PNXRMX schreef:
Misschien dat de X dan wat overheerst, vooral als je een normale dosis X neemt ipv een lichtere. Maar ze hebben vergelijkbare werkingsduren, dus ik zou dan denk ik de 2c-b nemen (normale dosis) en niet meer dan een half uur later een lichte dosis X erachteraan.
Met 4-fmp zou ik hetzelfde doen denk ik.
Tenzij jullie dus last hebben van moeilijke/ongemakkelijker come-up bij 2c'tjes, of het niet fijn vinden om met 'alleen' psychedelica op op een feest te lopen. Dan zou ik de x of 4-fmp eerst innemen (iets minder dan normaal evt.) en dan ook iets minder dan normaal 2c-b zodra je wat van de X/4 voelt.
Ik heb er trouwens niet erg veel ervaring mee met dit soort combi's (eigenlijk heel weinig), maar ik denk dat ik toch redelijk in de buurt zit met mn advies

Zodra je de x voelt ja? We gaan het proberen!
Ik zat eigenlijk te denken halverwege de avond, als de x al lekker gaat dus (dat je die stabiel hebt, en dan de 2cb erbij)
Ik kan er ook maar weinig over vinden op internet, dus ik zal mijn bevindingen wel delen. We gaan btw maar max 9mg er doorheen snuiven, omdat x het versterkt, gewoon om te voorkomen dat we te hard gaan. Te hard gaan op 2cb heb ik laatst een niet zo plezante ervaring mee gehad, dus dat willen we voorkomen