Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:22 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Dexamfetamine, wat een bazenspul.

amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:25 

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Maat van mij doet dat nu als afkickmiddel soort van omdat het met drugs te ver ging. Hij gebruikt noxi-pro geloof ik. Nou dat zweten heb ik wel ondervonden, op Thrillogy was die gek echt zeiknat maar wel erg druk dus die boost geloof ik wel :P.

Die kale?

volges mij loopt die er altijd zo bij, hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:48 

Donateur

Wie gaat er morgen ook naar de getver :thumbsup: ?
Dex en Meph na 8 weken drugspauze hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 01:13 

Hardtraxx Addict

Morgen na 2 maandjes pauze weer pillen, deze keer icm 2cb. Ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:43 

zijn er eigenlijk mensen bekend hier met de combi x en 2cb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een keer tegen het midden van een 2ci trip een halfje gedropt (60mg) en dat was fantastisch. Zieke visual effecten en een buitengewoon sterk en natuurlijk gevoel van geluk. Zou bij 2cb wel eerder beginnen, want dat blijft niet zo lang werken als 2ci natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:01 

PNXRMX schreef:
Ik heb een keer tegen het midden van een 2ci trip een halfje gedropt (60mg) en dat was fantastisch. Zieke visual effecten en een buitengewoon sterk en natuurlijk gevoel van geluk. Zou bij 2cb wel eerder beginnen, want dat blijft niet zo lang werken als 2ci natuurlijk

Hoe zou dan eerst x en dan 2cb zijn? Dus dat je eerst lekker gaat op de x, en dan de 2cb visuals erbij krijgt.
Zou de x de 2cb ook erg versterken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

Ik wil juist 2cb combineren met 4-fmp. Iemand ervaring mee? Aanrader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat de X dan wat overheerst, vooral als je een normale dosis X neemt ipv een lichtere. Maar ze hebben vergelijkbare werkingsduren, dus ik zou dan denk ik de 2c-b nemen (normale dosis) en niet meer dan een half uur later een lichte dosis X erachteraan.

Met 4-fmp zou ik hetzelfde doen denk ik.

Tenzij jullie dus last hebben van moeilijke/ongemakkelijker come-up bij 2c'tjes, of het niet fijn vinden om met 'alleen' psychedelica op op een feest te lopen. Dan zou ik de x of 4-fmp eerst innemen (iets minder dan normaal evt.) en dan ook iets minder dan normaal 2c-b zodra je wat van de X/4 voelt.

Ik heb er trouwens niet erg veel ervaring mee met dit soort combi's (eigenlijk heel weinig), maar ik denk dat ik toch redelijk in de buurt zit met mn advies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:17 

Hardtraxx Elite

Vanavond weer eens een drugsje doen. gele triforce na 10 maanden X pauze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:30 

PNXRMX schreef:
Misschien dat de X dan wat overheerst, vooral als je een normale dosis X neemt ipv een lichtere. Maar ze hebben vergelijkbare werkingsduren, dus ik zou dan denk ik de 2c-b nemen (normale dosis) en niet meer dan een half uur later een lichte dosis X erachteraan.

Tenzij jullie dus last hebben van moeilijke/ongemakkelijker come-up bij 2c'tjes, of het niet fijn vinden om met 'alleen' psychedelica op op een feest te lopen. Dan zou ik de x of 4-fmp eerst innemen (iets minder dan normaal evt.) en dan ook iets minder dan normaal 2c-b zodra je wat van de X/4 voelt.

Ik heb er trouwens niet erg veel ervaring mee met dit soort combi's (eigenlijk heel weinig), maar ik denk dat ik toch redelijk in de buurt zit met mn advies :)

Zodra je de x voelt ja? We gaan het proberen!
Ik zat eigenlijk te denken halverwege de avond, als de x al lekker gaat dus (dat je die stabiel hebt, en dan de 2cb erbij)

Ik kan er ook maar weinig over vinden op internet, dus ik zal mijn bevindingen wel delen. We gaan btw maar max 9mg er doorheen snuiven, omdat x het versterkt, gewoon om te voorkomen dat we te hard gaan. Te hard gaan op 2cb heb ik laatst een niet zo plezante ervaring mee gehad, dus dat willen we voorkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 04:30 

Donateur

PNXRMX schreef:

Misschien dat je er iets aan hebt:
Ik heb op Intents Festival eerst 4-FMP genomen en toen daar het effect wat van begon af te zwakken, heb ik een 2C-B gele vlinder (10mg) genomen. Het was wel leuk, maar ik vond het effect zelf iets te licht.

Visuals of mindfucks had ik vrijwel niet en het was goed aan te sturen hoe je het wilde hebben. Energie was er nog voldoende om los te kunnen blijven gaan, met een licht spacend bij-effect.
Aangezien 4-FMP ook versterkend werkt en de X ook, kun je beter die als eerste nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:38 

Ja, gister dus na een halve blauwe NO1 en een halve witte speaker 9mg 2cb nasaal naar binnen gewerkt, maar ik merkte er maar weinig van. Als ik er al iets van merkte was het dat ik leip wazig werd er van :lol:
Wel echt heerlijk haha, maar geen visuals oid. (behalve dat ik af en toe mensen meende dingen te zien doen xd, zoals naar me wijzen enzo hahaha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:33 

Hardtraxx Addict

Ik heb echt bijna niks gevoeld van die 2cb, had zelfde hoeveelheid als Kasper maar had geen visuals oid. Enige wat ik had was dat ik wat warmere kleuren zag en het net leek of ik in de sauna zat, beetje zo'n mistig waas :P Gelukkig wel lekker energie om te knallen en die NO1 en speakers gingen weer lekker, kraakhelder en de comedown was goed te doen. Thanks Kas :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Dosis dan maar verdubbelen voor de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 20:22 

Olijfboompje schreef:
Dosis dan maar verdubbelen voor de volgende keer.

kheb alleen niks meer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:09 

Donateur

Ik denk dat ik me dit weekend misschien een beetje misdragen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:20 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ik denk dat ik me dit weekend misschien een beetje misdragen heb.

Ik ken dat gevoel!!! whaha Heb ik niet vaak, maar heeeel soms wil datgene iets te verkeerd vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:36 

Donateur

Ken je ook dat gevoel nadat je 18 uur lang aan de Mephedrone hebt gezeten, vervolgens in een halve K-Hole komt, een Valium erin trapt om lekker te slapen en de volgende dag baalt omdat dat ding een dag doorwerkt en je slaapwandelend met je oogleden op je knieën naar je werk moet?

De volgende keer sla ik wel even over :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:26 

Hardtraxxer

Zozo............nee :$
Maar wel in 3uur tijd 3pillen naar binnen werken omdat ik dacht dat het vette rotzooi was omdat er maar niets gebeurde, hij insloeg toen ik bij de WC stond
Ik vervolgens kneiterhard en strak op de dansvloer stond, m'n vriendin onderspoog en ik vervolgens te eigenwijs was om naar de EHBO te gaan. We uiteindelijk maar naar huis zijn gegaan omdat er mannen waren die mij te graag wilde verzorgen Ik bij thuiskomst m'n hele huisnvan onder naar boven heb staan soppen en ik de volgende dag op werk ondersteboven op m'n stoel zat

Dat waren nog eens tijden !!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:28 

Hardtraxx Addict

leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Tis maar waar je trots op bent... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:42 

Hardtraxxer

Dat was cynisch bedoeld hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:52 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ken je ook dat gevoel nadat je 18 uur lang aan de Mephedrone hebt gezeten, vervolgens in een halve K-Hole komt, een Valium erin trapt om lekker te slapen en de volgende dag baalt omdat dat ding een dag doorwerkt en je slaapwandelend met je oogleden op je knieën naar je werk moet?

d00d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:58 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Was t weer zo ver?
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic