hoeveel 4fa had je op dan?
want zover ik weet neemt 4fa juist een beetje de kracht van x weg
Ziek he! ben er ondersteboven vanwrote:Shit man jij bent echt een zieke uitvindermeneer man shit shit wat ziek holyziek
Rond de 150 mgwrote:hoeveel 4fa had je op dan?
Gaat wel hard.wrote:Maakt het bij 4-fa veel uit als je bijvoorbeeld 40 mg meer pakt?
ik wou eigenlijk een capsule vullen met 180 maar hij zit nu voor iets minder dan de helft vol, gok dat er 230-240 in zit. Heb nu niet echt zin om het er weer uit te halen want da's irritant maar als dat verschil veel uitmaakt..
Top om te horen.wrote:Dexamfetamine, wat een bazenspul.
Haha hoorde ik wel van meer mensen, dat terwijl ik dacht dat ik er als een zombie bij liep.wrote:Gast jij zag er echt broodnuchter uitwrote:verhaal! Doe je goed
Dat heb ik vroeger een aantaal keer gedaan.wrote:Mensen al eens een pre workout gebruikt voor een feest?
Van mijn huidige pre workout krijg ik een lang durende energie boost en adrenline rush... heel raar.. heb nog nooit mdma of iets dergelijks gebruikt maar ik vroeg me af of dit een heel gek idee was.
Dus het is bendewrote:Nee hoor, het enige nadeel wat ik zover heb ondervonden is dat wanneer je het 's avonds neemt je slaap, zelfs na een intensieve training onrustig wordt.
Omdat hij dus te ver is gegaan met drugs bestrijdt hij het met andere drugs?wrote:Maat van mij doet dat nu als afkickmiddel soort van omdat het met drugs te ver ging. Hij gebruikt noxi-pro geloof ik. Nou dat zweten heb ik wel ondervonden, op Thrillogy was die gek echt zeiknat maar wel erg druk dus die boost geloof ik wel.
Dat valt soms nog vies tegenwrote:Ja, minder schadelijke.
Wilde net zeggenwrote:Dat valt soms nog vies tegenwrote:Ja, minder schadelijke.
Die kale?wrote:Maat van mij doet dat nu als afkickmiddel soort van omdat het met drugs te ver ging. Hij gebruikt noxi-pro geloof ik. Nou dat zweten heb ik wel ondervonden, op Thrillogy was die gek echt zeiknat maar wel erg druk dus die boost geloof ik wel.
Ah oké, weet er ook het zijne niet van.wrote:Dat valt soms nog vies tegenwrote:Ja, minder schadelijke.
Ik ga geen namen noemen dacht ik zowrote:Haha ja.
Ja zoals meerdere al zeggen, ga je er veel van zweten en krijg je er hartkloppingen van.wrote:Mensen al eens een pre workout gebruikt voor een feest?
Van mijn huidige pre workout krijg ik een lang durende energie boost en adrenline rush... heel raar.. heb nog nooit mdma of iets dergelijks gebruikt maar ik vroeg me af of dit een heel gek idee was.