Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
hardcoresjors schreef:
Iedereen aan de pillen vanavond? :P
Ik doe mee! :D
Nieuwe druk blauwe no.1, 180-190 ofzo, best relaxed!

Had No.1 op Decibel, geen idee of het nieuwe druk was ofzo maar had niks te klagen ofzo

Denk dat dat ouwe waren, ik heb ze al best een tijdje haha :P

Planning is weer ietsjes uitgelopen, begonnen met een megabom M, BOOOH :woot:
Die knalde keihard :lol:
Van die No.1's dit keer maar een halfje op maar was wel weer relaxed :P
MDMA jonge, wat een prachtspul :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 18:08 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Maarja het was in ieder geval weer erg gezellig en daar gaat het om :D

Precies!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
MDMA jonge, wat een prachtspul :)

Dat heb je mooi gezegd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:42 

Donateur

Ik heb zatedag de space van mijn leven gehad :loving:. Eerst redelijk wat bier gedronken en vervolgens overgegaan op x. Dat bier drinken in de vooravond kan ik toch nooit laten :P. Maar jezus wat ik op dit geweldige feest had. Ik bleef op een constant love feeling gevoel. Tintelingen in de benen, ik kon gewoon blijven stampen. terwijl ik de laatste 4 keren echt elke keer zware benen kreeg. Dus dit was echt een heldig + punt. Ik werd niet zo vaag als normaal. Toen heb ik lange tijd niets bijgenomen tot ik weer zo goed als nuchter was maar ik bleef gewoon energie hebben, niet normaal =D.

Dan nog beetje bijgenomen waardoor die echte love feeling weer helemaal terug kwam en gewoon door geknalt tot het einde. Geen 1 dipje. Dit was wss ook door de non stop vette knallers die gedraaid werden bij crypsis. Was een ongelofelijk vet feest <3.

Was ook geweldig om te zien hoe vrolijk iedereen was bij de hardtraxx groep met Jurre, vik, nando en al de rest :worship:. Helaas was ik die groep pas helemaal op het einde tegengekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:09 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Strep schreef:
Een vriend van me heeft een flesje Valtran en we willen dit een keer recreatief gaan gebruiken. Iemand ervaring mee?
We willen het eventueel combineren met een Benzo.
Wat is jullie favoriete Benzo en waarom?

Flunitrazepam. Dat is echt bizar hoe dat spul werkt :love:

Haha roofies jeuj. Helaas een benzo die ik zogauw niet aan kan komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

Chill spul tot the max.

Helaas werkt zelfs een roofie niet om te slapen na wat dex. Wel dik chill spul in combinatie met wat wiet, hasj en andere geile gevalletjes van droegs.

*Trouwens wel erg slecht voor je die combi's. Niet doen dus. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:54 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Strep schreef:

Chill spul tot the max.

Helaas werkt zelfs een roofie niet om te slapen na wat dex. Wel dik chill spul in combinatie met wat wiet, hasj en andere geile gevalletjes van droegs.

Wat een vaderlijk figuur ben je toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Olijfboompje schreef:
Strep schreef:

Chill spul tot the max.

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

Ik waardeer het compliment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke)

Die je van mij had waren dus Blauwe #1's (170~180mg)
Vond ze ook aardig hard gaan, maar inderdaad heeeeeel weinig herinneringen :(

Voorlopig de laatste keer xtc/mdma voor mij in een lange tijd. Had me eigenlijk voorgenomen het bij 4fa + pep te laten op Thrillogy maar had te weinig pep. Ben er een beetje klaar mee. Heb wel ontdekt dat na een paar keer verschillende hoeveelheden 4fa gedaan te hebben, 210mg voor mij echt precies goed is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:39 

Bierkoning

Ah oke, en ik hoor net dat die andere die ik had een blauwe zeester was (nog nooit van gehoord :P ).

Weten we dat ook weer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

MDMA is imo ook veel leuker in een thuissetting ipv op feesten, heb het nu op 2 feesten gedaan en 1 thuissetting. De helft van de feesten weet ik niets meer van, vanwege de wausheid xd Terwijl bij de thuissetting word je veel minder vaag op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:36 

Donateur

Ja vroeger baalde ik daar ook van maar sinds ik heb gemerkt dat ik nuchter bijna net zo weinig onthou (van échte zwarte gaten heb ik sws nooit last) kan het me geen reet meer schelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja, dan kan ik me dat ook wel voorstellen xd Maar ik merk duidelijk het verschil tussen nuchter en mdma, ook al heb ik op een feest pas 2 keer mdma gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:03 

Donateur

Naja, ik onthoud ook meestal weinig van feesten. Als ik me echt goed vermaak op de moment zelf boeit het me nadien niet meer. Zoals op trillogy ook, ik weet gwn dat ik het echt super hard naar mijn zin had, en dat is het allerbelangrijkst :P. Deze keer weet ik nog best veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk, op het moment zelf geniet ik ook enorm, maar wil na het feest ook nog kunnen genieten van momenten als je eraan terugdenkt, en dan vind ik, zoals ik al aangaf mdma niet zo leuk als in een thuissetting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:53 

El Mare schreef:
Hmm ja, dan kan ik me dat ook wel voorstellen xd Maar ik merk duidelijk het verschil tussen nuchter en mdma, ook al heb ik op een feest pas 2 keer mdma gebruikt.

mdmare
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Dexamfetamine, wat een bazenspul.

Nog nooit zo'n lage dosis nodig gehad om een heel feestje mee te doen, in tegen stelling tot ik wat met gewone pep wel heb. Maar was wss altijd maar matige kwaliteit dus, hoe lang ik op deze eerste 2 dosissen (2x 1 puntje) heb gedaan was echt ziek.

Daarna had ik wel steeds iets meer/sneller nodig maarja was al iets voor 22.00 begonnen op Thrillogy en het duurde tot 08.00 dus best logisch.

Begon ook tegen het einde van de nacht vrij hard te gaan voor mijn gevoel terwijl ik niet eens extreem veel op had. Met als gevolg dat ik af en toe gewoon stil staand en om me heen kijkend nog meer kon genieten van de muziek dan losgaant. :P Normaal vond ik dat altijd kut omdat dat vaak gebeurde als ik MDMA gebruikte maar vond het deze keer nog wel eens even leuk. Dacht wel dat er lichamelijk veel aan me te zien was maar vrienden juist dat er bijna niets te zien was.

Wel prijzig spul is het geweest, maar aan het restant te zien ga ik hier toch nog de nodige feestjes mee doen. ^^

Moet wel zeggen dat ik me nog steeds wel vermoeid voel want heb nog steeds niet echt m'n gemiste slaap kunnen inhalen, kon die zondag pas om 22.30 fatsoenlijk in slaap komen. Had normaal etizolams om na het feest meteen te gaan slapen thuis maar was pas om 13.00 thuis dus dan was dat niet meer echt de moeite omdat ik dan niet meer in de avond kon slapen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:15 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
verhaal

Gast jij zag er echt broodnuchter uit :oh: ! Doe je goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
El Mare schreef:

mdmare

Ik moest echt wel hardop lachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:33 

JVDM schreef:
kaboem schreef:
El Mare schreef:

mdmare

Ik moest echt wel hardop lachen. :lol:

Vaker in de shout komen dan, die ''grap'' had ik al paar maanden terug bedacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:16 

Shit man jij bent echt een zieke uitvindermeneer man shit shit wat ziek holyziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

Die garp moet je inlijsten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:20 

Firetrap schreef:
Die garp moet je inlijsten

Al gedaan, met de post eronder waarbij kaboem het kopieert.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:07 

Hardtraxxer

Pff ik gebruik echt geen xtc meer na 4fa.
Ik heb het een paar keer gedaan maar ik doe het nu echt niet meer.
De eerste keer dat ik x na 4fa gebruikte dacht ik bij mezelf laat ik een beetje voorzichtig doen enzo, ik begin met een kwartje.
Nou wat er toen gebeurde was echt niet normaal hij klapte zo ontiegelijk hard in echt niet normaal ik heb serieus nog nooit zo hard gespaced..
2e keer dat ik x nam na 4fa dacht ik laat ik nu gewoon even voorzichtig doen en gewoon een halfje van een kwartje nemen.
Normaal als ik geen 4 gebruik dan neem ik wel gewoon een halfje ofzo dus het is niet zo dat ik er overgevoelig voor ben ofzo..
Maar oke zelfs op dat halfje van die kwart was ik weer helemaal de weg kwijt..
Dit is toch niet normaal? Als ik dit soort hoeveelheden neem zonder 4fa voel ik er niks van..

Ik doe het nu niet meer, vind het heerlijk om lekker hard te gaan enzo.. Maar zo in een keer zo gigantisch de weg kwijt zijn vind ik maar niks..
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic