Dexamfetamine, wat een bazenspul.
Nog nooit zo'n lage dosis nodig gehad om een heel feestje mee te doen, in tegen stelling tot ik wat met gewone pep wel heb. Maar was wss altijd maar matige kwaliteit dus, hoe lang ik op deze eerste 2 dosissen (2x 1 puntje) heb gedaan was echt ziek.
Daarna had ik wel steeds iets meer/sneller nodig maarja was al iets voor 22.00 begonnen op Thrillogy en het duurde tot 08.00 dus best logisch.
Begon ook tegen het einde van de nacht vrij hard te gaan voor mijn gevoel terwijl ik niet eens extreem veel op had. Met als gevolg dat ik af en toe gewoon stil staand en om me heen kijkend nog meer kon genieten van de muziek dan losgaant.

Normaal vond ik dat altijd kut omdat dat vaak gebeurde als ik MDMA gebruikte maar vond het deze keer nog wel eens even leuk. Dacht wel dat er lichamelijk veel aan me te zien was maar vrienden juist dat er bijna niets te zien was.
Wel prijzig spul is het geweest, maar aan het restant te zien ga ik hier toch nog de nodige feestjes mee doen.

Moet wel zeggen dat ik me nog steeds wel vermoeid voel want heb nog steeds niet echt m'n gemiste slaap kunnen inhalen, kon die zondag pas om 22.30 fatsoenlijk in slaap komen. Had normaal etizolams om na het feest meteen te gaan slapen thuis maar was pas om 13.00 thuis dus dan was dat niet meer echt de moeite omdat ik dan niet meer in de avond kon slapen..