Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:08 

Hardtraxx Addict

Een vriend van me heeft een flesje Valtran en we willen dit een keer recreatief gaan gebruiken. Iemand ervaring mee?
We willen het eventueel combineren met een Benzo.
Wat is jullie favoriete Benzo en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Fuzzylogic schreef:
Had ook helemaal nergens last van tijdens het uitwerken en daarna ook nog lekker door kunnen beuken.

Is toch een correlatie met die No1? Het doet er overigens niet zo veel toe maar wordt altijd een beetje gestoord van mensen die een pil de hemel in prijzen en de andere pil verafschuwen.

"Ja, die rode eekhoorntjes waren echt goed. Maar bij Defqon had ik die gele triforces en toen moest ik ook hallucineren. Dat waren echt kutpillen."
Laat mij altijd weer van binnen huilen. MDMA = MDMA.

Het laat mij ook van binnen huilen :( zit allemaal tussen je oren
Net als bier, de ene keer kan je flink doordrinken, de andere keer ben je snel lam
Ligt niet aan het merk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:07 

hardcoresjors schreef:
Iedereen aan de pillen vanavond? :P
Ik doe mee! :D
Nieuwe druk blauwe no.1, 180-190 ofzo, best relaxed!

Had No.1 op Decibel, geen idee of het nieuwe druk was ofzo maar had niks te klagen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:32 

Tijdens Thrillogy 160mg 4fmp voor de eerste keer gedaan (capsule). Alleen was ik urenlang onbewust aan het huilen, dafuq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Tijdens Thrillogy 160mg 4fmp voor de eerste keer gedaan (capsule). Alleen was ik urenlang onbewust aan het huilen, dafuq?

Denk dat je te lang uit brabant was en je dat onbewust niet aankon
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Ja dat is algemeen bekend... 159mg had beter geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:50 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Als je bedoelt met huilen tranende ogen.. Ik heb het ook gehad vorige week bij Headhunterz. Aan een oog keihard tranen. Vreemd, maar gelukkig na een paar minuten weg.

Als je me trollt. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:37 

Bierkoning

Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke), wat niet meer is dan wat ik normaal doe, maar om een of andere reden gingen ze gister echt veel te hard. Ben ook superveel vergeten van vannacht, wat ook echt niet leuk is, want het was wel een episch nachtje.

Denk dat ik vanaf nu niet vaak meer xtc zal nemen, ik word er alleen maar wazig van. Heb dan liever pep of 4f waarvan ik me ook superchill ga voelen maar toch veel meer energie heb en een stuk helderder ben, en ook alles nog kan herinneren van een avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
stefaneke schreef:

Als je bedoelt met huilen tranende ogen.. Ik heb het ook gehad vorige week bij Headhunterz. Aan een oog keihard tranen. Vreemd, maar gelukkig na een paar minuten weg.

Als je me trollt. :evil:

Een zeker persoon vertelde me dat hij dacht dat iemand continue zat te huilen. En dat ging niet over Stefan. Bleek helemaal niet zo te zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 02:19 

Hardtraxx Veteran

Lekker is dat... janken van 4f? Dat wordt janken op Loudness :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 09:18 

Pommer schreef:
Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke), wat niet meer is dan wat ik normaal doe, maar om een of andere reden gingen ze gister echt veel te hard. Ben ook superveel vergeten van vannacht, wat ook echt niet leuk is, want het was wel een episch nachtje.

Denk dat ik vanaf nu niet vaak meer xtc zal nemen, ik word er alleen maar wazig van. Heb dan liever pep of 4f waarvan ik me ook superchill ga voelen maar toch veel meer energie heb en een stuk helderder ben, en ook alles nog kan herinneren van een avond.

2 stuks zegt natuurlijk niks over wat je naar binnen werkt...
voor hetzelfde geld heb je 2 zwakke of 2 hele sterke, dus beetje domme manier om te meten.
als je trouwens van dat vage af wilt, kan je 4fa doen en daarna x, 4fa neemt de wazigheid weg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:12 

Donateur

Strep schreef:
Een vriend van me heeft een flesje Valtran en we willen dit een keer recreatief gaan gebruiken. Iemand ervaring mee?
We willen het eventueel combineren met een Benzo.
Wat is jullie favoriete Benzo en waarom?

Flunitrazepam. Dat is echt bizar hoe dat spul werkt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:52 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

2 stuks zegt natuurlijk niks over wat je naar binnen werkt...
voor hetzelfde geld heb je 2 zwakke of 2 hele sterke, dus beetje domme manier om te meten.
als je trouwens van dat vage af wilt, kan je 4fa doen en daarna x, 4fa neemt de wazigheid weg ;)

Ja dat snap ik :P Maar ik heb in het verleden ook vrij sterke gehad en toen was ik ook lang niet zo wazig als nu. Ik had er trouwens eentje van een HT'er gekocht dus misschien kan diegene zeggen wat het er voor één was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Mss ns minder nemen? Ik ben laatst heel lekker gegaan op 2x 50mg, met ook heel weinig wazigheid dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:53 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Mss ns minder nemen? Ik ben laatst heel lekker gegaan op 2x 50mg, met ook heel weinig wazigheid dus.

Ja ik denk dat ik helemaal niet meer ga nemen. Maar inderdaad, als ik toch weer wel een keer wat neem hou ik het maar bij 2 x een halfje ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:57 

Gewoon geen xtc, lijkt me sowieso kutdrugs :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:25 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Gewoon geen xtc, lijkt me sowieso kutdrugs :cool:

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:52 

Donateur

Huh had jij gebruikt? Dacht serieus dat je weer eens goed lam was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Laat het denken maar aan anderen over Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:49 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:

Heb je het tegen mij? Ik heb van de meesten vernomen dat het toch vrij obvious was xd Of was je zelf ook niet meer helemaal in staat om goed na te denken/in te schatten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

Aan zijn gezichtsuitdrukkingen later op de avond te zien niet nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:00 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Aan zijn gezichtsuitdrukkingen later op de avond te zien niet nee :P

Hahaha Tim toen je op iemands schouders zat, wat mooi. Die bakkes was echt geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:

Laat het denken maar aan anderen over Tim

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:38 

Donateur

Mr Lellebel schreef:
Hahaha Tim toen je op iemands schouders zat, wat mooi. Die bakkes was echt geniaal :P

Hahahah ja mooi verhaal ook. Na maandenlang zaniken eindelijk Sharpen. "Kom op m'n nek!!" Nee man wil los. Vervolgens gewoon door iemand anders op z'n nek gekwakt xd

Maare Pommert je liep aardig te wankelen en te doen dus opzich had je net zo goed lam geweest kunnen zijn. Lekkere rodé-blos op je wangen ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:15 

Bierkoning

Haha :$ Die rode blos heb ik ook als in de lokale kroeg loop of zelfs als ik een presentatie moet houden voor de klas, dus dat zegt niet zo veel over mijn toestand :P

Maarja het was in ieder geval weer erg gezellig en daar gaat het om :D
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic