Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Een vriend van me heeft een flesje Valtran en we willen dit een keer recreatief gaan gebruiken. Iemand ervaring mee?
We willen het eventueel combineren met een Benzo.
Wat is jullie favoriete Benzo en waarom?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
jRn wrote:
Fuzzylogic wrote:Had ook helemaal nergens last van tijdens het uitwerken en daarna ook nog lekker door kunnen beuken.
Is toch een correlatie met die No1? Het doet er overigens niet zo veel toe maar wordt altijd een beetje gestoord van mensen die een pil de hemel in prijzen en de andere pil verafschuwen.

"Ja, die rode eekhoorntjes waren echt goed. Maar bij Defqon had ik die gele triforces en toen moest ik ook hallucineren. Dat waren echt kutpillen."
Laat mij altijd weer van binnen huilen. MDMA = MDMA.
Het laat mij ook van binnen huilen :( zit allemaal tussen je oren
Net als bier, de ene keer kan je flink doordrinken, de andere keer ben je snel lam
Ligt niet aan het merk xd
A
hardcoresjors wrote:Iedereen aan de pillen vanavond? :P
Ik doe mee! :D
Nieuwe druk blauwe no.1, 180-190 ofzo, best relaxed!
Had No.1 op Decibel, geen idee of het nieuwe druk was ofzo maar had niks te klagen ofzo
S
Tijdens Thrillogy 160mg 4fmp voor de eerste keer gedaan (capsule). Alleen was ik urenlang onbewust aan het huilen, dafuq?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
stefaneke wrote:Tijdens Thrillogy 160mg 4fmp voor de eerste keer gedaan (capsule). Alleen was ik urenlang onbewust aan het huilen, dafuq?
Denk dat je te lang uit brabant was en je dat onbewust niet aankon
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
stefaneke wrote:Tijdens Thrillogy 160mg 4fmp voor de eerste keer gedaan (capsule). Alleen was ik urenlang onbewust aan het huilen, dafuq?
Ja dat is algemeen bekend... 159mg had beter geweest
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Als je bedoelt met huilen tranende ogen.. Ik heb het ook gehad vorige week bij Headhunterz. Aan een oog keihard tranen. Vreemd, maar gelukkig na een paar minuten weg.

Als je me trollt. :evil:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke), wat niet meer is dan wat ik normaal doe, maar om een of andere reden gingen ze gister echt veel te hard. Ben ook superveel vergeten van vannacht, wat ook echt niet leuk is, want het was wel een episch nachtje.

Denk dat ik vanaf nu niet vaak meer xtc zal nemen, ik word er alleen maar wazig van. Heb dan liever pep of 4f waarvan ik me ook superchill ga voelen maar toch veel meer energie heb en een stuk helderder ben, en ook alles nog kan herinneren van een avond.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
jRn wrote:
Als je bedoelt met huilen tranende ogen.. Ik heb het ook gehad vorige week bij Headhunterz. Aan een oog keihard tranen. Vreemd, maar gelukkig na een paar minuten weg.

Als je me trollt. :evil:
Een zeker persoon vertelde me dat hij dacht dat iemand continue zat te huilen. En dat ging niet over Stefan. Bleek helemaal niet zo te zijn xd
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lekker is dat... janken van 4f? Dat wordt janken op Loudness :P
G
Pommer wrote:Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke), wat niet meer is dan wat ik normaal doe, maar om een of andere reden gingen ze gister echt veel te hard. Ben ook superveel vergeten van vannacht, wat ook echt niet leuk is, want het was wel een episch nachtje.

Denk dat ik vanaf nu niet vaak meer xtc zal nemen, ik word er alleen maar wazig van. Heb dan liever pep of 4f waarvan ik me ook superchill ga voelen maar toch veel meer energie heb en een stuk helderder ben, en ook alles nog kan herinneren van een avond.
2 stuks zegt natuurlijk niks over wat je naar binnen werkt...
voor hetzelfde geld heb je 2 zwakke of 2 hele sterke, dus beetje domme manier om te meten.
als je trouwens van dat vage af wilt, kan je 4fa doen en daarna x, 4fa neemt de wazigheid weg ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Strep wrote:Een vriend van me heeft een flesje Valtran en we willen dit een keer recreatief gaan gebruiken. Iemand ervaring mee?
We willen het eventueel combineren met een Benzo.
Wat is jullie favoriete Benzo en waarom?
Flunitrazepam. Dat is echt bizar hoe dat spul werkt :love:
Bierkoning
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
Pommer wrote:Op Thrillogy 2 pilletjes genomen (weet ff niet meer welke), wat niet meer is dan wat ik normaal doe, maar om een of andere reden gingen ze gister echt veel te hard. Ben ook superveel vergeten van vannacht, wat ook echt niet leuk is, want het was wel een episch nachtje.

2 stuks zegt natuurlijk niks over wat je naar binnen werkt...
voor hetzelfde geld heb je 2 zwakke of 2 hele sterke, dus beetje domme manier om te meten.
als je trouwens van dat vage af wilt, kan je 4fa doen en daarna x, 4fa neemt de wazigheid weg ;)
Ja dat snap ik :P Maar ik heb in het verleden ook vrij sterke gehad en toen was ik ook lang niet zo wazig als nu. Ik had er trouwens eentje van een HT'er gekocht dus misschien kan diegene zeggen wat het er voor één was.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Mss ns minder nemen? Ik ben laatst heel lekker gegaan op 2x 50mg, met ook heel weinig wazigheid dus.
Bierkoning
last seen Aug 2026
PNXRMX wrote:Mss ns minder nemen? Ik ben laatst heel lekker gegaan op 2x 50mg, met ook heel weinig wazigheid dus.
Ja ik denk dat ik helemaal niet meer ga nemen. Maar inderdaad, als ik toch weer wel een keer wat neem hou ik het maar bij 2 x een halfje ofzo.
K
Gewoon geen xtc, lijkt me sowieso kutdrugs :cool:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
kaboem wrote:Gewoon geen xtc, lijkt me sowieso kutdrugs :cool:
ok
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Huh had jij gebruikt? Dacht serieus dat je weer eens goed lam was..
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
TiMOTHYb wrote:Huh had jij gebruikt? Dacht serieus dat je weer eens goed lam was..
Laat het denken maar aan anderen over Tim
Bierkoning
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:Huh had jij gebruikt? Dacht serieus dat je weer eens goed lam was..
Heb je het tegen mij? Ik heb van de meesten vernomen dat het toch vrij obvious was xd Of was je zelf ook niet meer helemaal in staat om goed na te denken/in te schatten? :P
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Aan zijn gezichtsuitdrukkingen later op de avond te zien niet nee :P
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Firetrap wrote:Aan zijn gezichtsuitdrukkingen later op de avond te zien niet nee :P
Hahaha Tim toen je op iemands schouders zat, wat mooi. Die bakkes was echt geniaal :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
mr_vertigo wrote:
Laat het denken maar aan anderen over Tim
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mr Lellebel wrote: Hahaha Tim toen je op iemands schouders zat, wat mooi. Die bakkes was echt geniaal :P
Hahahah ja mooi verhaal ook. Na maandenlang zaniken eindelijk Sharpen. "Kom op m'n nek!!" Nee man wil los. Vervolgens gewoon door iemand anders op z'n nek gekwakt xd

Maare Pommert je liep aardig te wankelen en te doen dus opzich had je net zo goed lam geweest kunnen zijn. Lekkere rodé-blos op je wangen ook..
Bierkoning
last seen Aug 2026
Haha :$ Die rode blos heb ik ook als in de lokale kroeg loop of zelfs als ik een presentatie moet houden voor de klas, dus dat zegt niet zo veel over mijn toestand :P

Maarja het was in ieder geval weer erg gezellig en daar gaat het om :D

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago