Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:09 

Hardtraxx Veteran

4FA snuiven heeft totaal geen toegevoegde waarde. Misschien alleen met bijpakken, verder is het alleen zonde van je neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:17 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Freetaanvallen die je op maandag/dinsdag krijgt na pep zaterdag. :corn: :corn: :corn:

Haha ik heb altijd na MDMA een zieke vreetkick op maandag/zaterdag xd en t liefst vette dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:32 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:
Freetaanvallen die je op maandag/dinsdag krijgt na pep zaterdag. :corn: :corn: :corn:

Haha ik heb altijd na MDMA een zieke vreetkick op maandag/zaterdag xd en t liefst vette dingen

Dan weet je weer dat je een mens wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:27 

Donateur

Vrij logisch toch? Thrillogy verwacht ik een beukfeest in de Crypsis zaal, Qlimax zal weer meer HHz/NC/Ran-D gewauwel zijn. Vind het niks als ik op Minus is More wat wazig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:32 

dellionNL schreef:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html

keta op 6 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:38 

KSwoosh schreef:
dellionNL schreef:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html

keta op 6 :huh:

Komt denk door het verslavingspotentieel wat redelijk hoog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:40 

Donateur

Keta (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Volgend weekend voor het eerst keta doen met niet nader te noemen personen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:47 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Realtom schreef:
Strep schreef:
Ik heb ook 4-fa weten te bemachtingen. Hoe kan ik het het beste innemen, want denk dat ik op dit moment geen capsules tot beschikking heb (of je moet die in een doodnormale winkel kunnen kopen). En wat is een goede dosering voor een eerste keer?

Lege capsules kun je gewoon kopen in een smartshop. In de meeste steden wel te vinden. Gewoon de kleinste maat nemen.
Rond de 160 - 180 mg is wel oké veer de eerste keer.

Kleinste maat past geen 160mg 4-fa in volgens mij, die zijn heel klein. Zou eerder de middelste pakken (vaak groen geloof ik), of meerdere groottes zodat je een kleine kunt gebruiken voor een bijpakdosis bijv. Ik neem met 2ci vaak 3 verschillende mee, grote voor degene die met veel beginnen, middelste voor degene met minder en kleine voor bijpakken.

Bij de smartshop die ik ga bezoeken hebben ze enkel Size 0 en Size 00, wtf dat ook mag betekenen. Nou ja ik ga er wel gewoon langs en kijk dan wat ik haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:00 

Hardtraxxer

Strep schreef:
Bij de smartshop die ik ga bezoeken hebben ze enkel Size 0 en Size 00, wtf dat ook mag betekenen. Nou ja ik ga er wel gewoon langs en kijk dan wat ik haal.

Dan moet je size 0 halen. Die is dan de kleinste en daar kan 500 mg in
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:24 

Hoofdcoach schreef:

komend weekend? of die daarna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ja 0 is dan prima volgens mij, de kleinste die ik heb is veel kleiner dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:18 

Donateur

Chukkels schreef:
Voor een kraakheldere drug die je in een stemming brengt waarin je je nooit had durven wanen, moet je mephedrone nemen.

Hier moet ik wel aan toevoegen dat je dat pas na een paar keer gebruiken ook echt gaat vinden. De eerste paar keer (zeker na alle verhalen) vond ik er nog niet zo heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:21 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

Volgend, dus die daarna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:51 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

Volgend, dus die daarna :P

he, jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Hoezo jammer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:02 

Hardtraxx Veteran

HET IS WEER DINSDAG! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Voor een kraakheldere drug die je in een stemming brengt waarin je je nooit had durven wanen, moet je mephedrone nemen.

Hier moet ik wel aan toevoegen dat je dat pas na een paar keer gebruiken ook echt gaat vinden. De eerste paar keer (zeker na alle verhalen) vond ik er nog niet zo heel veel aan.

True dat. Heb er lage verwachtingen van en het spul is goddelijk. Heb je te hoge verwachtingen en verwacht je dat het spul je een allesliefhebber maakt (het onmogelijkste van het onmogelijkste) dan kom je de eerste keer bedrogen uit. Niks is beter dan dit spul, maar dit spul is geen wondermiddel. Het is wel het mooiste genotsmiddel wat op dit moment te verkrijgen is. *propaganda status uit*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

True dat. Heb er lage verwachtingen van en het spul is goddelijk. Heb je te hoge verwachtingen en verwacht je dat het spul je een allesliefhebber maakt (het onmogelijkste van het onmogelijkste) dan kom je de eerste keer bedrogen uit. Niks is beter dan dit spul, maar dit spul is geen wondermiddel. Het is wel het mooiste genotsmiddel wat op dit moment te verkrijgen is. *propaganda status uit*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:37 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:

Hoezo jammer? :P

leuk voor naderhand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:38 

Donateur

De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

mdma snuiven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:02 

hardcoresjors schreef:
snuiven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:21 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )

Helaas ook wel erg dure verslaving :(
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic