Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )
Redelijk logisch ook sinds meer neurons in je spleetjes zullen zitten.
Als Mephedrone een serotonine gerelateerde drug zou zijn, dan zou zo vaak bijpakken onmogelijk moeten zijn.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
PNXRMX wrote:Ja 0 is dan prima volgens mij, de kleinste die ik heb is veel kleiner dan dat.
Heb 't maar ff na gevraagd en die kerel in de smartshop zei dat in O 300 mg kan en in OO 500 mg kan. Poeder althans.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Strep wrote:
PNXRMX wrote:Ja 0 is dan prima volgens mij, de kleinste die ik heb is veel kleiner dan dat.
Heb 't maar ff na gevraagd en die kerel in de smartshop zei dat in O 300 mg kan en in OO 500 mg kan. Poeder althans.
Is volgens mij ook afhankelijk van de dichtheid van je poeder.
G
M-arijn wrote:
Strep wrote:
dit xd
hangt helemaal af van wat je erin wil doen xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )
Redelijk logisch ook sinds meer neurons in je spleetjes zullen zitten.
Als Mephedrone een serotonine gerelateerde drug zou zijn, dan zou zo vaak bijpakken onmogelijk moeten zijn.
Je wilt zeggen dat dat nu niet het geval is?
Mephedrone zal ongetwijfeld minder serotonine verbruiken dan MDMA, maar Meph is toch met name een serotonine-verbruikend middeltje?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Waarop baseer je dat?

Het gevoel wat je ervan krijgt, lijkt in de verste verre niet op serotonine verbruik en voor zover ik weet is het een afgeleide van fenylethylamine en amfetamine drugs, maar vooral familie van cathinonen.

Drugs offtopic

Daartegenover MDMA.

Drugs offtopic

Behoorlijk verschil.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik snap geen reet van je verhaal maar ik geloof je.
Welja voor mij lijkt het gevoel op MDMA, dus lijkt het op serotoninegebruik. Mij boeit het verder vrij weinig welk deel van mn hersenen ik verneuk met Mephedrone.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
M-arijn wrote:
Strep wrote:
Klopt, maar hier kan je over het algemeen wel van uit gaan denk ik.
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Olijfboompje wrote:Waarop baseer je dat?

Het gevoel wat je ervan krijgt, lijkt in de verste verre niet op serotonine verbruik en voor zover ik weet is het een afgeleide van fenylethylamine en amfetamine drugs, maar vooral familie van cathinonen.

Drugs offtopic

Daartegenover MDMA.

Drugs offtopic

Behoorlijk verschil.
Daarentegen lijkt het enigszins wel op 4FA waarvan wel aangetoond is dat het serotonine verbruikt. Wel in veel mindere mate dan MDMA.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Ik snap geen reet van je verhaal maar ik geloof je.
Welja voor mij lijkt het gevoel op MDMA, dus lijkt het op serotoninegebruik. Mij boeit het verder vrij weinig welk deel van mn hersenen ik verneuk met Mephedrone.
Het zou geen serotonine moeten verbruiken in grote mate. Het is onwaarschijnlijk. Long story short.
Berenburg wrote: Daarentegen lijkt het enigszins wel op 4FA waarvan wel aangetoond is dat het serotonine verbruikt. Wel in veel mindere mate dan MDMA.
Dat valt best mee. Ik zie behoorlijke verschillen.

Drugs offtopic
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:
Het zou geen serotonine moeten verbruiken in grote mate. Het is onwaarschijnlijk. Long story short.
Berenburg wrote: Daarentegen lijkt het enigszins wel op 4FA waarvan wel aangetoond is dat het serotonine verbruikt. Wel in veel mindere mate dan MDMA.

Drugs offtopic
Is toch alleen maar fijn dat het geen serotine verbruikt.
Hardtraxxer
Olijfboompje wrote:

Drugs offtopic
O ja ik zag die dubbele binding bij de zuurstof over het hoofd. Dan zijn er idd wel redelijk wat verschillen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Op welke stof doel je?
Hardtraxxer
Van mephedrone
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Berenburg wrote:Van mephedrone
Bedoelde Strep :P
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:Op welke stof doel je?
4-fmp. De euforie is toch redelijk vergelijkbaar met de euforie die ervaren wordt bij het gebruik van MDMA, lees ik hier veel. Toch handig als het dan geen/minder serotine verbruikt, lijkt me.
G
Strep wrote:
4-fmp. De euforie is toch redelijk vergelijkbaar met de euforie die ervaren wordt bij het gebruik van MDMA, lees ik hier veel. Toch handig als het dan geen/minder serotine verbruikt, lijkt me.
Doet het toch ook? Maar in veel mindere mate als MDMA.
Dat is dan ook de reden dat 4fmp voor MDMA wel kan, maar andersom niet werkt?
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
KSwoosh wrote:
Strep wrote:
Doet het toch ook? Maar in veel mindere mate als MDMA.
Dat is dan ook de reden dat 4fmp voor MDMA wel kan, maar andersom niet werkt?
Dat is toch ook wat ik zeg :p. Dat het in mindere mate je serotine verbruikt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Strep wrote:
Ja, dat is handig.
Ik vind dubbele belasting van je serotonine receptoren etc. niet het meest slimme, maar dat ben ik dan.
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Laatste tijd heb ik me over 4-FA ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
Ik wil graag jullie advies over het volgende:
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op .

Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.

TiMOTHYb wrote:Wat betreft je serotonine misschien wel ja..
Hier gaat het me met name om. Als ik op Thrillogy aan de 4-FA ga, Loudness 8 december aan de X en Oudjaar aan de X, is dat in mijn ogen slechter voor je serotonine-niveau ja. Right?
M
Anthor wrote:Laatste tijd heb ik me over 4-FA ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op .

Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.

Hier gaat het me met name om. Als ik op Thrillogy aan de 4-FA ga, Loudness 8 december aan de X en Oudjaar aan de X, is dat in mijn ogen slechter voor je serotonine-niveau ja. Right?
Waarom de tiet zou je op loudness aan de xtc gaan? Daar is loudness echt niet het feest voor.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Anthor wrote:Laatste tijd heb ik me over 4-FA ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.

Tweemaal in een maand serotonine is sowieso af te raden. Je serotonine heeft minimaal 4-6 weken nodig om te herstellen.

Thrillogy 4-FA is een nihiel tot lichte belasting. Loudness wordt een volledige drainage van je serotonine. Oudjaar wordt serotonine receptoren verkrachten.

Je schema is prima in orde om het maximale uit de 4FA te halen. Zoals je al zei heb je geen commentaar op die andere twee data nodig, dus daar hou ik mijn mond verder over.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
me gusta wrote: Waarom de tiet zou je op loudness aan de xtc gaan? Daar is loudness echt niet het feest voor.
Omdat ik niet zo'n liefhebber ben wat betreft pep etc.
Heb ook niet gek veel voor handen, wat betreft andere middelen. Lees over bijv. mephedrone het één en ander, maargoed: ben vertrouwd met X, wil andere middelen eerst in een andere omgeving proberen.
Wat is wat betreft Loudness dan jouw ding?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Iemand ervaring met deze versie van de Ferrari's?
Pil zelf weegt ongeveer 279mg. Lijkt me dus sterk dat deze even sterk zijn zoals de andere versies van +- 180mg. Ik kan zelf (nog) niks over deze vinden op internet. Heb geen tijd meer om ze naar een testcentrum te brengen, voor mijn volgende feest.
Drugs offtopic
M
Anthor wrote: Wat is wat betreft Loudness dan jouw ding?
Pep, of een paar biertjes.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators