Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )

Redelijk logisch ook sinds meer neurons in je spleetjes zullen zitten.
Als Mephedrone een serotonine gerelateerde drug zou zijn, dan zou zo vaak bijpakken onmogelijk moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:27 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Ja 0 is dan prima volgens mij, de kleinste die ik heb is veel kleiner dan dat.

Heb 't maar ff na gevraagd en die kerel in de smartshop zei dat in O 300 mg kan en in OO 500 mg kan. Poeder althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:32 

Hardtraxx Addict

Strep schreef:
PNXRMX schreef:

Heb 't maar ff na gevraagd en die kerel in de smartshop zei dat in O 300 mg kan en in OO 500 mg kan. Poeder althans.

Is volgens mij ook afhankelijk van de dichtheid van je poeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:38 

M-arijn schreef:
Strep schreef:
PNXRMX schreef:

dit xd
hangt helemaal af van wat je erin wil doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:56 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
De vergelijking met MDMA en Mephedrone is ook altijd gevaarlijk. Mephedrone geeft een hele andere euforie, die zich vooral afspeelt op de inslag. Althans, nasaal.
Het eerste half uur op Mephedrone is altijd heerlijk en hoe vaker je dat eerste half uur gaat herhalen met bijpakken hoe heerlijker het wordt (en verslavender ;) )

Redelijk logisch ook sinds meer neurons in je spleetjes zullen zitten.
Als Mephedrone een serotonine gerelateerde drug zou zijn, dan zou zo vaak bijpakken onmogelijk moeten zijn.

Je wilt zeggen dat dat nu niet het geval is?
Mephedrone zal ongetwijfeld minder serotonine verbruiken dan MDMA, maar Meph is toch met name een serotonine-verbruikend middeltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Waarop baseer je dat?

Het gevoel wat je ervan krijgt, lijkt in de verste verre niet op serotonine verbruik en voor zover ik weet is het een afgeleide van fenylethylamine en amfetamine drugs, maar vooral familie van cathinonen.

Afbeelding

Daartegenover MDMA.

Afbeelding

Behoorlijk verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:40 

Donateur

Ik snap geen reet van je verhaal maar ik geloof je.
Welja voor mij lijkt het gevoel op MDMA, dus lijkt het op serotoninegebruik. Mij boeit het verder vrij weinig welk deel van mn hersenen ik verneuk met Mephedrone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:42 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Strep schreef:
PNXRMX schreef:

Klopt, maar hier kan je over het algemeen wel van uit gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:42 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Waarop baseer je dat?

Het gevoel wat je ervan krijgt, lijkt in de verste verre niet op serotonine verbruik en voor zover ik weet is het een afgeleide van fenylethylamine en amfetamine drugs, maar vooral familie van cathinonen.

Afbeelding

Daartegenover MDMA.

Afbeelding

Behoorlijk verschil.

Daarentegen lijkt het enigszins wel op 4FA waarvan wel aangetoond is dat het serotonine verbruikt. Wel in veel mindere mate dan MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Welja voor mij lijkt het gevoel op MDMA, dus lijkt het op serotoninegebruik. Mij boeit het verder vrij weinig welk deel van mn hersenen ik verneuk met Mephedrone.

Het zou geen serotonine moeten verbruiken in grote mate. Het is onwaarschijnlijk. Long story short.

Berenburg schreef:
Daarentegen lijkt het enigszins wel op 4FA waarvan wel aangetoond is dat het serotonine verbruikt. Wel in veel mindere mate dan MDMA.

Dat valt best mee. Ik zie behoorlijke verschillen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:03 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Het zou geen serotonine moeten verbruiken in grote mate. Het is onwaarschijnlijk. Long story short.

Berenburg schreef:

Afbeelding

Is toch alleen maar fijn dat het geen serotine verbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:05 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Berenburg schreef:

Afbeelding

O ja ik zag die dubbele binding bij de zuurstof over het hoofd. Dan zijn er idd wel redelijk wat verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Op welke stof doel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:06 

Hardtraxxer

Van mephedrone
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Van mephedrone

Bedoelde Strep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:35 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Op welke stof doel je?

4-fmp. De euforie is toch redelijk vergelijkbaar met de euforie die ervaren wordt bij het gebruik van MDMA, lees ik hier veel. Toch handig als het dan geen/minder serotine verbruikt, lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:39 

Strep schreef:
Olijfboompje schreef:
Op welke stof doel je?

4-fmp. De euforie is toch redelijk vergelijkbaar met de euforie die ervaren wordt bij het gebruik van MDMA, lees ik hier veel. Toch handig als het dan geen/minder serotine verbruikt, lijkt me.

Doet het toch ook? Maar in veel mindere mate als MDMA.
Dat is dan ook de reden dat 4fmp voor MDMA wel kan, maar andersom niet werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:00 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Strep schreef:
Olijfboompje schreef:
Op welke stof doel je?

Doet het toch ook? Maar in veel mindere mate als MDMA.
Dat is dan ook de reden dat 4fmp voor MDMA wel kan, maar andersom niet werkt?

Dat is toch ook wat ik zeg :p. Dat het in mindere mate je serotine verbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Olijfboompje schreef:
Op welke stof doel je?

Ja, dat is handig.
Ik vind dubbele belasting van je serotonine receptoren etc. niet het meest slimme, maar dat ben ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd heb ik me over 4-FA ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
Ik wil graag jullie advies over het volgende:
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op .

Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.

TiMOTHYb schreef:
Wat betreft je serotonine misschien wel ja..

Hier gaat het me met name om. Als ik op Thrillogy aan de 4-FA ga, Loudness 8 december aan de X en Oudjaar aan de X, is dat in mijn ogen slechter voor je serotonine-niveau ja. Right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:23 

Anthor schreef:
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op .

Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.

TiMOTHYb schreef:

Hier gaat het me met name om. Als ik op Thrillogy aan de 4-FA ga, Loudness 8 december aan de X en Oudjaar aan de X, is dat in mijn ogen slechter voor je serotonine-niveau ja. Right?

Waarom de tiet zou je op loudness aan de xtc gaan? Daar is loudness echt niet het feest voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:

TiMOTHYb schreef:

Tweemaal in een maand serotonine is sowieso af te raden. Je serotonine heeft minimaal 4-6 weken nodig om te herstellen.

Thrillogy 4-FA is een nihiel tot lichte belasting. Loudness wordt een volledige drainage van je serotonine. Oudjaar wordt serotonine receptoren verkrachten.

Je schema is prima in orde om het maximale uit de 4FA te halen. Zoals je al zei heb je geen commentaar op die andere twee data nodig, dus daar hou ik mijn mond verder over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
Waarom de tiet zou je op loudness aan de xtc gaan? Daar is loudness echt niet het feest voor.

Omdat ik niet zo'n liefhebber ben wat betreft pep etc.
Heb ook niet gek veel voor handen, wat betreft andere middelen. Lees over bijv. mephedrone het één en ander, maargoed: ben vertrouwd met X, wil andere middelen eerst in een andere omgeving proberen.
Wat is wat betreft Loudness dan jouw ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met deze versie van de Ferrari's?
Pil zelf weegt ongeveer 279mg. Lijkt me dus sterk dat deze even sterk zijn zoals de andere versies van +- 180mg. Ik kan zelf (nog) niks over deze vinden op internet. Heb geen tijd meer om ze naar een testcentrum te brengen, voor mijn volgende feest.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:38 

Anthor schreef:
Wat is wat betreft Loudness dan jouw ding?

Pep, of een paar biertjes.
Vorige  1 ... 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic