Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd heb ik me over 4-FA ingelezen, en heb dit nu bemachtigd.
Ik wil graag jullie advies over het volgende:
27 oktober heb ik een feestje waar gebruikt zal worden, 8 december idem dito en ik verwacht ook met oudjaar. Ik weet het, iets te vaak in korte tijd, hier hoef ik ook geen commentaar op .

Hoe ik het zelf zie kan ik het beste tussentijds, op 8 december 4-FA, klopt dit? Er van uitgaande dat de overige 2 feesten mdma gebruikt zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:01 

Donateur

Wat betreft je serotonine misschien wel ja. Zou je niet gewoon de effecten van de drugs op het type feest afstemmen. Zo wil ik op Thrillogy graag kraakhelder zijn, maar op Qlimax lekker zweven. Zie hier mijn keuze 4/X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

Voor een kraakheldere drug die je in een stemming brengt waarin je je nooit had durven wanen, moet je mephedrone nemen.

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb een maatje van me gevoederd. Had er zelf totaal geen behoefte aan, zelfs niet toen ik lekker lam was. Inderdaad, alcoholconsumptie neemt toe, maar dat neem ik maar voor lief. Er zijn leukere dingen in het leven dan drugs. (oké, dat is niet helemaal waar, maar toch, ik heb er geen problemen mee om drugsloos te blijven) ^^

Nou, er zijn geen leukere dingen in het leven dan drugs, maar er zijn wel veel leukere dingen dan vertieft te zijn de dagen na drugs haha.

Zin om wat te pakken groeit wel met de week haha. Als de tentamens erop zitten gaan we er op Qore maar weer een groot feest van maken :D

Jeeeeeeeeeej, kan ik weer lekker babysitten! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:45 

Hardtraxxer

https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/9391-volkskrant-trippen-voor-de-wetenschap/

Interessant. Wetenschappers die testen doen met drugs.

Dat boek van Oliver Sacks over hallucinaties likt mij ook erg interessant.
Toch maar kopen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:46 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook 4-fa weten te bemachtingen. Hoe kan ik het het beste innemen, want denk dat ik op dat moment geen capsules tot beschikking heb (of je moet die in een doodnormale winkel kunnen kopen). En wat is een goede dosering voor een eerste keer?

TiMOTHYb schreef:
Wat betreft je serotonine misschien wel ja. Zou je niet gewoon de effecten van de drugs op het type feest afstemmen. Zo wil ik op Thrillogy graag kraakhelder zijn, maar op Qlimax lekker zweven. Zie hier mijn keuze 4/X.

Nu ben ik nieuwsgierig waarom je op Thrillogy helder wilt zijn en op Qlimax wazig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:50 

Hardtraxxer

Strep schreef:
Ik heb ook 4-fa weten te bemachtingen. Hoe kan ik het het beste innemen, want denk dat ik op dit moment geen capsules tot beschikking heb (of je moet die in een doodnormale winkel kunnen kopen). En wat is een goede dosering voor een eerste keer?

Lege capsules kun je gewoon kopen in een smartshop. In de meeste steden wel te vinden. Gewoon de kleinste maat nemen.
Rond de 160 - 180 mg is wel oké veer de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 23:56 

Strep schreef:
Ik heb ook 4-fa weten te bemachtingen. Hoe kan ik het het beste innemen, want denk dat ik op dat moment geen capsules tot beschikking heb (of je moet die in een doodnormale winkel kunnen kopen). En wat is een goede dosering voor een eerste keer?

4-fa vind ik het lekkerste werken als het nasaal genomen wordt. Weet niet of je ooit eerder heb gesnoven, maar is echt een aanrader! Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:01 

Hardtraxx Addict

Wat Me Gusta zegt ja! 4fmp snuiven is echt chill, vind snuiven normaal nooit zo maar maak graag een uitzondering voor 4-fmp
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:03 

PNXRMX schreef:
Entourage schreef:
Iemand ervaring met paddo's?

Ja, gebruik een weegschaal en neem zo'n 0,2g per kilo lichaamsgewicht (dus 70kg = 1,4g). Als je na 1,5 uur niks voelt, kun je de helft weer bijpakken. Verder moet je ervoor zorgen dat je met mensen bent waarmee je je op je gemak voelt en die je ook goed mag natuurlijk, want paddo's kunnen heel persoonlijk zijn. Ook op een plek waar je je fijn voelt (bijv. thuis of bij een vriend thuis waar je wel ns komt). Je hoeft niet veel voor te bereiden, maar zorg ervoor dat er genoeg eten, drinken etc. is (je wil niet halverwege je trip naar de appie). Muziek (vooral rustige) is bijna altijd wel fijn en plaatjes ook. Dat kan zijn bewegend beeld, bijv. een visualizer bij de muziek, of schilderijen oid. Surrealistische kunst is awesome met paddo's op.

Enjoy :)

Bedankt voor de tips! :)

KSwoosh schreef:
Entourage schreef:
Iemand ervaring met paddo's?

:yes:

Heb jij er nog wat aan toe te voegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:04 

Realtom schreef:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/9391-volkskrant-trippen-voor-de-wetenschap/

Inderdaad, erg interessant. Heel veel drugssoorten zijn ontstaan voor wetenschap/psychologie of andere vormen van onderzoek. Iemand uit me klas had een heel dik boek, met letterlijk alle informatie over bijna alle drugs. Hij deed ook zijn profielwerkstuk over drugs. Best leerzaam ook de verhalen daarachter en de geschiedenis van sommige drugs, dat je echt denkt van.. dafuq :P
Waar ik altijd wel benieuwd naar ben is dan.. Wat zal er in de toekomst nog ontdekt worden qua drugs. Het beste zou zijn als dat dan ook niet tot nauwelijks schadelijk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:08 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Wat Me Gusta zegt ja! 4fmp snuiven is echt chill, vind snuiven normaal nooit zo maar maak graag een uitzondering voor 4-fmp

me gusta schreef:
Strep schreef:

4-fa vind ik het lekkerste werken als het nasaal genomen wordt. Weet niet of je ooit eerder heb gesnoven, maar is echt een aanrader! Heerlijk!

Beunhazen :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:13 

Hardtraxx Addict

Jij vraagt toch om tips, geven we die en dan ga je nog janken ook, mafkees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Zij hebben gewoon gelijk, oetlul :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:14 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
Realtom schreef:

Inderdaad, erg interessant. Heel veel drugssoorten zijn ontstaan voor wetenschap/psychologie of andere vormen van onderzoek. Iemand uit me klas had een heel dik boek, met letterlijk alle informatie over bijna alle drugs. Hij deed ook zijn profielwerkstuk over drugs. Best leerzaam ook de verhalen daarachter en de geschiedenis van sommige drugs, dat je echt denkt van.. dafuq :P
Waar ik altijd wel benieuwd naar ben is dan.. Wat zal er in de toekomst nog ontdekt worden qua drugs. Het beste zou zijn als dat dan ook niet tot nauwelijks schadelijk is :P

Zeker interessant ja :)
In het stukje staat ook beschreven dat het eigenlijk best raar is dat alcohol en nicotine, schadelijker dan sommige drugs, gewoon over al te koop is en drugs illegaal is. Er staat ook dat was bewezen dat paddo's het eigenlijk niet waard is om op de lijst van verboden middelen te plaatsen.

Gewoon een vies complot van de overheid :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:22 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:

Joh, zo'n beetje iedereen die ik hier erover heb gehoord zegt dat 't fucking pijn doet. Oetlul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:25 

Strep schreef:
El Mare schreef:

Joh, zo'n beetje iedereen die ik hier erover heb gehoord zegt dat 't fucking pijn doet. Oetlul.

Wat een trollers zijn dat, of hun 4fa was versneden met troep. De 4fa die ik altijd snuif brand wel een beetje maar minder als bijvoorneeld pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:25 

Citaat:
Zeker interessant ja
In het stukje staat ook beschreven dat het eigenlijk best raar is dat alcohol en nicotine, schadelijker dan sommige drugs, gewoon over al te koop is en drugs illegaal is. Er staat ook dat was bewezen dat paddo's het eigenlijk niet waard is om op de lijst van verboden middelen te plaatsen.

Gewoon een vies complot van de overheid

Daar had ik ook al eens flink wat informatie over opgezocht, klopt idd. Lsd is ook niet heel erg schadelijk btw. Hier een link, niet heel recent maar het laat het wel globaal zien. Op recentere lijsten is namelijk niet heel veel veranderd:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... n-xtc.html

Maar alcohol verbieden is onmogelijk, de VS had het ook al eens geprobeerd en dat ging niet goed :P
Het is vind ik ook helemaal niet nodig. Er moet gewoon goede voorlichting komen waaruit je kan leren dat niet alle drugs zo schadelijk zijn als men denkt. Voor de rest is het de verantwoordelijkheid van iemand zelf, van iemand de grond in boren of zeggen wat hij/zij moet doen word niemand beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:26 

Hardtraxx Addict

En waarom zouden we dat niet lekker kunnen vinden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:28 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
En waarom zouden we dat niet lekker kunnen vinden dan?

Als jij daar blij van wordt, snuif ik 't wel. Wat jij wil knul :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:29 

Hardtraxx Addict

Oke "knul".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 00:40 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
Citaat:
Zeker interessant ja

Gewoon een vies complot van de overheid

Daar had ik ook al eens flink wat informatie over opgezocht, klopt idd. Lsd is ook niet heel erg schadelijk btw. Hier een link, niet heel recent maar het laat het wel globaal zien. Op recentere lijsten is namelijk niet heel veel veranderd:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... n-xtc.html

Maar alcohol verbieden is onmogelijk, de VS had het ook al eens geprobeerd en dat ging niet goed :P
Het is vind ik ook helemaal niet nodig. Er moet gewoon goede voorlichting komen waaruit je kan leren dat niet alle drugs zo schadelijk zijn als men denkt. Voor de rest is het de verantwoordelijkheid van iemand zelf, van iemand de grond in boren of zeggen wat hij/zij moet doen word niemand beter.

Dat klopt helemaal. Alcohol moet ook niet gelijk verboden worden vind ik.
Er is altijd wel weer wat te zeggen voor beide kanten denken. Iedereen weet altijd wel weer iets negatiefs te vinden.
Voorlichting is over het algemeen niet goed idd maar daar heb je weer internet voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 01:00 

Hardtraxx Addict

Realtom schreef:
Strep schreef:
Ik heb ook 4-fa weten te bemachtingen. Hoe kan ik het het beste innemen, want denk dat ik op dit moment geen capsules tot beschikking heb (of je moet die in een doodnormale winkel kunnen kopen). En wat is een goede dosering voor een eerste keer?

Lege capsules kun je gewoon kopen in een smartshop. In de meeste steden wel te vinden. Gewoon de kleinste maat nemen.

Bedankt voor je reactie trouwens ;) . Een dezer dagen maar langs de smartshop gaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 07:43 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Strep schreef:

Kleinste maat past geen 160mg 4-fa in volgens mij, die zijn heel klein. Zou eerder de middelste pakken (vaak groen geloof ik), of meerdere groottes zodat je een kleine kunt gebruiken voor een bijpakdosis bijv. Ik neem met 2ci vaak 3 verschillende mee, grote voor degene die met veel beginnen, middelste voor degene met minder en kleine voor bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 07:43 

Hardtraxx Veteran

Oeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 08:51 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Realtom schreef:
Strep schreef:

Kleinste maat past geen 160mg 4-fa in volgens mij, die zijn heel klein. Zou eerder de middelste pakken (vaak groen geloof ik), of meerdere groottes zodat je een kleine kunt gebruiken voor een bijpakdosis bijv. Ik neem met 2ci vaak 3 verschillende mee, grote voor degene die met veel beginnen, middelste voor degene met minder en kleine voor bijpakken.

Dat is idd ook handig. Maar verschilt ook weer per smartshop.
Waar ik ze had gehaald waren de kleinste die van 500 mg en doorzichtig
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic