Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:36 

Hardtraxx Addict

Wat zijn jullie ervaringen met blauwe defqons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:44 

Olijfboompje schreef:
dellionNL schreef:

Ik het het nooit over jullie gehad.
Tevens slaat je voorbeeld verder ook nergens op, en komt het totaal niet overeen met wat ik zei. Maar oke.

Echt niks beters te doen? :P

Je kwam anders behoorlijk hip over bij die ene post. Het gaat om het idee erachter. Abstract denken enseauw.

Whatever suits your needs. :D

Ah zo ja, dan snap ik dat dat zo voor je overkwam. De post was meer gericht aan een paar mensen van de shout die dachten dat ik alleen maar onzin zei, maar dat is dus niet altijd het geval :P Meestal zit er wel iets achter de onzin, zie het als southpark of (heel soms) family guy. Veel onzin , maar uiteindelijk zit er wel een (kleine) boodschap achter. Haha :D

Weet iemand nog goede wiet in amsterdam? Van plan om eindelijk weer eens a'dam te gaan, vorige keer op koninginnedag ging de halve groep daar bad van een wietsoort die ik niet kende, vond het zelf niet slecht eigelijk. Juist wel benieuwd of daar nog meer onbekendere wietsoorten zijn. Bij ons in de stad heb je namelijk alleen het standaard, silver/amnesia/bubble etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:48 

Ik ken nog iemand van buitem HT die weet dat jij je ritalin zogenaamd door de wc had gespoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:22 

kaboem schreef:
Ik ken nog iemand van buitem HT die weet dat jij je ritalin zogenaamd door de wc had gespoeld

Had ik ook gedaan, ik heb er zelfs nog een foto van :D Je mag het hebben als je het niet gelooft.
En dat ik ritalin slikte is idd geen geheim, maar gelukkig dat ik inzag dat dat spul echt onzin is. Veel slimmer om manieren te zoeken om je zonder iets te concentreren. ;)
Dat geld overigens voor iedereen zonder extreme ADHD, het is schadelijk voor je dus naar mijn mening zou het uberhaupt niet zo snel voorgeschreven mogen worden.

Maar again, dit is echt een onzettend saai onderwerp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:30 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Ah zo ja, dan snap ik dat dat zo voor je overkwam. De post was meer gericht aan een paar mensen van de shout die dachten dat ik alleen maar onzin zei, maar dat is dus niet altijd het geval :P Meestal zit er wel iets achter de onzin, zie het als southpark of (heel soms) family guy. Veel onzin , maar uiteindelijk zit er wel een (kleine) boodschap achter. Haha :D

Weet iemand nog goede wiet in amsterdam? Van plan om eindelijk weer eens a'dam te gaan, vorige keer op koninginnedag ging de halve groep daar bad van een wietsoort die ik niet kende, vond het zelf niet slecht eigelijk. Juist wel benieuwd of daar nog meer onbekendere wietsoorten zijn. Bij ons in de stad heb je namelijk alleen het standaard, silver/amnesia/bubble etc :P

Super silver haas bij green house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 01:50 

mrazura schreef:
dellionNL schreef:

Super silver haas bij green house.

Ik moet nog eens naar green house, ook nog nooit geweest. eigelijk alleen nog paradox en een andere niet heel bekende. Vind die kleine shops zoals paradox opzich wel relaxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 07:55 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
kaboem schreef:

Had ik ook gedaan, ik heb er zelfs nog een foto van :D Je mag het hebben als je het niet gelooft.
En dat ik ritalin slikte is idd geen geheim, maar gelukkig dat ik inzag dat dat spul echt onzin is. Veel slimmer om manieren te zoeken om je zonder iets te concentreren. ;)
Dat geld overigens voor iedereen zonder extreme ADHD, het is schadelijk voor je dus naar mijn mening zou het uberhaupt niet zo snel voorgeschreven mogen worden.

Maar again, dit is echt een onzettend saai onderwerp :P

je hebt het gesnoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 08:17 

hardekernsjors +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 08:51 

altijd stoer praten over ritalin snuiven en nu ben je een lievertje

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:20 

kaboem schreef:

Ik heb er nooit stoer over gepraat, ik ben er altijd tegen geweest. Wat is dit voor onzin?

Als je nou met serieuze feiten komt om je nergens op gebaseerde mening te onderbouwen :P

Anders ken ik er ook nog wel een paar, sjors is een heroinejunk. Uiteraard nergens op gebaseerd behalve dat hij vaak over drugs praat. Dat is toch niet logisch? Of wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:24 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:

Ik vind ze goed, wel trage opkomst. In ieder geval bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:42 

stefan_helmond schreef:
Ritsurt schreef:

Ik vind ze goed, wel trage opkomst. In ieder geval bij mij.

Rooie zijn een stuk goeier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Lemon haze blijkt baas te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:28 

dellionNL schreef:
kaboem schreef:

Ik heb er nooit stoer over gepraat, ik ben er altijd tegen geweest. Wat is dit voor onzin?

Als je nou met serieuze feiten komt om je nergens op gebaseerde mening te onderbouwen :P

Anders ken ik er ook nog wel een paar, sjors is een heroinejunk. Uiteraard nergens op gebaseerd behalve dat hij vaak over drugs praat. Dat is toch niet logisch? Of wat :P

Waarom zeg je dan dat je het snuift.

Waarom zou je dan zeggen ; doet er iemand mee

?????????????????????????????????????????????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:33 

Ik zal het nogmaals zeggen , Ik ga nu keiiihard ritalin snuiven jonguh!!! Wie doet er mee?
Echt jonge. Moet je ook doen. Tering vet jonguh, keihard spacen.

Je merkt echt geen overeenkomsten met het ''nickelson jas, bier terwijl je overstraat loopt en stoer met kanker schelden?'

Of geloof je dat ook? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:43 

dellionNL schreef:
Ik zal het nogmaals zeggen , Ik ga nu keiiihard ritalin snuiven jonguh!!! Wie doet er mee?

Je merkt echt geen overeenkomsten met het ''nickelson jas, bier terwijl je overstraat loopt en stoer met kanker schelden?'

Alles wat op internet staat is waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:53 

Wat een pot vol bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:00 

dellionNL schreef:

dus je bent gewoon een kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:02 

kaboem schreef:
dellionNL schreef:

Ben jij autistisch dat je alles letterlijk opvat ofzo? :P Niet lullig bedoeld tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:25 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:28 

Frazyr schreef:
Olijfboompje schreef:

:thumbup:

Maar jammergenoeg niet overal te koop, sterker nog. Waarschijnlijk nergens in mijn provincie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:44 

Hardtraxxer

White O.G is ook een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
kaboem schreef:
dellionNL schreef:

Ben jij autistisch dat je alles letterlijk opvat ofzo? :P Niet lullig bedoeld tho

Je bent dus gewoon een kneus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:20 

kneus
de kneus zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [knøs] Verbuigingen: kneuzen (meerv.) iemand die niets goed kan
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic