Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wat zijn jullie ervaringen met blauwe defqons?
D
Olijfboompje wrote:
dellionNL wrote:
Ik het het nooit over jullie gehad.
Tevens slaat je voorbeeld verder ook nergens op, en komt het totaal niet overeen met wat ik zei. Maar oke.

Echt niks beters te doen? :P
Je kwam anders behoorlijk hip over bij die ene post. Het gaat om het idee erachter. Abstract denken enseauw.

Whatever suits your needs. :D
Ah zo ja, dan snap ik dat dat zo voor je overkwam. De post was meer gericht aan een paar mensen van de shout die dachten dat ik alleen maar onzin zei, maar dat is dus niet altijd het geval :P Meestal zit er wel iets achter de onzin, zie het als southpark of (heel soms) family guy. Veel onzin , maar uiteindelijk zit er wel een (kleine) boodschap achter. Haha :D

Weet iemand nog goede wiet in amsterdam? Van plan om eindelijk weer eens a'dam te gaan, vorige keer op koninginnedag ging de halve groep daar bad van een wietsoort die ik niet kende, vond het zelf niet slecht eigelijk. Juist wel benieuwd of daar nog meer onbekendere wietsoorten zijn. Bij ons in de stad heb je namelijk alleen het standaard, silver/amnesia/bubble etc :P
K
Ik ken nog iemand van buitem HT die weet dat jij je ritalin zogenaamd door de wc had gespoeld
D
kaboem wrote:Ik ken nog iemand van buitem HT die weet dat jij je ritalin zogenaamd door de wc had gespoeld
Had ik ook gedaan, ik heb er zelfs nog een foto van :D Je mag het hebben als je het niet gelooft.
En dat ik ritalin slikte is idd geen geheim, maar gelukkig dat ik inzag dat dat spul echt onzin is. Veel slimmer om manieren te zoeken om je zonder iets te concentreren. ;)
Dat geld overigens voor iedereen zonder extreme ADHD, het is schadelijk voor je dus naar mijn mening zou het uberhaupt niet zo snel voorgeschreven mogen worden.

Maar again, dit is echt een onzettend saai onderwerp :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
dellionNL wrote:Ah zo ja, dan snap ik dat dat zo voor je overkwam. De post was meer gericht aan een paar mensen van de shout die dachten dat ik alleen maar onzin zei, maar dat is dus niet altijd het geval :P Meestal zit er wel iets achter de onzin, zie het als southpark of (heel soms) family guy. Veel onzin , maar uiteindelijk zit er wel een (kleine) boodschap achter. Haha :D

Weet iemand nog goede wiet in amsterdam? Van plan om eindelijk weer eens a'dam te gaan, vorige keer op koninginnedag ging de halve groep daar bad van een wietsoort die ik niet kende, vond het zelf niet slecht eigelijk. Juist wel benieuwd of daar nog meer onbekendere wietsoorten zijn. Bij ons in de stad heb je namelijk alleen het standaard, silver/amnesia/bubble etc :P
Super silver haas bij green house.
D
mrazura wrote:
dellionNL wrote:Ah zo ja, dan snap ik dat dat zo voor je overkwam. De post was meer gericht aan een paar mensen van de shout die dachten dat ik alleen maar onzin zei, maar dat is dus niet altijd het geval :P Meestal zit er wel iets achter de onzin, zie het als southpark of (heel soms) family guy. Veel onzin , maar uiteindelijk zit er wel een (kleine) boodschap achter. Haha :D

Super silver haas bij green house.
Ik moet nog eens naar green house, ook nog nooit geweest. eigelijk alleen nog paradox en een andere niet heel bekende. Vind die kleine shops zoals paradox opzich wel relaxed.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
dellionNL wrote:
kaboem wrote:Ik ken nog iemand van buitem HT die weet dat jij je ritalin zogenaamd door de wc had gespoeld
Had ik ook gedaan, ik heb er zelfs nog een foto van :D Je mag het hebben als je het niet gelooft.
En dat ik ritalin slikte is idd geen geheim, maar gelukkig dat ik inzag dat dat spul echt onzin is. Veel slimmer om manieren te zoeken om je zonder iets te concentreren. ;)
Dat geld overigens voor iedereen zonder extreme ADHD, het is schadelijk voor je dus naar mijn mening zou het uberhaupt niet zo snel voorgeschreven mogen worden.

Maar again, dit is echt een onzettend saai onderwerp :P
je hebt het gesnoven
G
hardekernsjors +1
K
altijd stoer praten over ritalin snuiven en nu ben je een lievertje

:worship:
D
kaboem wrote:altijd stoer praten over ritalin snuiven en nu ben je een lievertje

Ik heb er nooit stoer over gepraat, ik ben er altijd tegen geweest. Wat is dit voor onzin?

Als je nou met serieuze feiten komt om je nergens op gebaseerde mening te onderbouwen :P

Anders ken ik er ook nog wel een paar, sjors is een heroinejunk. Uiteraard nergens op gebaseerd behalve dat hij vaak over drugs praat. Dat is toch niet logisch? Of wat :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ritsurt wrote:Wat zijn jullie ervaringen met blauwe defqons?
Ik vind ze goed, wel trage opkomst. In ieder geval bij mij.
A
stefan_helmond wrote:
Ritsurt wrote:Wat zijn jullie ervaringen met blauwe defqons?
Ik vind ze goed, wel trage opkomst. In ieder geval bij mij.
Rooie zijn een stuk goeier
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Lemon haze blijkt baas te zijn :P
K
dellionNL wrote:
kaboem wrote:altijd stoer praten over ritalin snuiven en nu ben je een lievertje

Ik heb er nooit stoer over gepraat, ik ben er altijd tegen geweest. Wat is dit voor onzin?

Als je nou met serieuze feiten komt om je nergens op gebaseerde mening te onderbouwen :P

Anders ken ik er ook nog wel een paar, sjors is een heroinejunk. Uiteraard nergens op gebaseerd behalve dat hij vaak over drugs praat. Dat is toch niet logisch? Of wat :P
Waarom zeg je dan dat je het snuift.

Waarom zou je dan zeggen ; doet er iemand mee

?????????????????????????????????????????????????????????????
D
Ik zal het nogmaals zeggen , Ik ga nu keiiihard ritalin snuiven jonguh!!! Wie doet er mee?
Echt jonge. Moet je ook doen. Tering vet jonguh, keihard spacen.

Je merkt echt geen overeenkomsten met het ''nickelson jas, bier terwijl je overstraat loopt en stoer met kanker schelden?'

Of geloof je dat ook? :P
M
dellionNL wrote:Ik zal het nogmaals zeggen , Ik ga nu keiiihard ritalin snuiven jonguh!!! Wie doet er mee?

Je merkt echt geen overeenkomsten met het ''nickelson jas, bier terwijl je overstraat loopt en stoer met kanker schelden?'

Alles wat op internet staat is waar.
A
Wat een pot vol bullshit
K
dellionNL wrote:Ik zal het nogmaals zeggen , Ik ga nu keiiihard ritalin snuiven jonguh!!! Wie doet er mee?

dus je bent gewoon een kneus
D
kaboem wrote:

Ben jij autistisch dat je alles letterlijk opvat ofzo? :P Niet lullig bedoeld tho
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
:lol:
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Olijfboompje wrote:Lemon haze blijkt baas te zijn :P
:thumbup:
D
Frazyr wrote:
Olijfboompje wrote:Lemon haze blijkt baas te zijn :P
:thumbup:
Maar jammergenoeg niet overal te koop, sterker nog. Waarschijnlijk nergens in mijn provincie :P
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
White O.G is ook een aanrader.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
dellionNL wrote:
kaboem wrote:

Ben jij autistisch dat je alles letterlijk opvat ofzo? :P Niet lullig bedoeld tho
Je bent dus gewoon een kneus?
E
kneus
de kneus zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [knøs] Verbuigingen: kneuzen (meerv.) iemand die niets goed kan

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago