Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 23:02 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Wtf gast hoezo? Als je er 0 ervaring mee hebt kun je dat toch ff vragen, of heb jij jezelf alles aangeleerd door er steeds wat extra bij te doen ofzo?

Wegen is weten. Hoe wil je er anders achter komen hoeveel er in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 23:02 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Ik heb een gram kristallen, wie wil er delen dan kunnen we samen waus zijn :clap: :yay:

Op Thrillogy? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 23:03 

hardcoresjors schreef:
Wat ben jij een gozer ey, wtf probeer je nu? :lol:
Eerst vond je ritalin stoer, dit dat, toen kreeg je commentaar en nu was het in eens een grap? :lol:
Laat me niet lachen kerel, keep it real! ;)

Can't tell if... :P
Ik heb uberhaupt nooit gekomen met het stoer, ik heb alleen ooit een keer gezegd (wat wel waar was) dat ik ritalin gebruikte. Wat voortkwam uit een discussie, niet uit. Kijk hoe stoer! ik neem ritalin!

Ik geef het niet graag toe, maar het meeste daarnaast is inderdaad een troll. Iets wat niet nieuw is bij mij als je vaker op de shout zou zitten ;)

Oh godsamme, nu heb je het weer voor elkaar he? Ga ik weer serieus op je in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik heb een gram kristallen, wie wil er delen dan kunnen we samen waus zijn :clap: :yay:

Op Thrillogy? xd

No man :P
Syndicate moet je heen man! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 01:01 

Hardtraxx Elite

Haha.. helaas. Gaat m niet worden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 07:50 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Haha.. helaas. Gaat m niet worden voor mij.

Jammer man :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:
Zwak hoor, dat WA bericht.

Zeker wanneer de meerderheid van de chat niks tegen je zei of uberhaupt je nummer had.

Moet ik iedereen gaan uitzonderen die er in zat? Pff, kom op zeg..
Het is eerder triest dat zo'n chat aangemaakt wordt.. mensen verlaten omdat ze niet daarmee geconfronteerd willen worden (Rete irritant om 180 berichten in 1,5 minuut te krijgen).. en dan alsnog opnieuw toegevoegd worden om nog even lekker te bashen... nee geweldig

Geeft het complete niveau van deze gehele site weer aan... 0,0 respect voor elkaar. Elkaar afzeiken blijft dagelijks ding en als we iemand even psychologisch kapot kunnen maken door zoiets doen we het ook nog even derbij... kan en mag allemaal in jullie ogen.

Jongens, ga zo door.. echt... ge-wel-dig!

Helemaal geweldig is dat alle berichten behalve die van mij dan uberlelijk weggepaint zijn.. Niet dat daar veel goeds over te zeggen is, maar goed, dat is dan weer zoiets van: Kijk, hij zei dit en van ons zie je het lekker niet...

WhatsApp heeft een handige feature: per groep instellen of je meldingen wilt ontvangen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:41 

Hardtraxx Addict

Wie heeft er al wel eens een overdosis gezien ergens? Van welke drug dan ook (behalve alcohol ofzo, want in een coma geraken is in zekere zin ook een OD). Het lijkt me best interessant en fascinerend om te zien eigenlijk.

dellionNL schreef:
hardcoresjors schreef:
dellionNL schreef:
Ja ? Dat meen je toch niet serieus? :lol:

Ben je weer waus van de ritalin ofzo? :P

Jij gelooft het volgens mij nog als festuca & audiofreq met een industrial track aan zouden komen :lol:
Nie alles geloven joh, haha

Ik heb wel een biertje op, hardcore ben ik nu he? :'')
Haha :lol:

Is toch niet zo gek dat 'ie dat geloofd? Kaboem is over het algemeen toch best betrouwbaar, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Die vent zat steeds in de shout dat hij ritalin zag te suiven en nu beweert hij dat het niet waar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:53 

Strep schreef:
Kaboem is over het algemeen toch best betrouwbaar, of niet?

ik ben vrij betrouwbaar hoor. liegen doe ik niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:27 

hardcoresjors schreef:
Die vent zat steeds in de shout dat hij ritalin zag te suiven en nu beweert hij dat het niet waar is :P

What's next, ga je geloven dat het ''nickelson jasjes, biertjes over straat en met kanker schelden!'' wat ik wel eens zeg echt is? :lol:

Jij hebt echt nog niet door wat ik meestal doe op de shout he :lol:

Het is alleen om te laten zien hoe idioot sommige mensen zijn, door hetzelfde gedrag te vertonen maar dan overdreven. Dan laat je namelijk mensen inzien hoe retarded ze eigelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:41 

dellionNL schreef:
hardcoresjors schreef:

What's next, ga je geloven dat het ''nickelson jasjes, biertjes over straat en met kanker schelden!'' wat ik wel eens zeg echt is? :lol:

Het is alleen om te laten zien hoe idioot sommige mensen zijn, door hetzelfde gedrag te vertonen maar dan overdreven. Dan laat je namelijk mensen inzien hoe retarded ze eigelijk zijn.

Iedereen denkt dat jij chromosomen teveel hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:14 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
Mijn dealer heeft "Project X" pillen te koop. Het zijn roze ? driehoekjes met een X er op. Kent iemand deze?

any1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:25 

Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Strep schreef:

Daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:31 

Jarno schreef:
Jarno schreef:
Mijn dealer heeft "Project X" pillen te koop. Het zijn roze ? driehoekjes met een X er op. Kent iemand deze?

any1?

Geen idee, sorry.

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:35 

Hardtraxx Veteran

Toch tof dat je er even de tijd voor nam!

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Elite

Jarno schreef:
Jarno schreef:

any1?

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... b_region=9
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:27 

Strep schreef:
kaboem schreef:
Strep schreef:

Daarom.

nee maar serieus. ik ben gewoon eerlijk.

Maar geeft niet dellion. sjors bevestigde het en vele anderen weten het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
hardcoresjors schreef:

Je ''overmacht'' laten blijken is een teken van zwakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
hardcoresjors schreef:

Debiellion :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dellionNL schreef:
hardcoresjors schreef:

Je ''overmacht'' laten blijken is een teken van zwakte.

Die periode heb jij ook gehad. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

Ik zei niet letterlijk;

"Ey gasten, ik ben gotverdomde slim, dus ik zeg dit, zodat jullie dit zeggen, zodat ik fucking slim ben.

Ik zei gewoon wat en mensen bevestigde het alleen maar..
Ik heb nooit zoiets als deze meneer gezegd, Chrizzle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:22 

Olijfboompje schreef:
Ik zei niet letterlijk;

"Ey gasten, ik ben gotverdomde slim, dus ik zeg dit, zodat jullie dit zeggen, zodat ik fucking slim ben.

Ik zei gewoon wat en mensen bevestigde het alleen maar..
Ik heb nooit zoiets als deze meneer gezegd, Chrizzle.

Ik het het nooit over jullie gehad.
Tevens slaat je voorbeeld verder ook nergens op, en komt het totaal niet overeen met wat ik zei. Maar oke.

Echt niks beters te doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:24 

Hardtraxx Addict

Wat is dat voor emo bende geworden hier.. Ze moeten mij echt eens mod maken, had ik de helft hier al een topic ban gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:

Ik het het nooit over jullie gehad.
Tevens slaat je voorbeeld verder ook nergens op, en komt het totaal niet overeen met wat ik zei. Maar oke.

Echt niks beters te doen? :P

Je kwam anders behoorlijk hip over bij die ene post. Het gaat om het idee erachter. Abstract denken enseauw.

Whatever suits your needs. :D

Kettingzaag schreef:
Wat is dat voor emo bende geworden hier.. Ze moeten mij echt eens mod maken, had ik de helft hier al een topic ban gegeven.

Doe jij eens niet zo cool.
Vorige  1 ... 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic