Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
En net nog een beetje lopen ontkennen dat je zulke dingen doet!wrote:Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Not sure if..wrote:En net nog een beetje lopen ontkennen dat je zulke dingen doet!wrote:Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Kneuswrote:Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijdwrote:Kneuswrote:Idd, vet spacen man! Keiiihard.wrote:Ik ga even een lijn ritalin nemen.. jwz.
Heeft niks met happen te maken?wrote:Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijdwrote:Kneuswrote:
Idd, vet spacen man! Keiiihard.
Misschien is ie vdk?Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijd
dat of hij heeft weer een auto gevonden waar ie in mag zitten spacenwrote:Misschien is ie vdk?Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijd
Team kneus heeft elkaar gevonden, gefeliciteerd!wrote:dat of hij heeft weer een auto gevonden waar ie in mag zitten spacenwrote:Misschien is ie vdk?Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijd
Ik deed het dagelijks..wrote:Maar wie heeft er nou echt snuif ervaring met ritalin en weet hoe dat voelt
Jullie hebben vast nog nooit gedaan
Ritalin is ook een soort pepwrote:Ik deed het dagelijks.. Tot ik pep ontdekte! Werkte vele malen beterwrote:Maar wie heeft er nou echt snuif ervaring met ritalin en weet hoe dat voelt
Heb t hier wel liggen.. Maar of ik het ga doen.. Nee.wrote:Maar wie heeft er nou echt snuif ervaring met ritalin en weet hoe dat voelt
wrote:dat of hij heeft weer een auto gevonden waar ie in mag zitten spacenwrote:Misschien is ie vdk?Sjors hapt nogal makkelijk de laatste tijd

Ik denk dat als je niet epilepsie hebt en het dus gebruikt om te slapen, je dan beter melatonine kan nemen toch?wrote:Ik heb Diazepam hier liggen, wat ik mag gebruiken voor mijn epilepsie. Heb het op voorraad liggen om bijvoorbeeld als ik een heftige aanval krijg (wat overigens nooit meer voorgekomen is sinds ik medicatie krijg), want dan moet iemand mij 5 van die dingen door m'n strot dauwen. Echter kun je het ook normaal gebruiken om te chillen of op te gaan slapen.
Haha jezus wat dom.wrote:Ik denk dat als je niet epilepsie hebt en het dus gebruikt om te slapen, je dan beter melatonine kan nemen toch?wrote:Ik heb Diazepam hier liggen, wat ik mag gebruiken voor mijn epilepsie. Heb het op voorraad liggen om bijvoorbeeld als ik een heftige aanval krijg (wat overigens nooit meer voorgekomen is sinds ik medicatie krijg), want dan moet iemand mij 5 van die dingen door m'n strot dauwen. Echter kun je het ook normaal gebruiken om te chillen of op te gaan slapen.
http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 04&rId=415wrote:Ik denk dat als je niet epilepsie hebt en het dus gebruikt om te slapen, je dan beter melatonine kan nemen toch?wrote:Ik heb Diazepam hier liggen, wat ik mag gebruiken voor mijn epilepsie. Heb het op voorraad liggen om bijvoorbeeld als ik een heftige aanval krijg (wat overigens nooit meer voorgekomen is sinds ik medicatie krijg), want dan moet iemand mij 5 van die dingen door m'n strot dauwen. Echter kun je het ook normaal gebruiken om te chillen of op te gaan slapen.