Heb je die van mij al op? Die nog bij jou thuis lagen na Wish?wrote:waren goeie hewrote:Vrijdag bier sos
Zaterdag 2 witte speaker![]()
Niet, dat is pepwrote:Alcohol beste drug ooit.![]()
![]()
![]()
![]()
G
had jij speakers laten liggen?wrote:Heb je die van mij al op? Die nog bij jou thuis lagen na Wish?
oh en trouwens, warme dingen (frikandellen) eten tijdens je space... geen goed idee
frikandel ging best goed naar binnen (moest ff wat eten ivm buikpijn) maar daarna moest ik ook heeel erg nodig ff zitten
Uhm een triforce en een speaker lag nou bij jouw thuis..
en ook nog een batterij van me telefoon? ben die al zolang kwijt
van tevoren... Hmm, moet het sealtje maar eens nawegen, want van de 1,67 gram die er mee was gegaan is er haast niks van over. En ik heb zelf alleen van tevoren hooguit 50-100mg gehad en een ander iemand nog minder. De rest is opgegaan aan jou + aan 2 lieve mensjes die één klein sleutelpuntje wilden.wrote:Ik had ook 500/600mg pep op.. majah, daardoor was ik zo ver heen
G
ik kan me geen triforce herinnerenwrote:Uhm een triforce en een speaker lag nou bij jouw thuis..
batterij was helaas nergens te vinden
Je had gewoon net als mij moeten doen. Gewoon keihard naar de tering zuipen. Kost ietsjes meer (about 100 euros), maar dan heb je ook wat. Wel lievvvvvvvvvv dat een hele boel mensjes mij pep aanboden om te ontnuchteren, maar dat ik dat niet wou omdat ik mijn toestand te leuk vond. Vaker doen!wrote:Nou, dan had ik ietsje meer..
Ja, je had gelukkig die maat van mij een beetje gekalmeerd, hij had ook 2 scheppen van 70% + 180 mg 4-fmp ofzo.. Hij was ook behoorlijk schichtig om zich heen aan het kijken.wrote:Lol! Ik vroeg wel aan je toen t afgelopen was of je nog een muntje had en de reddende engel had er nog gelukkig eentjewrote:Vroeg iemand mij of ik wat drinken wou.. Maar ik snapte niet wat drinken wasEcht, wtf
![]()
Zelf halve gram pep op en nog een capsule 4 genomen van 160mg, ging prima alleen laatste anderhalf uur werd ik beetje paranoide steeds heel onrustig om me heen kijken en dan weer even losgaan steeds zo afwisselen (gelukkig meer losgaan dan om me heen kijken), heel apart.
Wel sinds zaterdagochtend 10 uur nog maar 3.5 uur geslapen, nog iets meer dan een uurtje werken en dan lekker zu hause!
Op naar Thrillogy
En thanks Chris en Sander.
Zelf na xxlerator verschrikkelijk kut gevoeld. Tintelingen over heel m'n lichaam en gezicht en warm/koud/warm/koud gevoel. 2 keer over m'n nek gegaan en toen ging het meteen een stuk beter. Zal wel wat te veel oppeppers binnen gehad hebben.
Last edited by Klaasfondue2 on , edited 2 times in total.
Kinders, onthoud dit: wanneer iemand je drugs aanbiedt, vergeet dan niet dankjewel te zeggen, want drugs zijn fucking duur tegenwoordig!
Wanneer ga jij weer eens wat misbruiken Jeffrey?
Te lang geleden.... 
Klopt.. Alweer een beste tijd terug. Even kijken of ik naar Thrillogy kan.
Ja, dan kan ik dus weer niet. Gaat weer lekker zo. Loudness? Bass Academy?wrote:Klopt.. Alweer een beste tijd terug. Even kijken of ik naar Thrillogy kan.
Loudness sla ik sowieso over. Bass Academy word m hoogstwaarschijnlijk wel. Even kijken of ik bij Sjuul een crashplekje heb voor mij en mn meissie. Zo niet, dan word t hopen dat mn meissie helemaal terug naar Hoornaar rijden wil. M'n pa zal (als ik het me goed herinner) dat weekend thuis zijn en wou eens goed vdk gaan daar in de Hemkade
. Dus dan is naar huis gaan in Zaandam geen optie. Tevens gaan er nog veel meer bekenden van me (Waaronder vrienden uit Breda en Hoorn). Dus misschien dat ik daar eventueel crashen/afteren kan
.
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ja zekerwrote:waren goeie hewrote:Vrijdag bier sos
Zaterdag 2 witte speaker![]()
Met alle respect maar vind je het gek dat je er op een gegeven moment niks meer van gaat snappen als je ca een gram 70% pep weg snatst. Je blijft niet eeuwig helder van pep maatwrote:Nou, dan had ik ietsje meer..
Pep vaag zijn is briljant man.
Maarja, alles wat met pep te maken heeft, is briljant.
Lekker om je heen kijken totdat je die ene persoon ziet en eindelijk rustig durft los te gaan, want je hebt diegene gezien! Of zo hard gaan op de pep dat praten er niet zo toe doet.
Maarja, alles wat met pep te maken heeft, is briljant.
Lekker om je heen kijken totdat je die ene persoon ziet en eindelijk rustig durft los te gaan, want je hebt diegene gezien! Of zo hard gaan op de pep dat praten er niet zo toe doet.
Dan zit je op 't niveau wat een goed niveau is.wrote:Hahaha dat laatste is zo gruwelijk herkenbaar he
Non stop kippevel, je sympathische zenuwstelsel volledig van slag. Vergrote pupillen, verhoogde hartslag en ongelooflijk goed op je hoede.
Yeps, that's the place you'd love to be.
Jouw probleem.wrote:Oops sorry voor de edit
Maar goed, dan weet ik nu iig wat je bedoelde, pep is het briljantste snoepgoed voor op feesten en zeker als je 69 of 70 procent hebt, zoals ik dus had
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Ik begin de laatste tijd steeds meer met partydrugs te maken te krijgen. Op festival/feesten maar ook de wat kleinere feestjes en steeds meer kennissen/vrienden die het gebruiken. Ik heb nooit tegen mezelf gezegd dat ik het niet zou gebruiken, sterker nog, ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het vast wel een 1x zal gebeuren. Ik weet alleen niet goed wat ik ermee moet doen. Hoe weet je precies van hoe en wat en als iemand het aanbied hoe er dan op te reageren.
Kortom; hoe zijn jullie er mee in aanraking gekomen?
Kortom; hoe zijn jullie er mee in aanraking gekomen?