Niks gewend die Robert. 
Jonge.. ALs jij dit had, dacht je ook wtf.. Want dit sloeg echt nergens opwrote:Niks gewend die Robert.
Jonge.. ALs jij dit had, dacht je ook wtf.. Want dit sloeg echt nergens opwrote:Niks gewend die Robert.
Ik dacht je mocht niet meer weg na dat ene akkefietjewrote:Gister voor het eerst sinds tijden pep gehad.. En dat ging niet zo best![]()
Snap nog steeds niet wat er gebeurde, maar ik was compleet de weg kwijtEn dat van pep
![]()
Ik snapte echt helemaal niks meer.. Links en rechts wist ik niet uitelkaar te houden... En ga maar doorRaar nachtje
Ja, je zat idd behoorlijk in je eigen wereldje, je kon echt geen contact krijgen met jewrote:Gister voor het eerst sinds tijden pep gehad.. En dat ging niet zo best![]()
Snap nog steeds niet wat er gebeurde, maar ik was compleet de weg kwijtEn dat van pep
![]()
Ik snapte echt helemaal niks meer.. Links en rechts wist ik niet uitelkaar te houden... En ga maar doorRaar nachtje
Stiekem zat er in die 70% pep gewoon 400mg opgeloste mephedrone per sleutelpunt.wrote:Ja, wij hadden sowieso dezelfde, weet ik eigenlijk wel zeker. Was inderdaad wel behoorlijk gek. Zeker als je ook nog 4-FMP op had. Maar lekker was het wel!wrote:Bizar spul hewrote:Ja, ik had ook nog een punt gekregen van een niet nader te noemen hardtraxxer en dat ging meteen behoorlijk hard.Ik had er blijkbaar veels te veel van gehad.. Waardoor ik gewoon 6 uren lang op neptunes rond liep
wrote:Jonge.. ALs jij dit had, dacht je ook wtf.. Want dit sloeg echt nergens opwrote:Niks gewend die Robert.
Oke jonge, wat jij wilt. Gooi jou er straks wel eens helemaal mee vol.. Zien hoe je er dan bij loopt en dan wel de 70% die ik hadwrote:wrote:Jonge.. ALs jij dit had, dacht je ook wtf.. Want dit sloeg echt nergens opwrote:Niks gewend die Robert.
Vaag worden van pep is voor watjes
Ik had laatst ook pep waar ik goed van begon te spacen hoorwrote:
Oke jonge, wat jij wilt. Gooi jou er straks wel eens helemaal mee vol.. Zien hoe je er dan bij loopt en dan wel de 70% die ik had
Lol! Ik vroeg wel aan je toen t afgelopen was of je nog een muntje had en de reddende engel had er nog gelukkig eentjewrote:Vroeg iemand mij of ik wat drinken wou.. Maar ik snapte niet wat drinken wasEcht, wtf
Vette kut pep duswrote:Lol! Ik vroeg wel aan je toen t afgelopen was of je nog een muntje had en de reddende engel had er nog gelukkig eentjewrote:Vroeg iemand mij of ik wat drinken wou.. Maar ik snapte niet wat drinken wasEcht, wtf
![]()
Zelf halve gram pep op en nog een capsule 4 genomen van 160mg, ging prima alleen laatste anderhalf uur werd ik beetje paranoide steeds heel onrustig om me heen kijken en dan weer even losgaan steeds zo afwisselen (gelukkig meer losgaan dan om me heen kijken), heel apart.
Wel sinds zaterdagochtend 10 uur nog maar 3.5 uur geslapen, nog iets meer dan een uurtje werken en dan lekker zu hause!
Op naar Thrillogy
En echt getest op 70%? Want van met die dosis ben je wel ff wakkerwrote:Ik had ook 500/600mg pep op.. majah, daardoor was ik zo ver heen
Jupswrote:En echt getest op 70%? Want van met die dosis ben je wel ff wakkerwrote:Ik had ook 500/600mg pep op.. majah, daardoor was ik zo ver heen
Yup, helemaal gelijk. Give aantallen van 70%wrote:
Vette kut pep dusen je werd vast para van de cafeine waarmee het vast versneden is denk
![]()
Goeie pep hebben heb je maar een paar puntjes nodig voor de hele nacht
zaterdag amfetaminewrote:Vrijdag:
10 biertjes ofzo
Zaterdag:
400/500 mg amfetamine
waren goeie hewrote:Vrijdag bier sos
Zaterdag 2 witte speaker