Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 08:43 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Ja, je had gelukkig die maat van mij een beetje gekalmeerd, hij had ook 2 scheppen van 70% + 180 mg 4-fmp ofzo.. Hij was ook behoorlijk schichtig om zich heen aan het kijken.

Nice, dat die zich beter voelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 08:48 

SamdV schreef:
Kortom; hoe zijn jullie er mee in aanraking gekomen?

Ik heb het gewoon aangeraakt met mijn vinger :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:01 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
SamdV schreef:

Ik heb het gewoon aangeraakt met mijn vinger :cool:

Stoer

SamdV schreef:

Via vrienden die het ook deden en was wel nieuwsgierig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:33 

Donateur

Jeff3rd schreef:
M'n pa zal (als ik het me goed herinner) dat weekend thuis zijn en wou eens goed vdk gaan daar in de Hemkade :P.

Ik heb hier hard om moeten lachen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:46 

Donateur

Pep is gewoon fucking fijn.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:47 

SamdV schreef:
Ik begin de laatste tijd steeds meer met partydrugs te maken te krijgen. Op festival/feesten maar ook de wat kleinere feestjes en steeds meer kennissen/vrienden die het gebruiken. Ik heb nooit tegen mezelf gezegd dat ik het niet zou gebruiken, sterker nog, ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het vast wel een 1x zal gebeuren. Ik weet alleen niet goed wat ik ermee moet doen. Hoe weet je precies van hoe en wat en als iemand het aanbied hoe er dan op te reageren.

Ik ben er via Hardtraxxers mee in aanraking gekomen op Thrillogy 2010 :P
Wilde het altijd wel es proberen, maar had geen idee hoe je eraan moest komen. Tot iemand het aanbood ;)

En tja, van het reageren... Lees je er eerst een beetje over in, bijv http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma-2, en als de sfeer goed is en je er zin in hebt, kan je het gerust proberen. Houd wel een oogje op de dosering ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:49 

Donateur

KSwoosh schreef:
SamdV schreef:
Ik begin de laatste tijd steeds meer met partydrugs te maken te krijgen. Op festival/feesten maar ook de wat kleinere feestjes en steeds meer kennissen/vrienden die het gebruiken. Ik heb nooit tegen mezelf gezegd dat ik het niet zou gebruiken, sterker nog, ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het vast wel een 1x zal gebeuren. Ik weet alleen niet goed wat ik ermee moet doen. Hoe weet je precies van hoe en wat en als iemand het aanbied hoe er dan op te reageren.

Ik ben er via Hardtraxxers mee in aanraking gekomen op Thrillogy 2010 :P

Geen dank! Gaf je het met liefde (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:

Toen ik voor het eerst naar Q-base ging in 2007, ging ik samen met een maat wie het wel eens gedaan had. Was er vrij in geïnteresseerd. En kende ook wel een aantal mensen wie het ook deden, uiteindelijk beetje via hem het wereldje in gekomen. En ik vind dat inlezen enzo voor de eerste keer maar een beetje overdreven imo, je moet juist de eerste keer er zonder ervaring/kennis ingaan. Maakt het alleen maar leuker en spannender
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

Zo moet ik ook bepaalde mensen van hardtraxx eeuwig dankbaar zijn, diegenen weten dat zelf wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:07 

Donateur

El Mare schreef:
Zo moet ik ook bepaalde mensen van hardtraxx eeuwig dankbaar zijn, diegenen weten dat zelf wel ^^

Geen probleem. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:11 

Ik kreeg ze van pa :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:12 

Hardtraxx Veteran

Zo'n pa had ik ook wel gewild :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:13 

Donateur

Almighty schreef:
Ik kreeg ze van pa :beer:

Thrillogy??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:

Via mijn ex scharrel... :P

Gewoon info checken op 't internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:20 

Jurheinen schreef:
SamdV schreef:

Toen ik voor het eerst naar Q-base ging in 2007, ging ik samen met een maat wie het wel eens gedaan had. Was er vrij in geïnteresseerd. En kende ook wel een aantal mensen wie het ook deden, uiteindelijk beetje via hem het wereldje in gekomen. En ik vind dat inlezen enzo voor de eerste keer maar een beetje overdreven imo, je moet juist de eerste keer er zonder ervaring/kennis ingaan. Maakt het alleen maar leuker en spannender

True. Voor de eerste keer x heb ik me ook niet ingelezen. Des te leuker is het als je het allemaal onverwachts over je heen krijgt hehe.
Maar voor mensen die er een beetje bang voor zijn snap ik wel dat ze willen inlezen, want tja, anders zou hij het hier ook niet vragen lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:21 

Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:

Beat The Bridge dit jaar was m'n eerste feestje en ik en een vriend werden wel nieuwsgierig van hoe die mensen erbij liepen :P Wel genoeg opzoeken van te voren en ook afspraken met jezelf maken vóór je eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:28 

nou ik doe het gewoon niet op feesten. ( behalve pep)
Gewoon keta in de neus stoppen en ja klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:20 

Hardtraxxer

Ik gebruik liever geen drugs op feesten. :P
Heb verder geen problemen met de mensen die het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

Drugs is meer iets voor op 't werk he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:33 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Frazyr schreef:

Ook niet, maar een jointje op de bank is best lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:34 

Frazyr schreef:
Olijfboompje schreef:
Frazyr schreef:

Ook niet, maar een jointje op de bank is best lekker :)

Er is wel meer drugs lekker op de bank
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Op de Rabobank?

How'd you get there?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:38 

Hardtraxxer

Citaat:

Dat zou best kunnen, heb alleen niet de behoefte om het te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:44 

Frazyr schreef:
Citaat:

Dat zou best kunnen, heb alleen niet de behoefte om het te proberen.

niet om je aan te sporen ofzo hoor. maar als je joints rookt kun je gerust meer proberen.
Echt, ik nam zaterdag een dubbele lachgas ballon en 10 minuten later dacht ik van OJA ik was met lachgas bezig :lol:

edit: je gaat dan echt dikke scenarios in je hoofd beleven die niet echt zijn, geweldig gaaf is dat.
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic