Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Een meisje dat ik ken doet het ook altijd maar volgens mij valt het nog mee :P
Tenminste dat denk ik :D
Ik zelf heb het nog niet geprobeerd
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
KSwoosh wrote:
jRn wrote:Zal ik morgen eens 4-fmp snatsen? :lol:
zou et niet doen xd
Waarom niet?
E
Proberen kan altijd
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Gister weer een paar biertjes te veel op, de kater is groots.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Entourage wrote:Proberen kan altijd
Ik vind het niet meer pijn doen dan iets anders als dat bedoelt wordt. Al is het over het algemeen gewoon niet fijn :D .
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, dus echt wel he, dat branden van pep of meph, lekkerste gevoel in de neus :cool:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Bestaat er geen goedje dat je inneemt voor het slapen waarvan je epische dromen krijgt :P. Lijkt me wel fijn.
Maar die dromen over drugs heb ik ook meegemaakt. Lijkt me omdat je er in je kop wat mee bezig bent zo nu en dan. Altans ik droom meestal over dingen waar ik mee bezig ben of mee in me hoofd zit.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lowrenz wrote:Bestaat er geen goedje dat je inneemt voor het slapen waarvan je epische dromen krijgt :P. Lijkt me wel fijn.
Maar die dromen over drugs heb ik ook meegemaakt. Lijkt me omdat je er in je kop wat mee bezig bent zo nu en dan. Altans ik droom meestal over dingen waar ik mee bezig ben of mee in me hoofd zit.
5-HTP.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
L-tryptofaan
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lowrenz wrote:Bestaat er geen goedje dat je inneemt voor het slapen waarvan je epische dromen krijgt :P. Lijkt me wel fijn.
Alcohol en coke
T
Eerst volgende keer als je coke neemt moet je eens denken uit wiens aars het komt
Aangezien deze 'shit' ons land binnen gesmokkeld moet worden. :D
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Elke drug word ons land in gesmokkeld en net zo hard er weer uit gesmokkeld...
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Iemand bekend of ervaring met groene no.1 pillen? Vandaag gekregen en was wel benieuwd :)

Verder: vaak als ik xtc gebruik heb ik last van 'slaapverlamming'. Het vreemde is dat ik daar alleen last van heb wanneer ik op m'n eigen studentenkamer woon en niet wanneer ik bij m'n ouders verblijf. Heeft iemand hier nog meer 'last' van. Vorige week voor het eerst in 6 maanden weer eens gesnoept, en meteen weer last van. Zal denk ik ook met mijn onrustige kamer te maken hebben, want sinds ik in deze kamer woon heb ik daar last van :/ Iemand hier ervaring mee?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Acid innemen als je moe bent en dan gaan slapen.
Dromen garantie.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
View on YouTube
G
Hoofdcoach wrote:View on YouTube
godverdomme wat slecht xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vanaf heden wil ik graag een vaste BOB inhuren die mij naar feestjes toebrengt en weer veilig thuisbrengt. Want alcohol is de way to go op feestjes! :loving: :loving: :loving: :beer:
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
4-fmp snuiven doet pijn
G
jRn wrote:4-fmp snuiven doet pijn
told ya, don't do it...
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Was een try before you die. Nee, ik wilde wel eens weten of het echt pijn deed. Ja, het deed pijn. Maar ondanks dat heb ik alsnog een geniale avond gehad met een capsule 4-fmp en een puntje pep.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Gister voor het eerst sinds tijden pep gehad.. En dat ging niet zo best :lol:
Snap nog steeds niet wat er gebeurde, maar ik was compleet de weg kwijt :huh: En dat van pep :huh:

Ik snapte echt helemaal niks meer.. Links en rechts wist ik niet uitelkaar te houden... En ga maar door :lol: Raar nachtje
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Ja, ik had ook nog een punt gekregen van een niet nader te noemen hardtraxxer en dat ging meteen behoorlijk hard.
Donateur
last seen Sep 2014
jRn wrote:Ja, ik had ook nog een punt gekregen van een niet nader te noemen hardtraxxer en dat ging meteen behoorlijk hard.
Bizar spul he xd Ik had er blijkbaar veels te veel van gehad.. Waardoor ik gewoon 6 uren lang op neptunes rond liep :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
roberttt wrote:
jRn wrote:Ja, ik had ook nog een punt gekregen van een niet nader te noemen hardtraxxer en dat ging meteen behoorlijk hard.
Bizar spul he xd Ik had er blijkbaar veels te veel van gehad.. Waardoor ik gewoon 6 uren lang op neptunes rond liep :lol:
Ja, wij hadden sowieso dezelfde, weet ik eigenlijk wel zeker. Was inderdaad wel behoorlijk gek. Zeker als je ook nog 4-FMP op had. Maar lekker was het wel!
Donateur
last seen Sep 2014
xd Dan is het helemaal fijn.. Maar ik had ook rare dingen

Vroeg iemand mij of ik wat drinken wou.. Maar ik snapte niet wat drinken was :lol: Echt, wtf xd

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago