Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Voor zaterdag meph kunnen bemachtigen hoera. Maar heb ook nog wat pep dat op moet, en ee beginnen de nacht met mdma. Hoe kan ik dat t beste combineren?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Strep wrote:Voor zaterdag meph kunnen bemachtigen hoera. Maar heb ook nog wat pep dat op moet, en ee beginnen de nacht met mdma. Hoe kan ik dat t beste combineren?
Waarom moet het? Ik zie t nut er niet van in om die 3 dingen te combineren... Pep+mdma is ook erg toxisch
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Hoofdcoach wrote:
Strep wrote:Voor zaterdag meph kunnen bemachtigen hoera. Maar heb ook nog wat pep dat op moet, en ee beginnen de nacht met mdma. Hoe kan ik dat t beste combineren?
Waarom moet het? Ik zie t nut er niet van in om die 3 dingen te combineren... Pep+mdma is ook erg toxisch
Nou ja het moet niet maar die pep was eigenlijk oorspronkelijk bedoelt voor na de mdma. Pas later kwam meph er bij. Wordt wel mijn eerste keer meph dus ik weet niet of het qua effect speed kan vervangen ofzo? Wat ik heb gelezen is het niet super sterk en betwijfel ik of we genoeg hebben, vandaar dat ik nog pep wou bij pakken om dat tekort op te vullen. Maar van het combineren van deze stoffen heb ik geen verstand en sommigen hier denk ik wel.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ten eerste is het lekker vaatvernauwend om eventueel Mephedrone te nuttigen en daarna pep te nemen. Daarnaast is Mephedrone een aanverwante aan Amfetamine en geeft het dus wel degelijk energie.

Vergelijk het met MDMA, maar dan met een heldere geest en de wil om te bewegen.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:Ten eerste is het lekker vaatvernauwend om eventueel Mephedrone te nuttigen en daarna pep te nemen. Daarnaast is Mephedrone een aanverwante aan Amfetamine en geeft het dus wel degelijk energie.

Vergelijk het met MDMA, maar dan met een heldere geest en de wil om te bewegen.
Dat het een aanverwante is aan Amfetamine weet ik, dacht daarom dat het wel vergelijkbaar met speed zou zijn. En daarom dacht ik ook dat,het geen kwaad kon om het na/voor speed te nemen, aangezien ze niet veel verschillen. Maar dat doen ze dus wel, als ik het moet vergelijken met mdma. Nou ja, combineren is dus niet zo'n goed idee blijkbaar. Dan maar even kijken wat ik ga kiezen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Sowieso is combineren nooit een goed idee voor je gezondheid. Kies er gewoon 1 uit en ga daar voor. Als t niet lang genoeg werkt, begin je desnoods wat later of ga je eerder naar huis (of zitten oid). Vooral als je iets nieuws probeert, zou ik niet combineren. Weet je achteraf niet eens wat het effect is geweest van de drug vanwege alle interacties.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Wie heeft er wel eens gedroomd over drugs??
Ik had het vannacht weer eens... stond in een discotheek en echt iedereen gebruikte daar zat te snuiven en pillen enzo, van de security mocht het en er liepen dealers rond. Ik had een pil bij me die ik van m'n moeder had gehad (ze zei dat het een pil was van vroeger xd en het logo was van een of andere reggae artiest >.< ) maar ik wilde niks nemen omdat ik de volgende dag een feestje zou hebben, toen werd ik de discotheek uit gezet xd

Best wel grappig want het voelde zo realischtisch haha :lol:

Het was een klein deel uit een hele lange en vage droom, gek genoeg herinner ik me alles nog, kan zelfs de beelden voor me halen :P
E
In dromen komen vaak je diepste verlangens naar boven! :D

Weet natuurlijk niet of dit voor jou ook geldt. :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Entourage wrote:In dromen komen vaak je diepste verlangens naar boven! :D

Weet natuurlijk niet of dit voor jou ook geldt. :P
Haha maar in mijn droom heb ik de verleiding weerstaan xd
Maar t kan wel ja, morgen aan de mdma namelijk en heb er best wel zin in :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Strep wrote: Dat het een aanverwante is aan Amfetamine weet ik, dacht daarom dat het wel vergelijkbaar met speed zou zijn. En daarom dacht ik ook dat,het geen kwaad kon om het na/voor speed te nemen, aangezien ze niet veel verschillen. Maar dat doen ze dus wel, als ik het moet vergelijken met mdma. Nou ja, combineren is dus niet zo'n goed idee blijkbaar. Dan maar even kijken wat ik ga kiezen.
Dubbele belasting kan altijd kwaad.
PNXRMX wrote:Sowieso is combineren nooit een goed idee voor je gezondheid. Kies er gewoon 1 uit en ga daar voor. Als t niet lang genoeg werkt, begin je desnoods wat later of ga je eerder naar huis (of zitten oid). Vooral als je iets nieuws probeert, zou ik niet combineren. Weet je achteraf niet eens wat het effect is geweest van de drug vanwege alle interacties.
Daarnaast ben ik het ook hiermee eens.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
@ Hoofdcoach dat soort dromen heb ik echt moeilijk vaak gehad ja. :D
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ik heb er idd ook wel eens over gedroomd :D

Alleen de laatste tijd, sinds ik wat heb geminderd heb ik het niet meer.
Dromen gaan meestal over wat je bezig houdt denk ik.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Zal ik morgen eens 4-fmp snatsen? :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wil ik wel zien ^^ :P
Morgen alleen pep voor mij.
T
jRn wrote:Zal ik morgen eens 4-fmp snatsen? :lol:
Doen! :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Was je al van plan toch?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Nee, of een capsule of een keertje snuiven... Weet niet wat lekkerder is.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Nee, of een capsule of een keertje snuiven... Weet niet wat lekkerder is.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Olijfboompje wrote:
Strep wrote: Dat het een aanverwante is aan Amfetamine weet ik, dacht daarom dat het wel vergelijkbaar met speed zou zijn. En daarom dacht ik ook dat,het geen kwaad kon om het na/voor speed te nemen, aangezien ze niet veel verschillen. Maar dat doen ze dus wel, als ik het moet vergelijken met mdma. Nou ja, combineren is dus niet zo'n goed idee blijkbaar. Dan maar even kijken wat ik ga kiezen.
Dubbele belasting kan altijd kwaad.
PNXRMX wrote:Sowieso is combineren nooit een goed idee voor je gezondheid. Kies er gewoon 1 uit en ga daar voor. Als t niet lang genoeg werkt, begin je desnoods wat later of ga je eerder naar huis (of zitten oid). Vooral als je iets nieuws probeert, zou ik niet combineren. Weet je achteraf niet eens wat het effect is geweest van de drug vanwege alle interacties.
Daarnaast ben ik het ook hiermee eens.
Okee. Dankje voor het advies in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
jRn wrote:Nee, of een capsule of een keertje snuiven... Weet niet wat lekkerder is.
Een capsule pluggen.
jRn wrote:Nee, of een capsule of een keertje snuiven... Weet niet wat lekkerder is.
Een spuitje shotten.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Alleen voor de ekte ekte!
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:
Een capsule pluggen.
Een spuitje shotten.
Ik zal morgen eens over jou heen spuiten.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik heb ook best vaak over drugs gedroomd. Over het algemeen neem ik wat en voel ik er niks/amper van, waarschijnlijk omdat het gevoel niet voor te stellen valt.
G
zou et niet doen xd
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Doen, en vertel me hoe het was :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer