Jongens.
A
Gewoon wat anders, niet heel veel opzich
E
Ben jij een vriend van Wout?
Jo, je kan ook wel 2 tegelijk nemen.. Is het effect wat beterwrote:Volgens die bekende van mij was het echt geweldig, maar volgens jou valt het dus wel mee?
Ik ben nou wel nieuwschierig geworden
G
Wat een adviezen hier...wrote:Volgens die bekende van mij was het echt geweldig, maar volgens jou valt het dus wel mee?
Uit wat je post neem ik maar aan dat je niet veel vaker neemt, dus zou ik niet met een hele beginnen. Gewoon halfje doen, als je wat weegt, ben je ee nschriel jong ventje dan zou ik een kwartje doen, die speakers knallen namelijk erg hard
tenzij je aant trollen bent dan lama
Beter gewoon 3 tegelijk.wrote:Jo, je kan ook wel 2 tegelijk nemen.. Is het effect wat beterwrote:Volgens die bekende van mij was het echt geweldig, maar volgens jou valt het dus wel mee?
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Je moet in eerste instantie gezien je leeftijd überhaupt niks nemen. Doe je dit wel, dan is een halfje prima. Kwartje vind ik wel heel erg mieterig.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Witte speakers zijn inderdaad behoorlijk bagger als je ze doorbijt, knoerhard, totdat je bij die zachte stof komt. Mijne hebben een rubberen rand. Echt top!wrote:Heeft iemand ervaring met witte speakers?
Heb er pas een gekregen van een vriend van me, en ik wil hem dit weekend eigenlijk gaan gebruiken!
Hij zei dat ik het best meteen een hele kan doen omdat doormidden bijten heel vies is, maar ik wil er eigenlijk wel wat meer informatie over!
Hier is een foto http://tinyurl.com/8bp3erd
Serieus vent, je bent 15, jij hoort hooguit een sigaretje te roken, maar je wilt al meteen aan de drugs? Stoere jongen hoor, jij komt best ver denk ik zo
G
Als je met niet zo heel dik bedoeld: normaalwrote:Dus die speakers zijn wel goeie kwaliteit?
Ik ben namelijk niet zo heel dik, dus ik kan beter maar een kwartje doen?
en je echt 15 jaar bent, dan zou ik zeker een kwartje doen
en mocht je na een uur nog niks voelen, gewoon kwartje bijpakken
en ja, die speakers zijn heel erg dik
K
Ziek smerig hoe jullie hem die drugs aansmeren.
kkjunks.
kkjunks.
Nou zeg..wrote:Ziek smerig hoe jullie hem die drugs aansmeren.
kkjunks.
K
ik haal mijn reactie niet weg maar mijn excuus voor wat ik zei. ik reageerde te voorbarig en meen het echt niet zo.wrote:Ziek smerig hoe jullie hem die drugs aansmeren.
kkjunks.
G
als hij dan toch begint kan ik em beter maar wat goed advies geven toch?wrote:ik haal mijn reactie niet weg maar mijn excuus voor wat ik zei. ik reageerde te voorbarig en meen het echt niet zo.wrote:Ziek smerig hoe jullie hem die drugs aansmeren.
kkjunks.
En van zulke dingen..wrote:et cetera? wat is dat?wrote:Spelling et cetera.
T
Het wordt elke dag erger ook nog 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:et cetera? wat is dat?wrote:Spelling et cetera.
Et cetera is een Latijnse uitdrukking dat betekent "en andere dingen", of "enzovoorts". Het is rechtstreeks overgenomen uit de Latijnse uitdrukking die letterlijk betekent "en van zulke dingen" en is een vertaling van het Griekse "καὶ τὰ ἕτερα" (kai ta hetera, en de andere dingen).
De spelling van het woord "etcetera" wordt vaak gebruikt en is geaccepteerd in de Nederlandse taal. Het wordt soms ook gespeld als et caetera of et cætera, en wordt vaak afgekort tot etc.
Laat die troll nou gewoon lekker zijn gang gaan. Aandachts-momentje is inmiddels wel weer geweest.
elektrische apparatenwrote:et cetera? wat is dat?
OT: Iemand tips voor bijpakken 4f? pep kan toch gewoon?
is dat ook te vergrijgen bij die de gekko site?