Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg. :D

Ik snap alleen niet waarom. Ik vroeg alleen of het gelijkwaardig was :P ik wilde het alleen maar weten xd :lol:

Je post kwam een beetje gefrustreerd over, omdat je eerder geen antwoord hebt gekregen. En meestal als je geen antwoord dan weet niemand het of dan is het te simpel om zelf op te zoeken. En neem me niet kwalijk, maar meestal ben jij daar ook een ster in om mensen soort van 'af te zeiken' die geen moeite doen om zelf op onderzoek uit te gaan. :P

PS. Ik heb nog nooit van penetratiedrone gehoord. Moet je dat anaal nemen?

Strep schreef:
Chukkels schreef:
Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')

Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd. -.-

Ik weet niet of je 't enkel tegen KSwoosh had of ook tegen mij, maar ik kan er niet aan komen. De vendors die 4-fa hebben accepteren enkel Visa wat ik niet heb, klote zooi.

Was tegen Kasparov :P Ow ja trouwens... Betaal NOOIT met creditcard aan RC-vendors. Maak of een anonieme creditcard aan (zijn genoeg websites voor) of betaal met Paypal. Creditcards worden namelijk heel makkelijk nagetrokken door overheden en als daar een drugsbetaling op staat... You do the math. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 10:38 

Donateur

K zit het eea te lezen over Pentedrone, schijnt wel wat weg te hebben van Mephedrone maar minder heftig in euforie etc. Misschien wel de moeite waard om een keer te proberen, maar zolang er goede Mephedrone is snap ik niet waarom ik daarnaar zou moeten kijken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:58 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
K zit het eea te lezen over Pentedrone, schijnt wel wat weg te hebben van Mephedrone maar minder heftig in euforie etc. Misschien wel de moeite waard om een keer te proberen, maar zolang er goede Mephedrone is snap ik niet waarom ik daarnaar zou moeten kijken :cool:

Jij had een meph verbod :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:30 

Hardtraxx Addict

@Chukkels, goed dat je dat zegt. Dan zal iDeal ongetwijfeld ook een no-go zijn I guess.
Paypal it is dan denk ik. Al ben ik er nog geen een tegen gekomen die dat accepteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

En beter doe je het sowieso denk ik niet via internet, gewoon mensen in je omgeving vragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
En beter doe je het sowieso denk ik niet via internet, gewoon mensen in je omgeving vragen :)

Idd, die meuk moet altijd nog verzonden worden ergens vandaan (soms uit buitenland) en dan heb je ook kans dat ze het onderscheppen en zo hebben ze je gegevens. Tenzij je natuurlijk een leegstaand huis hebt ergens en het daar laat bezorgen op Jan-Klaas Peter Johannes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:08 

Hardtraxx Elite

Het is weer dinsdag!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

BIJPAKKENNN!!!!1!!1!!111!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:30 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:

Die grap maak je elke dinsdag, hij is eigenlijk niet echt bepaald leuk meer. Helemaal niet zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:03 

Strep schreef:
Jeff3rd schreef:

Die grap maak je elke dinsdag, hij is eigenlijk niet echt bepaald leuk meer. Helemaal niet zelfs.

het is toch ook dinsdag :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:18 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Strep schreef:
Jeff3rd schreef:

het is toch ook dinsdag :oh:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:37 

Chukkels schreef:
Je post kwam een beetje gefrustreerd over

nah, meer teleurgesteld, maar echt belangrijk was het toch niet xd

Chukkels schreef:
Kasparov

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Blauwe spookjes... Is dat wat? Moet er bij zeggen, ben witte speakers en gele triforce gewend, maar daar kon ik zo kort dag niet meer aan komen... Jongen van wie ik ze kreeg zei dat ik dan bij deze ietsje meer moest pakken... Iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:31 

The Skribbler schreef:
Blauwe spookjes... Is dat wat? Moet er bij zeggen, ben witte speakers en gele triforce gewend, maar daar kon ik zo kort dag niet meer aan komen... Jongen van wie ik ze kreeg zei dat ik dan bij deze ietsje meer moest pakken... Iemand ervaring mee?

werk er een naar binnen icm een halve speaker en je wordt zo wazig als een spookje xd los heb ik ze nog niet geprobeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

Nieuwe lading 4-FMP binnen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Ik heb ze geprobeerd prima dingen wel hele knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 00:37 

Hardtraxx Veteran

Is 4-FMP eigenlijk makkelijk te verkrijgen via dealers?
Bestellen via internet lijkt me nou niet zo'n heel goed idee aangezien ik bij m'n ouders woon en die niet blij zullen zijn als er een pakketje met drugs in de brievenbus ligt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 08:59 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Bestellen via internet lijkt me nou niet zo'n heel goed idee aangezien ik bij m'n ouders woon en die niet blij zullen zijn als er een pakketje met drugs in de brievenbus ligt :/

De juiste mensen kennen en alles is makkelijk te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Fuzzylogic schreef:

De juiste mensen kennen en alles is makkelijk te krijgen :P

Vaak zijn dat juist net niet de juiste mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:27 

Donateur

Jorgvv schreef:
dawasiknie schreef:

Jij had een meph verbod :P

Dat is tot nadere orde opgeheven. Reden: ik moet me opofferen als proefexemplaar voor de mephwetenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:41 

Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:

Getest op 105mg schoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:43 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Vraag het je dealer(s)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:50 

Niet nadenken, gewoon doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:52 

Jordy97 schreef:
Almighty schreef:
Niet nadenken, gewoon doen

Daar zit wel wat in ja, denk dat ik hem gewoon helemaal neem :thumbup:

Juist. goed je best doen ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:53 

Jordy97 schreef:
Almighty schreef: