KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg.

Ik snap alleen niet waarom. Ik vroeg alleen of het gelijkwaardig was

ik wilde het alleen maar weten

Je post kwam een beetje gefrustreerd over, omdat je eerder geen antwoord hebt gekregen. En meestal als je geen antwoord dan weet niemand het of dan is het te simpel om zelf op te zoeken. En neem me niet kwalijk, maar meestal ben jij daar ook een ster in om mensen soort van 'af te zeiken' die geen moeite doen om zelf op onderzoek uit te gaan.

PS. Ik heb nog nooit van penetratiedrone gehoord. Moet je dat anaal nemen?
Strep schreef:
Chukkels schreef:
Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')
Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd.

Ik weet niet of je 't enkel tegen KSwoosh had of ook tegen mij, maar ik kan er niet aan komen. De vendors die 4-fa hebben accepteren enkel Visa wat ik niet heb, klote zooi.
Was tegen Kasparov

Ow ja trouwens... Betaal NOOIT met creditcard aan RC-vendors. Maak of een anonieme creditcard aan (zijn genoeg websites voor) of betaal met Paypal. Creditcards worden namelijk heel makkelijk nagetrokken door overheden en als daar een drugsbetaling op staat... You do the math.