Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:31 

Hardtraxx Addict

Christ, ik wil ook een keer Meph of 4-fmp. Waar haal je dat spul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:38 

Hardtraxx Elite

Meph is uit de winkel verdwenen op het internet, maar 4-FMP kan je gewoon online bestellen. :)
Bij XXRaw gaan we maar voor de 4-FMP :) Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Zeer waarschijnlijk kan ik binnenkort weer wat grammetjes oppikken. En dan gelukkig niet voor die belachelijke 30 euro/gram. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:55 

Hardtraxx Elite

Whatsapp mij eens heel gauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Whatsapp mij eens heel gauw :loving:

E-buddy is your friend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:48 

Hardtraxx Elite

U heeft bericht Heer Chukkelz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Meph is uit de winkel verdwenen op het internet, maar 4-FMP kan je gewoon online bestellen. :)

Heb je toevallig een linkje van een betrouwbare site?

Als dat hier mag tenminste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 00:50 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Chukkels schreef:
Zyipe n zorgt ajtijd voor beeetre spacens enb zijn iook veel leuker lD

Zuipen zoals jij hier hebt gedaan? :D
Haha held :P

Ik wil ook wel weer een nieuw partymiddeltje proberen op hhz denk ik.
Dacht zelf misschien mephedrone maar: wat is er zo leuk aan meph? :P
Heb niet zo heel veel zin om weer compleet wazig te zijn en dan die week erna weer naar de klote.

OMFG! DAAR MOET IK BIJ ZIJN!!! Jouw meph-ontmaagding!!! :love: :love: :love:

Alle factoren die jij opnoemt, die zijn er namelijk niet! :D

Lekker helder in je hoofd, met een hogere euforieboost en dansmood dan bij MDMA en totaal geen kater de dagen erna. Zelfs geen dinsdagdip. Hooguit een beetje vermoeid, maar bij lange na niet zo vermoeid als bij pep. De perfecte love-drug dus! :loving: :loving: :loving:

Hahaha :D

Pff nu jij het hier zo zegt lijkt het mij helemaal heldig spul! :)
Zullen we dan maar gaan daten met hhz? :$ :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 01:59 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Bij XXRaw gaan we maar voor de 4-FMP :) Heerlijk.

Hoe gaat dat dat in zijn werk. Je geeft een adres en daar stoppen ze het in de brievenbus?
En zou je een linkje naar een betrouwbare vendor kunnen PM'en?
Ik ken er wel een maar die heeft geen 4-FMP helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
jRn schreef:

Heb je toevallig een linkje van een betrouwbare site?

Als dat hier mag tenminste...

Google is your friend. We mogen hier namelijk geen vendorsites online zetten. Tja, wapwereld enzo kan wel, maar websites om drugs te kopen voor gebruik, mogen we niet vermelden.

Echter, als je nou een leuk verhaal zou maken over dat je een bepaalde website zoekt waar je spul X kan kopen, om het te analyseren en te onderzoeken en dat het niet voor 'human-consumption' is, dan zouden we je wel verder mogen helpen. Maar dan mag dat weer niet in dit topic, aangezien het off-topic is. Dus moet je dan weer je vraag in het 'Stel je vraag-topic' stellen. :P

Heerlijk krom, maar dat is de wetgeving hier in Europa. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Oké bedankt ik ga even verder googelen, alleen maar geniale verhalen over gehoord :P
En aangezien ik een MDMA pauze in heb gelast tot oud op nieuw staan pep, truffels en 4-FMP op de planning voor de tussentijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer eens MDMA na 3 maanden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:47 

Hoofdcoach schreef:
Zaterdag weer eens MDMA na 3 maanden :drool:

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:12 

Hardtraxx Addict

Hmm zijn 3-FA en 3MMC goede varianten of hebben ze bij lange na niet hetzelfde effect als hun familie?

En wat is met Benzo Fury the way to go? Nasaal of oraal. De vorige keer snuiven vond ik toch behoorlijk pijn doen.

Wat een teringzooi trouwens, accepteren ze allemaal geen mastercard :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:48 

Strep schreef:
Hmm zijn 3-FA en 3MMC goede varianten of hebben ze bij lange na niet hetzelfde effect als hun familie?

En wat is met Benzo Fury the way to go? Nasaal of oraal. De vorige keer snuiven vond ik toch behoorlijk pijn doen.

Wat een teringzooi trouwens, accepteren ze allemaal geen mastercard :').

ik vroeg hetzelfde een tijdje geleden over of mephedrone en pentedrone op elkaar lijken maar helaas geen antwoord van de Wijzen Der Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')

Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:10 

Donateur

Chukkels schreef:
Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend wederom een heerlijke 4-FMP ervaring gehad, 200 mg capsule dit keer. Kwam echt heel langzaam en geleidelijk op, en het effect bleef weer vrij lang constant aanhouden. Wederom ook weer totaal lichamelijk niets te zien aan me. Wat een heldenspul blijft het toch ook!

Tijdens de come down had ik weer besloten om voor de laatste uurtjes puntje pep te pakken omdat me benen weer begonnen te wegen, maar dit bracht niets op. Daarna op half uur tijd 2 redelijk dikke lijntjes gelegd en dat hielp zelfs ook niet veel om weer een beetje lekker te kunnen djensen. (Kan ook mogelijk komen omdat de laatste sets gewoon een inkak moment bezorgde)

Maar goed beetje precies het zelfde als ik op Reverze had, pep na 4-FMP ga ik nu niet meer doen. Lijkt wel of de 4-FMP dan blijft overheersen ofzo.. (Sterk verhaal maar toch)

Maar al met al weer een leuke ervaring/feestje gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Pep zorgt alleen maar voor een energieboost, het is niet een spierversterker. Als je benen zwaar aan voelen na een nacht dansen, dan is pep wel het laatste wat je moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:22 

Chukkels schreef:
Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')

Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd. -.-

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Afbeelding

Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:50 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Ik weet niet of je 't enkel tegen KSwoosh had of ook tegen mij, maar ik kan er niet aan komen. De vendors die 4-fa hebben accepteren enkel Visa wat ik niet heb, klote zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Pre-dinsdag? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:44 

Chukkels schreef:
Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg. :D

Ik snap alleen niet waarom. Ik vroeg alleen of het gelijkwaardig was :P ik wilde het alleen maar weten xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Ik snap alleen niet waarom. Ik vroeg alleen of het gelijkwaardig was :P ik wilde het alleen maar weten xd :lol:

:aww:
Vorige  1 ... 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic