Christ, ik wil ook een keer Meph of 4-fmp. Waar haal je dat spul?
Bij XXRaw gaan we maar voor de 4-FMP
E-buddy is your friend.wrote:Whatsapp mij eens heel gauw
Heb je toevallig een linkje van een betrouwbare site?wrote:Meph is uit de winkel verdwenen op het internet, maar 4-FMP kan je gewoon online bestellen.
Hahahawrote:OMFG! DAAR MOET IK BIJ ZIJN!!! Jouw meph-ontmaagding!!!wrote:Zuipen zoals jij hier hebt gedaan?wrote: Zyipe n zorgt ajtijd voor beeetre spacens enb zijn iook veel leuker lD![]()
Haha held![]()
Ik wil ook wel weer een nieuw partymiddeltje proberen op hhz denk ik.
Dacht zelf misschien mephedrone maar: wat is er zo leuk aan meph?![]()
Heb niet zo heel veel zin om weer compleet wazig te zijn en dan die week erna weer naar de klote.![]()
![]()
![]()
Alle factoren die jij opnoemt, die zijn er namelijk niet!
Lekker helder in je hoofd, met een hogere euforieboost en dansmood dan bij MDMA en totaal geen kater de dagen erna. Zelfs geen dinsdagdip. Hooguit een beetje vermoeid, maar bij lange na niet zo vermoeid als bij pep. De perfecte love-drug dus!![]()
![]()
Hoe gaat dat dat in zijn werk. Je geeft een adres en daar stoppen ze het in de brievenbus?wrote:Meph is uit de winkel verdwenen op het internet, maar 4-FMP kan je gewoon online bestellen.
Bij XXRaw gaan we maar voor de 4-FMPHeerlijk.
Google is your friend. We mogen hier namelijk geen vendorsites online zetten. Tja, wapwereld enzo kan wel, maar websites om drugs te kopen voor gebruik, mogen we niet vermelden.wrote:Heb je toevallig een linkje van een betrouwbare site?wrote:Meph is uit de winkel verdwenen op het internet, maar 4-FMP kan je gewoon online bestellen.
Als dat hier mag tenminste...
wrote:Zaterdag weer eens MDMA na 3 maanden
ik vroeg hetzelfde een tijdje geleden over of mephedrone en pentedrone op elkaar lijken maar helaas geen antwoord van de Wijzen Der Hardtraxxwrote:Hmm zijn 3-FA en 3MMC goede varianten of hebben ze bij lange na niet hetzelfde effect als hun familie?
En wat is met Benzo Fury the way to go? Nasaal of oraal. De vorige keer snuiven vond ik toch behoorlijk pijn doen.
Wat een teringzooi trouwens, accepteren ze allemaal geen mastercard :').
wrote:Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')
wrote:Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')
Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd.

Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg.wrote:wrote:Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')
Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd.
Ik weet niet of je 't enkel tegen KSwoosh had of ook tegen mij, maar ik kan er niet aan komen. De vendors die 4-fa hebben accepteren enkel Visa wat ik niet heb, klote zooi.wrote:Waarom zou je op zoek zijn naar een (zeer onbekend) alternatief voor meph, als je aan meph kunt komen? Het hoeft niet als maar beter, beter, beter of harder, harder, harder. :')
Pre-dinsdag?wrote: Tip: Check Bluelight de volgende keer in plaats van op een schijnheilige manier je boosheid te tonen aan de mensen die in jouw ogen junks zijn die alles wel eens hebben geprobeerd.
Ik snap alleen niet waarom. Ik vroeg alleen of het gelijkwaardig waswrote:Ik ben niet boos, ik geef je alleen een koekje (nee, geen biscuit) van eigen deeg.