Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Hep je de kaard foor de begraafenis dan nied gehat? Ik hep die kaard nog gestuurt! Fier weeken geleeden is Neintje ooverleeden. :cry:
G
Jeff3rd wrote:
Strep wrote:niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker :( :( :cry:
Mijn konijn is er aan doot gegaan.
mijn opa ook.

kankerziekte

alsof schelden met kanker ook maar iets met de ziekte te maken heeft, doe niet zo triest -.-
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Project 141 wrote:
Strep wrote: niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker :( :( :cry:
En sommigen hebben er echt iemand aan verloren ja.
Ja, ik ook. En mijn opa is op dit moment ook terminaal.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
KSwoosh wrote:
Jeff3rd wrote:
Strep wrote:niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker :( :( :cry:
Mijn konijn is er aan doot gegaan.
mijn opa ook.

kankerziekte

alsof schelden met kanker ook maar iets met de ziekte te maken heeft, doe niet zo triest -.-
Inderdaad..
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Het leukste blijft nog dat (bijna) iedereen die zo fel tegen het schelden met kanker is zelf wel met tyfus, aids e.d. scheld.

Ot; Is het normaal dat mijn dip nog steeds niet weg is en dat m'n wangen en onderlip nog steeds kapot zijn? >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Fuzzylogic wrote:
Ot; Is het normaal dat mijn dip nog steeds niet weg is en dat m'n wangen en onderlip nog steeds kapot zijn? >.<

Dip kan makkelijk een maand duren ^^ Dus, is niet raar :p
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik dip al 2,5 jaar... Ach wat doe je eraan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
roberttt wrote:
Fuzzylogic wrote:

Dip kan makkelijk een maand duren ^^ Dus, is niet raar :p
Ah oké, nouja hopen dat die snel weg gaat dan maar xd
Is wel alleen met momenten gelukkig.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Fuzzylogic wrote:Het leukste blijft nog dat (bijna) iedereen die zo fel tegen het schelden met kanker is zelf wel met tyfus, aids e.d. scheld.
Als aids en tyfus nog steeds een dodelijke voorkomende ziekte was in de westerse wereld, zou iedereen er ook fel tegen zijn. Nu inmiddels is aids en tyfus uitgestorven in Nederland en ook nog eens geneesbaar. Dus is er niks erg meer aan. Kanker echter is nog steeds niet 100% geneesbaar en dus ligt het gevoelig. Over 40 jaar kan iedereen wel met kanker schelden als het geneesbaar is.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hoe gevoelig ligt het nou eigenlijk? Het ligt zo gevoelig als je het zelf maakt. Problemen maak je voornamelijk zelf. Daarmee dus niet een ander.

Daarbij vind ik het wel getuigen van respect als je je tracht in te houden met het gebruik van je woordenschat wanneer men dit expliciet aan je vraagt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:De enige dip die ik heb is dat ik zin heb in drugs maar tot oud en nieuw niks mag :mad:
Tot O&N? Geloof je het zelf? :lol:
Dat geloof ik zelf ja. Ik ben ook vastberaden om dat vol te houden ;)
Maar dr zal in die tussentijd vast wel weer een slippertje komen hihi
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Mijn opa is van de trap afgekankert, maar ik ben er inmiddels wel overheen!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Chukkels wrote:
Fuzzylogic wrote:Het leukste blijft nog dat (bijna) iedereen die zo fel tegen het schelden met kanker is zelf wel met tyfus, aids e.d. scheld.
Als aids en tyfus nog steeds een dodelijke voorkomende ziekte was in de westerse wereld, zou iedereen er ook fel tegen zijn. Nu inmiddels is aids en tyfus uitgestorven in Nederland en ook nog eens geneesbaar. Dus is er niks erg meer aan. Kanker echter is nog steeds niet 100% geneesbaar en dus ligt het gevoelig. Over 40 jaar kan iedereen wel met kanker schelden als het geneesbaar is.
Kan nu ook, vind ik. Zolang het maar niet tegen een persoon gezegd wordt maar gewoon als versterkwoord.
Door de twee k's ligt het lekker in de mond en de r op het einde is de slagroom op het toetje. Als het 'griep' zou heten zou het helemaal niet veel gebruikt worden, omdat dat niet lekker in de mond ligt.

Maar verder discussiëren heeft denk ik geen zin, ik keur het niet af als mensen er mee schelden, jij en veel anderen misschien wel. Maar zo kan er over duizenden onderwerpen gediscussieerd worden.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Fuzzylogic wrote:
Chukkels wrote:
Kan nu ook, vind ik. Zolang het maar niet tegen een persoon gezegd wordt maar gewoon als versterkwoord.
Door de twee k's ligt het lekker in de mond en de r op het einde is de slagroom op het toetje. Als het 'griep' zou heten zou het helemaal niet veel gebruikt worden, omdat dat niet lekker in de mond ligt.

Maar verder discussiëren heeft denk ik geen zin, ik keur het niet af als mensen er mee schelden, jij en veel anderen misschien wel. Maar zo kan er over duizenden onderwerpen gediscussieerd worden.
Ik keur het ook niet af hoor, mij raken ze er niet mee. Ik heb er totaal geen problemen dat mensen met kanker schelden, ik doe het zelf alleen zelden. Ik betrap me er echter wel op, dat het echt heel sporadisch toch uit mijn mond komt, maar is ook echt eens in de duizend scheldwoorden ofzo. Verder versterk ik alles vooral met tering of tyfus. :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
hardcoresjors wrote:
:lol: :lol: :lol:
dawasiknie wrote: Dat geloof ik zelf ja. Ik ben ook vastberaden om dat vol te houden ;)
Maar dr zal in die tussentijd vast wel weer een slippertje komen hihi
Ik doe met je mee daan, sowieso deze en volgende maand helemaal niks en ik doe november er denk ik ook nog bij. Als je dan toch een slippertje maakt, doe het met mij samen?? :loving:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hahahah Sjors :lol: :lol: xd xd
G
hardcoresjors wrote:
:worship:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Haaaaa...haaaaa Sjors krijgt de humor award voor 2012
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
M-arijn wrote:Haaaaa...haaaaa Sjors krijgt de humor award voor 2012
Ja ik ga echt stuk hier!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Drugs offtopic
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Lekker niveautje hier, chapeau.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
M-arijn wrote:Haaaaa...haaaaa Sjors krijgt de humor award voor 2012
Ja ik ga echt stuk hier!
Ja joh niet normaal, wat een humor!
E
Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.

Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.

Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Entourage wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.

Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.

Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?
Oke.
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Entourage wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.

Relatietherapeut?