Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Entourage wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.

Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.

Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?
held :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Entourage wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.

Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.

Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026

Wil jij zo wel verder in het leven?
G

Maar als alles nep is, dan is deze post ook nep, en bestaat de visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog niet.

Mensen dippen niet, dat is slechts een illusie. Mocht bij anderen de gedachte ontstaan dat personen hun ware gedachtes uitten, is dat dan wel echt?
Maar ben jij wel echt? Is alles dan ook echt nep?

Is het leven niet nep? Zijn wij niet gewoon handzeepjes in een emmertje met koud frietvet? Is het aan ons om die perfecte synergie te verstoren met onze abstracte opvattingen van de werkelijkheid en realisatie van deze werkelijkheid?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ben je aan het trippen, Kas? :lol: :lol:
G
El Mare wrote:Ben je aan het trippen, Kas? :lol: :lol:
Drugs offtopic
D

:surrender:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Zo, ik ga even bijpakken!
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:Zo, ik ga even bijpakken!
Ik doe mee, had nog wat heroïne bewaard voor de after! :woot:
Hardtraxx Elite
Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen! :kiss2:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
hardcoresjors wrote: Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen! :kiss2:
Alleen in kilo's tegelijk natuurlijk. Dat snap je wel toch? :x xd
Hardtraxx Elite
hardcoresjors wrote:
Jeff3rd wrote:Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen! :kiss2:
Alles gaat alleen per kilo. Kleiner kan ik het niet kwijt. Wil je echt een verse verse batch, of is die van gister ook goed?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:
hardcoresjors wrote:
Alles gaat alleen per kilo. Kleiner kan ik het niet kwijt. Wil je echt een verse verse batch, of is die van gister ook goed?
Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!
Doe maar 5 kilo!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
hardcoresjors wrote: Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!
Doe maar 5 kilo!
Ik zou gewoon even bijpakken sjors :whistle: xd
Hardtraxx Elite
hardcoresjors wrote: Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!
Doe maar 5 kilo!
Ik zal wel even verse batch maken man.. Effe met me waggie stuk rijden en vers maken. Jwt.

Drugs offtopic
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Ik heb weer een Colombiaanse verkoudheid opgelopen :cry:
E
Iemand ervaring met 6-APB?
Hardtraxx Elite
Ik wel, werkelijk geen kut van gevoeld. Zelfs niet na bijpakken. Een ander lid hier op HT had er de tijd van zn leven op met Masters of Hardcore.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Niet nader te noemen. :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
:whistle:
E
Hoe beviel het Chukkels? :)
Hardtraxx Elite
Als je zijn pretbek op een schaal van 1 tot 10 zou moeten uitdrukken, had ie overduidelijk een 15 gekregen.
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Ik heb ook ervaring ent, ik gaf het een 16.
Had ook energie voor 16, echt niet normaal was dat, dikke euforie, en er was niks te zien aan me (op grote pupillen na), heb ook gewoon nog even met m'n ouders op de bank gezeten toen ik drinken kwam halen :P
Kortom: topspul!
E
mark-feyenoord wrote:Ik heb ook ervaring ent, ik gaf het een 16.
Had ook energie voor 16, echt niet normaal was dat, dikke euforie, en er was niks te zien aan me (op grote pupillen na), heb ook gewoon nog even met m'n ouders op de bank gezeten toen ik drinken kwam halen :P
Kortom: topspul!
Nice. Hoeveel had je genomen?