heldwrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.
Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.
Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.
Alleen als men dipt durft hij of zij (per ongeluk) zijn echte gedachten en emoties te uiten.
Willen wij wel zo verder in het leven? Of moeten er dingen drastisch worden veranderd?

Wil jij zo wel verder in het leven?wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.
-
G
Maar als alles nep is, dan is deze post ook nep, en bestaat de visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog niet.wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.
Mensen dippen niet, dat is slechts een illusie. Mocht bij anderen de gedachte ontstaan dat personen hun ware gedachtes uitten, is dat dan wel echt?
Maar ben jij wel echt? Is alles dan ook echt nep?
Is het leven niet nep? Zijn wij niet gewoon handzeepjes in een emmertje met koud frietvet? Is het aan ons om die perfecte synergie te verstoren met onze abstracte opvattingen van de werkelijkheid en realisatie van deze werkelijkheid?
-
G
wrote:Ben je aan het trippen, Kas?![]()

-
D
wrote:Alles is nep hier. Een grote visuele cirkel van sarcasme, leugens en bedrog.
Ik doe mee, had nog wat heroïne bewaard voor de after!wrote:Zo, ik ga even bijpakken!
Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen!wrote:Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Alleen in kilo's tegelijk natuurlijk. Dat snap je wel toch?wrote: Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen!
Alles gaat alleen per kilo. Kleiner kan ik het niet kwijt. Wil je echt een verse verse batch, of is die van gister ook goed?wrote:Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen!wrote:Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!wrote:Alles gaat alleen per kilo. Kleiner kan ik het niet kwijt. Wil je echt een verse verse batch, of is die van gister ook goed?wrote:Oh shit, je hebt helemaal gelijk, ik stuur je even een PM ivm Meth van je overnemen!wrote:Zelf gemaakte Crystal Meth is de shit tegenwoordig man. Heroine is zo 15-09-2012
Doe maar 5 kilo!
Ik zou gewoon even bijpakken sjorswrote: Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!
Doe maar 5 kilo!
Ik zal wel even verse batch maken man.. Effe met me waggie stuk rijden en vers maken. Jwt.wrote: Ik heb net een bank beroofd dus ik heb geld zat, ik wil je beste kwaliteit zooi hebben!
Doe maar 5 kilo!

Ik heb weer een Colombiaanse verkoudheid opgelopen 
-
E
Iemand ervaring met 6-APB?
Ik wel, werkelijk geen kut van gevoeld. Zelfs niet na bijpakken. Een ander lid hier op HT had er de tijd van zn leven op met Masters of Hardcore.
-
E
Hoe beviel het Chukkels? 
Als je zijn pretbek op een schaal van 1 tot 10 zou moeten uitdrukken, had ie overduidelijk een 15 gekregen.
Ik heb ook ervaring ent, ik gaf het een 16.
Had ook energie voor 16, echt niet normaal was dat, dikke euforie, en er was niks te zien aan me (op grote pupillen na), heb ook gewoon nog even met m'n ouders op de bank gezeten toen ik drinken kwam halen
Kortom: topspul!
Had ook energie voor 16, echt niet normaal was dat, dikke euforie, en er was niks te zien aan me (op grote pupillen na), heb ook gewoon nog even met m'n ouders op de bank gezeten toen ik drinken kwam halen
-
E
Nice. Hoeveel had je genomen?wrote:Ik heb ook ervaring ent, ik gaf het een 16.
Had ook energie voor 16, echt niet normaal was dat, dikke euforie, en er was niks te zien aan me (op grote pupillen na), heb ook gewoon nog even met m'n ouders op de bank gezeten toen ik drinken kwam halen![]()