Waarom spuiten en roken? Slik het gewoon.. het komt toch allemaal in je maag.wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!
Ik ga meteen m'n crackpijpje klaar maken om te roken!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Waarom spuiten en roken? Slik het gewoon.. het komt toch allemaal in je maag.wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!
Ik wil kanker en aids, snap dat danwrote:Waarom spuiten en roken? Slik het gewoon.. het komt toch allemaal in je maag.wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!
Hmmm... Dat is niet zo fijnwrote: Ik wil kanker en aids, snap dat dan
Doe normaal gek, ziektes zijn in de mode!wrote:Hmmm... Dat is niet zo fijnwrote: Ik wil kanker en aids, snap dat dan
wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!

-
K
zijn jullie vdk ofzo kutjunks
Zegt de grootste! (of uh... kleinste)wrote:zijn jullie vdk ofzo kutjunks
Dacht je dat ik een grapje maakte?wrote:Je weet het maar nooit toch
-
Z
- 4 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
ewl dat jij vdk bentwrote:Dacht je dat ik een grapje maakte?wrote:Je weet het maar nooit toch
Heroïne op dinsdag jawel.wrote:Dacht je dat ik een grapje maakte?wrote:Je weet het maar nooit toch
Inderdaad, dat doe je altijd pas op donderdag Sjorswrote: Heroïne op dinsdag jawel.
-
PHardtraxxer
- 172 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
.
Last edited by peultjes on , edited 1 time in total.
En dan niet vóór 19:00 uur.wrote:Inderdaad, dat doe je altijd pas op donderdag Sjorswrote: Heroïne op dinsdag jawel.
Als je er twijfels bij hebt sowieso laten testen, ongeacht of mensen hier ze wel of niet ooit gehad hebbenwrote:Iemand hier wel eens gehoord van gele hartjes met love erin gedrukt? Kan er vrijwel niks over vinden op internet en heb er nogal mijn twijfels bij..
De enige dip die ik heb is dat ik zin heb in drugs maar tot oud en nieuw niks mag 
Tot O&N? Geloof je het zelf?wrote:De enige dip die ik heb is dat ik zin heb in drugs maar tot oud en nieuw niks mag
I like to dip it dip it,
I like to dip it dip it,
I like to dip it dip it,
You like to.. DIP IT!
I like to dip it dip it,
I like to dip it dip it,
You like to.. DIP IT!
Jij snapt ook niks van drugs, donderdagnacht om 00:00 begint hetwrote:En dan niet vóór 19:00 uur.wrote:Inderdaad, dat doe je altijd pas op donderdag Sjorswrote: Heroïne op dinsdag jawel.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kankerwrote:Ik wil kanker en aids, snap dat danwrote:Waarom spuiten en roken? Slik het gewoon.. het komt toch allemaal in je maag.wrote:Paar dikke spuiten heroïne in mijn arm gejaagd, wat een wonderspul!
Klopt, majah.. Dat is helaas het leven..wrote:En sommigen hebben er echt iemand aan verloren ja.wrote: niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker![]()
![]()
wrote: niet spotten met kanker mijn hont is overleden aan kanker![]()
![]()
Mijn konijn is er aan doot gegaan.