Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Anywayz, dit kunnen ze natuurlijk nooit doorvoeren, aangezien gebruik niet verboden is volgens de wet.

Maar organisaties/locaties kunnen wel gedragsregels opstellen voor een bepaald evenement. In sommige kroegen word je er gewoon uitgeflikkerd als ze zien dat je onder invloed van zooi bent.

Dan moet je gewoon minder drinken, duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Anywayz, dit kunnen ze natuurlijk nooit doorvoeren, aangezien gebruik niet verboden is volgens de wet.

Maar organisaties/locaties kunnen wel gedragsregels opstellen voor een bepaald evenement. In sommige kroegen word je er gewoon uitgeflikkerd als ze zien dat je onder invloed van zooi bent.

Dan moet je gewoon minder drinken, duh.

Of in ieder geval zorgen dat je geen alcoholverbod krijgt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:15 

Bierkoning

Squid schreef:
Iemand ervaring met rode redbulls? Heb op pillreport gelezen dat ze getest zijn op 200-210, maar kan er weinig over vinden.

Schijnt dat je er vleugels van krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

Wat kunnen jullie mij vertellen over de combinatie xtc + pep? Is het lekker, is het goed te doen, is het kut? En waar moet ik rekening mee houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Wat kunnen jullie mij vertellen over de combinatie xtc + pep? Is het lekker, is het goed te doen, is het kut? En waar moet ik rekening mee houden?

Vorig jaar op Q-Base gedaan, xtc na pep gepakt en dat was echt mijn hardste keer van de kaart ooit. De combinatie zou normaal wel moeten meevallen, maar bij mij viel hij echt gigantsich hard. Alleen maar vaagheid gekend, en xtc voegde buiten de vaagheid en een hele nacht achter me kaak aanrennen niets meer toe..

Maar hoor ook genoeg positieve verhalen, dus laat je niet afschrikken.. :P Ik zou in ieder geval als ik jou was (in tegen stelling van mij dus toen) wel eerst xtc doen en dan pas pep! Na pep zal je niet echt meer het volle xtc gevoel kunnen ervaren lijkt me, wat dus zoude zou zijn. Eerst xtc en dan tijdens de come down met wat kleine puntjes werken om de come down op te vangen. :)

Ik ga zelf alleen wat pep doen, met behulp van mijn snuifbullitje. :P Eerste keer dat ik dat ding nu echt ga gebruiken.

Nog mensen ervaring mee hier? Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:47 

Bierkoning

Ik neem m'n sleutel wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:21 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Ritsurt schreef:

Vorig jaar op Q-Base gedaan, xtc na pep gepakt en dat was echt mijn hardste keer van de kaart ooit. De combinatie zou normaal wel moeten meevallen, maar bij mij viel hij echt gigantsich hard. Alleen maar vaagheid gekend, en xtc voegde buiten de vaagheid en een hele nacht achter me kaak aanrennen niets meer toe..

Maar hoor ook genoeg positieve verhalen, dus laat je niet afschrikken.. :P Ik zou in ieder geval als ik jou was (in tegen stelling van mij dus toen) wel eerst xtc doen en dan pas pep! Na pep zal je niet echt meer het volle xtc gevoel kunnen ervaren lijkt me, wat dus zoude zou zijn. Eerst xtc en dan tijdens de come down met wat kleine puntjes werken om de come down op te vangen. :)

Ik ga zelf alleen wat pep doen, met behulp van mijn snuifbullitje. :P Eerste keer dat ik dat ding nu echt ga gebruiken.

Nog mensen ervaring mee hier?

Zit er aan te denken om die combinatie te doen morgen, wel gewoon rustig aan met de pep. Eerst wat speakers, en om daarna niet in te takken wat pep om niet helemaal in te storten. Want met alleen speakers denk ik dat ik op 2/3 van het feest opgebrand ben. Wil wel in het begin het lekkere gevoel van de xtc en vervolgens naarmate de sets en dj harder worden gewoon lekker knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:42 

waarom neemt iedereen altijd eerst 4fmp en dan mdma, waarom niet andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Omdat dat laatste niet werkt. De euforieboost van 4-FMP komt nooit en te nimmer over de rush van de MDMA heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:12 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Omdat dat laatste niet werkt. De euforieboost van 4-FMP komt nooit en te nimmer over de rush van de MDMA heen.

ohja :P stupid :P
net als x niet boven meph uit komt :P heb ik geweten ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:15 

Bierkoning

Waarschijnlijk wordt het voor mij eerst pep en daarna een capsule 4f (omdat ik de 4f pas later krijg anders had ik het andersom gedaan). Heb nog 0 ervaring met pep op feesten dus de doseringen doe ik puur op gevoel. Hopen dat het een mooie combi is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:31 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer pep is wel leuk, eigenlijk net zoals alles wat nieuw is voor je maarja :P

Maar ik had er echt een leuke ervaring mee op Qontinent in 2011, mede doordat ik de dag zelf pas besloot het te gaan proberen. Net na je eerste puntjes/lijn zal je het waarschijnlijk niet veel vinden voorstellen als je vooral xtc gewend ben, maar dat is juist het leuke eraan. Lekker scherp blijven, gepaard met energie en misschien ook nog euforie/tintelingen. Bij mijn eerste keer had ik na paar uur opeens zo'n euforisch gevoel voor een tijdje, was echt bazig haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:52 

Bierkoning

Het is niet m'n eerste keer pep, alleen de eerste keer op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

Mijn plan was eigenlijk om op Q-Base alleen xtc te gebruiken, heb 2 pillen, wou om 20:30 ofzo m'n eerste halfje pakken en zo bijdoseren. Maar de coming down komt dan waarschijnlijk rond 05:00 en ik wil absoluut nog even doorbeuken meg Radical Redemption. Zit dus te denken aan een xtc/pep combo. Ik heb alleen nog nooit pep gesnoven, kan het echt kwaad om dit dan meteemet xtc te combineren? Wou eigenlijk rond 18:00 dan beginnen met pillen en rond 23:00 twee sleutelpuntjes pep om de coming down op te vangen. Heb ik dan genoeg aan 2 sleutelpunten om het tot 07:00 vol te houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 08:26 

Hardtraxx Veteran

Bizar dat je als 16jarige. NIet genoeg hebt aan 2 pillen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:39 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Bizar dat je als 16jarige. NIet genoeg hebt aan 2 pillen >.<

Ik denk dat niemand daar genoeg aan heeft voor zo'n lange tijd... Als ze eenmaal aan het uitwerkwn zijn werkt bijpakken voor mij niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Van 4fmp en mdma word ik juist alleen maar traag en krijg ik zware benen. Niks geen euforie.. Heb denk ik ook gewoon een veel te hoge tolerantie opgebouwd vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:00 

Fuzzylogic schreef:
Mijn plan was eigenlijk om op Q-Base alleen xtc te gebruiken, heb 2 pillen, wou om 20:30 ofzo m'n eerste halfje pakken en zo bijdoseren. Maar de coming down komt dan waarschijnlijk rond 05:00 en ik wil absoluut nog even doorbeuken meg Radical Redemption. Zit dus te denken aan een xtc/pep combo. Ik heb alleen nog nooit pep gesnoven, kan het echt kwaad om dit dan meteemet xtc te combineren? Wou eigenlijk rond 18:00 dan beginnen met pillen en rond 23:00 twee sleutelpuntjes pep om de coming down op te vangen. Heb ik dan genoeg aan 2 sleutelpunten om het tot 07:00 vol te houden?

kwaad kan het niet nee ;) en lijkt me een prima planning
of 2 punten genoeg is weet ik niet helemaal zeker though, vast wel als et je 1e keer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:11 

Hardtraxxer

Maar de comedown van xtc is dus prima op te vangen met pep?
Ben nog aan het twijfelen om het alle 2 te doen. Ik wil namelijk niet tijdens adaro en rr kapot zijn, daar moet je kapot gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:22 

Davy schreef:
Maar de comedown van xtc is dus prima op te vangen met pep?
Ben nog aan het twijfelen om het alle 2 te doen. Ik wil namelijk niet tijdens adaro en rr kapot zijn, daar moet je kapot gaan :thumbsup:

geen idee :P nog nooit gecombineerd, maar genoeg mensen hier wel :P
maar 1 manier om achter te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:39 

Hardtraxx Elite

4FMPENG
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:23 

Peppeng :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Nikseng
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Hoezo xtc en pep geen schadelijke combi? Is juist 1 van de combi's die je NIET moet doen voor je gezondheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 11:35 

PNXRMX schreef:
Hoezo xtc en pep geen schadelijke combi? Is juist 1 van de combi's die je NIET moet doen voor je gezondheid.

Idd, maar wel een combo die echt ontiegelijk vaak gedaan wordt volgens mij.
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic