Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 11:36 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Hoezo xtc en pep geen schadelijke combi? Is juist 1 van de combi's die je NIET moet doen voor je gezondheid.

Oeps :$

Had overigens niet veel pep op, 2 sleutelpuntjes maar. En 2,5 oranje red bull. Ging wel lekker maar van de laatste 2 halfjes voelde ik lang niet zo veel als van de eerste 1,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:33 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
PNXRMX schreef:
Hoezo xtc en pep geen schadelijke combi? Is juist 1 van de combi's die je NIET moet doen voor je gezondheid.

Oeps :$

Had overigens niet veel pep op, 2 sleutelpuntjes maar. En 2,5 oranje red bull. Ging wel lekker maar van de laatste 2 halfjes voelde ik lang niet zo veel als van de eerste 1,5.

Ja, dat had ik ook. Ik had dan geen pep op, maar mijn 4de halfje (speakers) was lang niet zo spetterend als de eerste 3 en de laatste voelde ik nauwelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Dawasiknie is een junk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Het heeft denk ik ook weinig zin om een 4e keer x te pakken. 3e keer doet volgens mij al niet zo heel erg veel qua euforie/rushes etc. Tenminste, ervan uitgaande dat je niet super weinig per keer pakt. Ik hou het tegenwoordig op 2x pakken, maar dan iets meer per keer. Gaat prima zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:20 

Hardtraxx Addict

Ik had gister 2 hele speakers op. Kwamen echt heel traag op, en had nog redelijk snel bijgepakt. Het 3e halfje merkte ik maar weinig van en bij de 4e halve voelde ik hem helemaal niks. Ook niet echt hard gegaan, gewoon lekker steady, niet echt wazig, kan me nog een hoop herinneren, maar had eerlijk gezegd echt meer van die speakers verwacht :P .

Wel echt nog heerlijk hard gegaan met Kswoosh in het gras, magisch :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:23 

Hardtraxx Elite

Op 150 MG 4-FMP heb ik mijzelf vermaakt van 12 tot 6 :D Laatste uurtje weer nuchter dus helemaal goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Dawasiknie is een junk.

Niet haten op mijn pingwingbuddy! Hij wist tenminste nog wel van voren dat hij van achteren leefde! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:34 

Hardtraxx Addict

Wat kun je dan 't beste nemen om de come down van x tegen te gaan, als x bij pakken niet werkt? Pep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:45 

Strep schreef:
Wat kun je dan 't beste nemen om de come down van x tegen te gaan, als x bij pakken niet werkt? Pep?

Niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

2cb
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:49 

Hardtraxx Elite

Een bom 4fmp plus nog een bom 4fmp (laatste gedropt om 02:00) is nu nog steeds wakker zijn en energie voor 10 hebben. ik denk dat t geen slapen word vannacht... xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:54 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Op 150 MG 4-FMP heb ik mijzelf vermaakt van 12 tot 6 :D Laatste uurtje weer nuchter dus helemaal goed!

Ik van 11 tot half 4 op 160 mg. Maar daarna nog pep bijgenomen. Of de kwaliteit was echt ruk of het valt me gewoon erg tegen. Kreeg wel wat energie en beentjes waren niet meer zo zwaar. Maar had er meer van verwacht. Van 4fmp kreeg ik veel meer energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:02 

Hoofdcoach schreef:
Strep schreef:

2cb

En veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Vannacht voor de tweede keer pillen gedaan bij Q-Base, de eerste keer totaal nergens last van een paar dagen later, een dag erna trouwens ook niet. Alleen een heeeel klein beetje kapotte wangen.
Maar vandaag heb ik behoorlijk wat kaakpijn, ik moet heel erg opletten met eten omdat iets te hard kauwen al kapot veel pijn doet aan m'n wangen en ik ben doodchagrijnig :(
Nu snap ik wat ze bedoelen met de xtc kater :lol:

Heb trouwens niet gedaan wat ik wel van plan was, namelijk vanaf het begin tot middernacht pillen en dan wat sleutelpunten pep, heb om 20:45 ongeveer m'n eerste halfje gepakt en die klapte driekwartiertjes later in, tot ruim 03:00/03:30 lekker gespaced maar toen kwam de coming down waar ik zo tegenop zag met het oog op Adaro en Radical Redemption. Maar echt helemaal geen last gehad van vermoeidheid of spierpijn ofzo, nog lekker kunnen beuken toen het was uitgewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:37 

Fuzzylogic schreef:
Vannacht voor de tweede keer pillen gedaan bij Q-Base, de eerste keer totaal nergens last van een paar dagen later, een dag erna trouwens ook niet. Alleen een heeeel klein beetje kapotte wangen.
Maar vandaag heb ik behoorlijk wat kaakpijn, ik moet heel erg opletten met eten omdat iets te hard kauwen al kapot veel pijn doet aan m'n wangen en ik ben doodchagrijnig :(

Dat kaak spierpijn en kapotte wangen komt doordat je de hele tijd kauwgom zat te eten xd of was jij dat niet? :lol:
grappig dat je zo chaggi bent, ik ben meestal, als het feest vet was, super vrolijk de dag ernaa hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dat kaak spierpijn en kapotte wangen komt doordat je de hele tijd kauwgom zat te eten xd of was jij dat niet? :lol:
grappig dat je zo chaggi bent, ik ben meestal, als het feest vet was, super vrolijk de dag ernaa hahaha

Ik heb geen moment kauwgum in gehad :P Wel veel op ijsstokjes lopen kauwen. Heb ook een raketje gehaald om vervolgens het raketje weg te gooien en het stokje op te kauwen :lol:
Het feest was ook supervet :P Ik ben ook niet de hele tijd chagrijnig, alleen als er iemand langer dan 10 seconde tegen me praat word ik wel chagrijnig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik ben ook niet de hele tijd chagrijnig, alleen als er iemand langer dan 10 seconde tegen me praat word ik wel chagrijnig xd

Dat heb ik continu als ik thuis ben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:01 

Heb je goede voorlichting op school gehad?
dan hebben ze dat daar ook verteld.
dat je xtc en jointjes roken niet op 1 avond moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:03 

Terrorwoutertjuh schreef:
biscuit schreef:

dus met andre woorde t is slecht vor je?

ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:05 

Fuzzylogic schreef:
Ik heb geen moment kauwgum in gehad :P Wel veel op ijsstokjes lopen kauwen. Heb ook een raketje gehaald om vervolgens het raketje weg te gooien en het stokje op te kauwen :lol:
Het feest was ook supervet :P Ik ben ook niet de hele tijd chagrijnig, alleen als er iemand langer dan 10 seconde tegen me praat word ik wel chagrijnig xd

Tip, koop de volgende keer lollies ;) goedkoper en die hebben een plastic stokje, dat kauwt wat fijner als dat schrale hout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:07 

weet je dan meschien wat ik kan doen om niet meer meisselijk te zijn?

Benzo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:

Ik vond het anders heerlijk. Echter, niet veel hijsjes nemen. Een paar dat is gewoon echt chill. Ik kan me voorstellen dat als je grammen erdoorheen jaagt, dat je je dan minder gaat voelen. Dat voel ik me namelijk ook zonder XTC. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:13 

Entourage schreef:
weet je dan meschien wat ik kan doen om niet meer meisselijk te zijn?

Benzo's.

Wat is dat??

Word je rustig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:19 

:yes: alleen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Vinger in je strot stoppen (en hopen dat er wat uit komt), heeft ook een succeskans. Dit is trouwens echt serieus bedoeld ;)
Vorige  1 ... 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic