Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:06 

Hardtraxx Elite

Bok eens op.. Mr. Olivetree is MIJN sletje ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:11 

Donateur

kaboem schreef:
Nou hele topic naar de kloten :( damn

Ja best jammer want hier wordt altijd op hoog niveau gediscussieerd over drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:36 

Fuzzylogic schreef:
Foutje, ik heb ze vandaag opgehaald, het zijn oranje pillen zonder logo. Niet heel groot, wel dik. Een maat van me had ze van dezelfde dealer gekocht en laten testen en ze zijn getest op 165 mg.

Zou ze zelf ook ff laten testen als ik jou was.

Waarom herinner ik me steeds minder van Decibel? Is dat een bijeffect? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:01 

Almighty schreef:
Fuzzylogic schreef:
Foutje, ik heb ze vandaag opgehaald, het zijn oranje pillen zonder logo. Niet heel groot, wel dik. Een maat van me had ze van dezelfde dealer gekocht en laten testen en ze zijn getest op 165 mg.

get used to it xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:08 

't was iig wel gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Vorig jaar herinnerde ik me helemaal niets meer van 15.00 tot 19.00 ofzo. Dit jaar (gelukkig) nagenoeg alles. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:47 

Hardtraxx Elite

Ik herinner me bijna niets van ongeveer 75% van de feesten van 2011... Mja.. Verstandig geworden en doe bijna geen mdma meer op feestjes. 4-FA, Meph of Pep ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:53 

93Wesley93 schreef:
Almighty schreef:

Vorig jaar herinnerde ik me helemaal niets meer van 15.00 tot 19.00 ofzo. Dit jaar (gelukkig) nagenoeg alles. :D

vorig jaar qbase: 11 tot 4, helemaal niks :lol: dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Fuzzylogic schreef:

Als een vriend van me precies dezelfde heeft laten testen is dat niet nodig hè :P
En dat gaat trouwens ook moeilijk voor zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:
Almighty schreef:

vorig jaar qbase: 11 tot 4, helemaal niks :lol: dramatisch

Was gezellig :lol: :P Had dit jaar graag meegedaan, maar heb een soort van afspraak met mezelf en mn ouders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
VVD wil drugsslikkers direct van festivalterrein sturen
AMSTERDAM -Gepubliceerd: 6 september 2012 09:49

http://­www.­nu.­nl/­binnenland/­2902557/­vvd-wil-drugsslikkers-direct-van-festivalterrein-sturen.­html

De VVD in Amsterdam wil dat drugsgebruikers op festivals direct verwijderd worden van het terrein.
Dat meldt Metro. Undercoverpersoneel moet feestvierders die drugs gebruiken direct verwijderen en fouilleren moet al bij de poort.

VVD-raadslid Daniel van der Ree: ''Op papier geldt er een zero-tolerance-beleid waarbij harddrugsgebruik op festivals bestreden wordt, maar in de praktijk valt dat vies tegen. Steeds meer bezoekers komen met harddrugs binnen.''

Een team van VVD-studenten bezocht een aantal Amsterdamse festivals en constateerde grotere problemen dan zij hadden verwacht. ''We maken ons er zorgen over dat festivalgangers meer en jonger drugs gebruiken. Ook moet Amsterdam steviger optreden tegen het groeiend gebruik van GHB, een zeer gevaarlijke harddrug.''

Binnenkort komt Van der Ree met een eigen voorstel voor burgemeester Van der Laan, meldt Metro.

Organisator Tjeerd Bijnsdorp van festival A Day at the Park is verbaasd over de nieuwe plannen van Van der Ree. ''Wij doen al aan strenge controle bij de poort wat tot wachtrijen leidt. Er wordt gesurveilleerd op het terrein. Mensen die drugs bij zich hebben en betrapt worden, wordt de toegang tot het festival ontzegd.''

http://­www.­nujij.­nl/­algemeen/­vvd-wil-drugsslikkers-direct-van-festivalterrein.­18838930.­lynkx#­axzz25LSKbAn9

niet best :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:10 

Donateur

Lijkt me verstandig als dat jochie zich lekker bezig gaat houden met z'n eigen gezondheid ;)

Sowieso hebben hier al tientallen onderzoeken gestaan die aangeven dat de illegale harddrugs minder schadelijk voor je gezondheid zijn dan alcohol, wat wel gewoon genuttigd mag worden. Scheer jezelf weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:11 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Citaat:

http://­www.­nu.­nl/­binnenland/­2902557/­vvd-wil-drugsslikkers-direct-van-festivalterrein-sturen.­html

De VVD in Amsterdam wil dat drugsgebruikers op festivals direct verwijderd worden van het terrein.
Dat meldt Metro. Undercoverpersoneel moet feestvierders die drugs gebruiken direct verwijderen en fouilleren moet al bij de poort.

VVD-raadslid Daniel van der Ree: ''Op papier geldt er een zero-tolerance-beleid waarbij harddrugsgebruik op festivals bestreden wordt, maar in de praktijk valt dat vies tegen. Steeds meer bezoekers komen met harddrugs binnen.''

Een team van VVD-studenten bezocht een aantal Amsterdamse festivals en constateerde grotere problemen dan zij hadden verwacht. ''We maken ons er zorgen over dat festivalgangers meer en jonger drugs gebruiken. Ook moet Amsterdam steviger optreden tegen het groeiend gebruik van GHB, een zeer gevaarlijke harddrug.''

Binnenkort komt Van der Ree met een eigen voorstel voor burgemeester Van der Laan, meldt Metro.

Organisator Tjeerd Bijnsdorp van festival A Day at the Park is verbaasd over de nieuwe plannen van Van der Ree. ''Wij doen al aan strenge controle bij de poort wat tot wachtrijen leidt. Er wordt gesurveilleerd op het terrein. Mensen die drugs bij zich hebben en betrapt worden, wordt de toegang tot het festival ontzegd.''

http://­www.­nujij.­nl/­algemeen/­vvd-wil-drugsslikkers-direct-van-festivalterrein.­18838930.­lynkx#­axzz25LSKbAn9

Ik wil VVD'ers direct van het festivalterrein afsturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:18 

Hardtraxx Addict

Wat een schurken zijn het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:19 

Hardtraxx Veteran

Gaan we toch met ze'n allen aan de bier! Word je zo lekker gezellig van :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:20 

Donateur

Komkommertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:05 

Olijfboompje schreef:
jordifcg schreef:
Citaat:

Ik wil VVD'ers direct van het festivalterrein afsturen.

+1, Rutte was vorig jaar toch op Dance Valley?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Ja.

Wat een onzin trouwens. Het is geconstateerd door ''studenten''. Zullen we ook drankorgels van het terrein afsturen? Of preventief ruimen met een mooi aantal gereserveerde Mercedessen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een prima voorstel. Heb ik lekker de ruimte om los te gaan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Met dit soort uitspraken ga ik je dadelijk nog preventief ruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:17 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

Ja.

Wat een onzin trouwens. Het is geconstateerd door ''studenten''. Zullen we ook drankorgels van het terrein afsturen? Of preventief ruimen met een mooi aantal gereserveerde Mercedessen?

Liever de drankorgels van het terrein af dan de drugsmensen. Evenementen gedraaid en je staat toch echt een stuk prettiger tussen 100 man met een pil op dan tussen 100 man die aan de drank zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Lief doen!

Anywayz, dit kunnen ze natuurlijk nooit doorvoeren, aangezien gebruik niet verboden is volgens de wet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Lief doen!

Anywayz, dit kunnen ze natuurlijk nooit doorvoeren, aangezien gebruik niet verboden is volgens de wet.

Jij bent diegene die lief moet doen.

Weet je nog? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:24 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met rode redbulls? Heb op pillreport gelezen dat ze getest zijn op 200-210, maar kan er weinig over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 23:45 

Donateur

Chukkels schreef:

Maar organisaties/locaties kunnen wel gedragsregels opstellen voor een bepaald evenement. In sommige kroegen word je er gewoon uitgeflikkerd als ze zien dat je onder invloed van zooi bent.
Vorige  1 ... 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic