Ja dat ga ik maar snel doen dan!wrote:Het was trouwens wel iemand genaamd banaanslak en hij had dezelfde avatar als jou.wrote:Ik denk dat iemand onder mijn naam dingen loopt te postenwrote:Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
wtf heb je al contact opgenomen met jor-d? fuck man, straks wordt ik gehackt ofzo :S :S
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ben je gehackt door een 12-jarige?wrote:wordt ik
-
K
:S het is nog vroeg mijn excuus. ben kats nog van de kaart van dit weekendwrote:Ben je gehackt door een 12-jarige?wrote:wordt ik
-
K
Bedankt dat je me vergaf.wrote:
Ik hoorde van een vriend over dextro pillen, hoeveel gram en wat kan ik verwachten met deze dingen?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Denk het wel:wrote:Ben je gehackt door een 12-jarige?wrote:wordt ik
wrote:Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
-
K
iedereen valt me aan
zijn jullie aan het dippen zeker.
Dexamfetamine.wrote:Bedankt dat je me vergaf.wrote:
Ik hoorde van een vriend over dextro pillen, hoeveel gram en wat kan ik verwachten met deze dingen?
Bij mij ging het ontiegelijk hard.. Maarja.. Das ook niet zo gek als je maar blijft bijpakken en ze niet inslaan. Totdat op een gegeven moment 3,5e Qdance-jes besluiten te gaan werken : Verkniptmodus was meer dan geactiveerd.wrote:Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn
Foutje, ik heb ze vandaag opgehaald, het zijn oranje pillen zonder logo. Niet heel groot, wel dik. Een maat van me had ze van dezelfde dealer gekocht en laten testen en ze zijn getest op 165 mg.
Hahaha
Ze zijn een beetje vaal oranje, en een klein beetje donker.
-
K
Maak eens een foto drop lulwrote:Hahaha![]()
-
K
zou hier nog geen tand in zetten nee
Ik zou het als anticonceptie slikken.wrote:zou hier nog geen tand in zetten nee
-
K
Hou je van slikkenwrote:Ik zou het als anticonceptie slikken.wrote:zou hier nog geen tand in zetten nee
Hangt ervan af van wie..wrote: Hou je van slikken
-
K
ik word een beetje verlegen hier van 
Hoezo?wrote:ik word een beetje verlegen hier van
-
K
Nou ik weet niet wat ik moet reagerenwrote:Hoezo?wrote:ik word een beetje verlegen hier van
Ik nu eigenlijk ook niet.wrote:Nou ik weet niet wat ik moet reagerenwrote:Hoezo?wrote:ik word een beetje verlegen hier van
-
K
Nou hele topic naar de kloten
damn