Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:09 
 

kaboem schreef:
Banaanslak schreef:
kaboem schreef:
Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch

Ik denk dat iemand onder mijn naam dingen loopt te posten


Het was trouwens wel iemand genaamd banaanslak en hij had dezelfde avatar als jou.
wtf heb je al contact opgenomen met jor-d? fuck man, straks wordt ik gehackt ofzo :S :S

Ja dat ga ik maar snel doen dan!
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
wordt ik

Ben je gehackt door een 12-jarige? :cry:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:12 
 

TiMOTHYb schreef:
kaboem schreef:
wordt ik

Ben je gehackt door een 12-jarige? :cry:

:S het is nog vroeg mijn excuus. ben kats nog van de kaart van dit weekend :drool:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:kiss:
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:27 
 

TiMOTHYb schreef:
:kiss:


Bedankt dat je me vergaf.

Ik hoorde van een vriend over dextro pillen, hoeveel gram en wat kan ik verwachten met deze dingen?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
kaboem schreef:
wordt ik

Ben je gehackt door een 12-jarige? :cry:


Denk het wel:

kaboem schreef:
Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:32 
 

iedereen valt me aan :( zijn jullie aan het dippen zeker.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
TiMOTHYb schreef:
:kiss:


Bedankt dat je me vergaf.

Ik hoorde van een vriend over dextro pillen, hoeveel gram en wat kan ik verwachten met deze dingen?

Dexamfetamine. (L)
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn :P


Bij mij ging het ontiegelijk hard.. Maarja.. Das ook niet zo gek als je maar blijft bijpakken en ze niet inslaan. Totdat op een gegeven moment 3,5e Qdance-jes besluiten te gaan werken : Verkniptmodus was meer dan geactiveerd. xd
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foutje, ik heb ze vandaag opgehaald, het zijn oranje pillen zonder logo. Niet heel groot, wel dik. Een maat van me had ze van dezelfde dealer gekocht en laten testen en ze zijn getest op 165 mg.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze ??

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IbuProfen jongen, daar ben je lekker mee.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha xd

Ze zijn een beetje vaal oranje, en een klein beetje donker.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:54 
 

Fuzzylogic schreef:
Hahaha xd

Ze zijn een beetje vaal oranje, en een klein beetje donker.


Maak eens een foto drop lul
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Afbeelding

Wat een fattige dingetjes.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:27 
 

zou hier nog geen tand in zetten nee
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
zou hier nog geen tand in zetten nee

Ik zou het als anticonceptie slikken.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:30 
 

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
zou hier nog geen tand in zetten nee

Ik zou het als anticonceptie slikken.

Hou je van slikken
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hou je van slikken

Hangt ervan af van wie..
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:38 
 

ik word een beetje verlegen hier van :$
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
ik word een beetje verlegen hier van :$

Hoezo?
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:45 
 

Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
ik word een beetje verlegen hier van :$

Hoezo?


Nou ik weet niet wat ik moet reageren :$
Bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
ik word een beetje verlegen hier van :$

Hoezo?


Nou ik weet niet wat ik moet reageren :$

Ik nu eigenlijk ook niet.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 09:10 
 

Nou hele topic naar de kloten :( damn
Vorige  1 ... 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic