Dat soort negatieve ervaringen hebben helaas wel meer mensen met mij.wrote:Dat is wel het moment waarop het bergafwaarts met mij is gegaan. Jouw schuld. Stom joch.wrote:Ligt aan het feit dat je pep hebt leren kennen.
Dat is gewoon véél beter.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ja. Sinds die keer dat jij mij krokodil gaf, vallen er telkens stukken van mij lichaam af.wrote:Dat soort negatieve ervaringen hebben helaas wel meer mensen met mij.wrote:Dat is wel het moment waarop het bergafwaarts met mij is gegaan. Jouw schuld. Stom joch.wrote:Ligt aan het feit dat je pep hebt leren kennen.
Dat is slechts bijzaak hewrote: Ja. Sinds die keer dat jij mij krokodil gaf, vallen er telkens stukken van mij lichaam af.
Ikke gelukkig nietwrote: Dat soort negatieve ervaringen hebben helaas wel meer mensen met mij.
Ik ben nog wel blij met je hoor!wrote:Dat soort negatieve ervaringen hebben helaas wel meer mensen met mij.wrote:Dat is wel het moment waarop het bergafwaarts met mij is gegaan. Jouw schuld. Stom joch.wrote:Ligt aan het feit dat je pep hebt leren kennen.
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2012
- last seen Apr 2016
Weet iemand of het gemakkelijk is om 4FA te regelen op qbase?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Op het feest zelf bij een willekeurig persoon? Heel erg kleinwrote:Weet iemand of het gemakkelijk is om 4FA te regelen op qbase?
-
B
Geloof het of niet, maar op defqon kwam een random persoon naar mij toe met de vraag of ik 'een soort van speed' (later zei hij dat het 4-fa was) wilde kopen.wrote:Op het feest zelf bij een willekeurig persoon? Heel erg kleinwrote:Weet iemand of het gemakkelijk is om 4FA te regelen op qbase?
Ik loop ook altijd met een kilootje rond.wrote:Geloof het of niet, maar op defqon kwam een random persoon naar mij toe met de vraag of ik 'een soort van speed' (later zei hij dat het 4-fa was) wilde kopen.wrote:Op het feest zelf bij een willekeurig persoon? Heel erg kleinwrote:Weet iemand of het gemakkelijk is om 4FA te regelen op qbase?
Ik weet de juiste mensen meestal ook wel te vinden. Tis best een populair RC geworden voor op feesten.wrote:Geloof het of niet, maar op defqon kwam een random persoon naar mij toe met de vraag of ik 'een soort van speed' (later zei hij dat het 4-fa was) wilde kopen.wrote:Op het feest zelf bij een willekeurig persoon? Heel erg kleinwrote:Weet iemand of het gemakkelijk is om 4FA te regelen op qbase?
Heel veel random mensen herkennen 4-fmp inderdaad wel als ik zeg dat ik het heb gebruikt 
Iemand ervaring met oranje Q-Dance?
Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn 
Ah oke, dat merk ik zaterdag wel dan 
Er zit wel gemiddeld 170 mg MDMA in, dus t zou niet veel uit moeten maken.
Als ik dat zeg dan komen bepaalde mensen weer met extreem veel hatelijk commentaar.wrote:Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn
-
B
Ik vond ze gewoon goed. Heb ze 2x gehad.wrote:Als ik dat zeg dan komen bepaalde mensen weer met extreem veel hatelijk commentaar.wrote:Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn
-
K
wrote:Ik vond ze gewoon goed. Heb ze 2x gehad.wrote:Als ik dat zeg dan komen bepaalde mensen weer met extreem veel hatelijk commentaar.wrote:Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn
Doe jij drugs?
Nee. Drugs doet hem.wrote:wrote:Ik vond ze gewoon goed. Heb ze 2x gehad.
Doe jij drugs?
-
G
bevielen hier ook niet heel goedwrote:Ja. Ik vond ze kut, maar dat kan geheel willekeurig zijn
al heb ik gehoord dat de donkere variant wel beter is?
-
B
Nee?wrote:wrote:Ik vond ze gewoon goed. Heb ze 2x gehad.wrote: Als ik dat zeg dan komen bepaalde mensen weer met extreem veel hatelijk commentaar.
Doe jij drugs?
-
K
Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
Ja, waren top voor mij!wrote:Iemand ervaring met oranje Q-Dance?
-
B
Ik denk dat iemand onder mijn naam dingen loopt te postenwrote:Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
-
K
Het was trouwens wel iemand genaamd banaanslak en hij had dezelfde avatar als jou.wrote:Ik denk dat iemand onder mijn naam dingen loopt te postenwrote:Ik dacht ook al wat bedoeld ie toch
wtf heb je al contact opgenomen met jor-d? fuck man, straks wordt ik gehackt ofzo :S :S