Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:17 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Wie gaat er nuchter naar GZ?

Ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:29 

Donateur

Davy schreef:
Iemand nog tips voor het drogen van pep ? Gewoon het zakje openleggen ? heb namelijk geen idee

haha niemand kan ook echt serieus reageren hahah

Ik zelf leg het gewoon een nachtje op een leeg a4tje neer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met blauwe defqons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:55 

Bierkoning

Eens kijken wat ik op Q-Base ga doen. Misschien eens de combi pep + xtc gebruiken, is dat aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Ja. Een hele droppen en een kwartier later nog een hele droppen is héél erg vet! Wel in een thuissetting. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

Ja. Een hele droppen en een kwartier later nog een hele droppen is héél erg vet! Wel in een thuissetting. :P

Haha lijkt me een beetje te veel van het goeie. Ga op Q-Base met halfje beginnen en als die in begint te werken dan drop ik nog een halfje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:31 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Eens kijken wat ik op Q-Base ga doen. Misschien eens de combi pep + xtc gebruiken, is dat aan te raden?

Lijkt me echt een te zieke combi, qbase word eerste keer pep voor mij. Maar heb ook nog wat mdma liggen dus ben aan het twijfelen of ik het alle 2 mee ga nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:52 

Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

drop jij ooit niet hele?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:22 

Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

5 minuten later is ook erg vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:59 

Hardtraxx Elite

Ik heb zware pillen joh... 600mg zit er in.. Ekte knallerd... Teringgggg

Ibuprofen 600 that is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Vriend van me gaat opeens met een andere groep naar Q-Base, volgens mij gaat dit alleen spacen worden voor mij :lol: Wie heeft dat wel eens gedaan? Als enigste van de mensen met wie je ging gebruiken?

Ik vind feesten met feestbuddies ook veel leuker dan feesten met mijn eigen groep hoor. Zeker op zo'n groot feest. Je kan lekker je eigen gang gaan op die manier. Met Q-Base ga ik wss ook wel met mensen uit Kampen naar Q-Base, maar daar eenmaal aangekomen is het sowieso van "Toedeloe, ik zie jullie vast nog wel en anders in de bus terug!"

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

drop jij ooit niet hele?

Ik doe dat haast nooit op feesten. Tot nu toe maar 2 maal gedaan. Thuis echter werk ik niet (meer) met halfjes. Eigenlijk werk ik geen eens meer met pillen, MDMA lijnen zijn de way to go! :woot:

EDIT: sorry 3 keer. Q-Base 2010 ook één hele Fast Forward gedropt. Grootste inschattingsfout uit mijn leven, maar ook een van de mooiste ervaringen uit mijn leven. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
hardcoresjors schreef:
Wie gaat er nuchter naar GZ?

Ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Laatste paar alleen maar hele op en toen nog niet t gewenste effect :/

Dus nu op 10 weken pauze al :P hopelijk werkt t
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Laatste paar alleen maar hele op en toen nog niet t gewenste effect :/

Dus nu op 10 weken pauze al :P hopelijk werkt t

Pff, ik vind hele gewoon echt te hard gaat. Je zou toch denken dat mijn tolerantie behoorlijk hoor moet zijn, maar zelfs een hele nemen na 2 weken achter elkaar snoepen, vind ik gewoon too much. Niet dat het niet lekker is, ik voel me echt gewoon de koning ter wereld dan, maar het is gewoon net iets te voor op een feest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:53 

Hardtraxx Addict

Had op de decibel pre party een halve rode eekhoorn op.. Godverdomme was echt hard van de kaart toen van een halfje. Over hele avond 1 op toen.. En nee ben geen kleine jongen en ik ben een redelijk ervaren (wel verantwoordelijke) gebruiker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:36 

Kettingzaag schreef:
Had op de decibel pre party een halve rode eekhoorn op.. Godverdomme was echt hard van de kaart toen van een halfje. Over hele avond 1 op toen.. En nee ben geen kleine jongen en ik ben een redelijk ervaren (wel verantwoordelijke) gebruiker.

Met van de kaart bedoel je? Gewoon vaag of was je spastisch aan het doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:46 

Donateur

Had wel wat meer aanhoudingen verwacht

http://www.112oostgelderland.nl/2012/09 ... roundzero/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:00 

Donateur

MDMA is sowieso kut. Merk dat die zooi de laatste tijd echt ziek veel schade aanricht aan mijn denkend en coördinerend vermogen. Ik hoef het voorlopig niet meer op een feest iig. Misschien dat ik het met Qountdown nog wel een keer doe maar voor de rest heb ik het wel een beetje ermee gehad.

Op Q-base weer lekker 4fa droppen en m'n neus naar de getver helpen met Mephedrone voordat ik weer minstens 2 maanden met drugspauze ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
MDMA is sowieso kut. Merk dat die zooi de laatste tijd echt ziek veel schade aanricht aan mijn denkend en coördinerend vermogen. Ik hoef het voorlopig niet meer op een feest iig. Misschien dat ik het met Qountdown nog wel een keer doe maar voor de rest heb ik het wel een beetje ermee gehad.

Op Q-base weer lekker 4fa droppen en m'n neus naar de getver helpen met Mephedrone voordat ik weer minstens 2 maanden met drugspauze ga.

Ik voel je, broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:19 

Donateur

Wie is er nog out of his roof van GZ? ^^ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Hoezo merk je dat nu pas of meer dan eerst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:11 

Donateur

Strep schreef:
dawasiknie schreef:

Hoezo merk je dat nu pas of meer dan eerst?

Dat weet ik ook niet, maar de nasleep van MDMA is voor mij al een tijdje heftiger dan in het begin. Dus moodswings, vermoeidheid en hersendoodheid is ernstiger dan voorheen. Kan aan de dosissen liggen of aan het feit dat ik al meer dan 3 jaar gebruik en het een opstapeling is van gebeurtenissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ligt aan het feit dat je pep hebt leren kennen.

Dat is gewoon véél beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:22 

dawasiknie schreef:
Dat weet ik ook niet, maar de nasleep van MDMA is voor mij al een tijdje heftiger dan in het begin. Dus moodswings, vermoeidheid en hersendoodheid is ernstiger dan voorheen. Kan aan de dosissen liggen of aan het feit dat ik al meer dan 3 jaar gebruik en het een opstapeling is van gebeurtenissen.

Ik gok vooral die laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:27 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ligt aan het feit dat je pep hebt leren kennen.

Dat is gewoon véél beter.

Dat is wel het moment waarop het bergafwaarts met mij is gegaan. Jouw schuld. Stom joch.
Vorige  1 ... 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic