Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 19:18 

stefan_helmond schreef:
Berenburg schreef:
De eerste klap is dan niet zo heftig.

Hmm...ik wil niet meteen hard gaan, maar ongeveer op het midden van 't feest.

40min voor het midden v/h feest een halfje erin knakken,
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Ik wou op Decibel ook eindelijk eens een hele nemen, zodat ik eens echt goed hard kon gaan, tot nu toe eigenlijk altijd netjes binnen de perken gehouden, met halfjes maar nooit echt de hele sterke effecten meegemaakt (Op de eerste keer na dan) zoals ik ze hier vaker hoor zoals hallucinaties e.d Helaas werd dat plan gedwarsboomd, dus maar op het eerst volgende indoorfeest eens proberen, binnen vind ik sowieso leuker dan buiten i guess :P

ik zou dan ipv een hele nemen, 2x een halve nemen, met kleine tussenpauze
dan knalt ie er minder hard in, maar ga je wel snoeihard :D
ik kan je wel helpen op qbase? doen we et samen hahaha

Dan doe ik ook wel mee, even iets langer samen spaceng dan op Dominator met Stefan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Davy schreef:
Iemand nog tips voor het drogen van pep ? Gewoon het zakje openleggen ? heb namelijk geen idee

volgens mij iets van een uur onder een lamp, en dan wanneer het droog is zsm eronderuit halen omdat de kwaliteit anders afneemt

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Davy schreef:
Iemand nog tips voor het drogen van pep ? Gewoon het zakje openleggen ? heb namelijk geen idee

volgens mij iets van een uur onder een lamp, en dan wanneer het droog is zsm eronderuit halen omdat de kwaliteit anders afneemt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:02 

KSwoosh schreef:
Davy schreef:

Nee, een uur in de oven op 250 graden. Of 5 minuten in de magnetron op 900 watt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:02 

Hardtraxxer

En hoe dan wel ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:11 

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
Davy schreef:

Nee, een uur in de oven op 250 graden. Of 5 minuten in de magnetron op 900 watt.

Klopt ja, die is ook goed. Meestal werkt het het beste als je het op een krant legt met daaronder wat bakmeel, dan wordt al het vocht opgenomen door de krant. Je pep kan wat zwart kleuren maar dat kan geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

Vriend van me gaat opeens met een andere groep naar Q-Base, volgens mij gaat dit alleen spacen worden voor mij :lol: Wie heeft dat wel eens gedaan? Als enigste van de mensen met wie je ging gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:25 

Fuzzylogic schreef:
Vriend van me gaat opeens met een andere groep naar Q-Base, volgens mij gaat dit alleen spacen worden voor mij :lol: Wie heeft dat wel eens gedaan? Als enigste van de mensen met wie je ging gebruiken?

ik was alleen naar qbase gegaan vorig jaar, wel met HT'ers meteen gemeet op qbase, maar je beleefd het feest wel heel anders zo. zoveel vrijheid, zo heerlijk :P geen grenzen, gewoon doen wat je wilt, heerlijk!
maar als enigste die gebruikt heb ik nog maar 1 keer gehad, en toen was ik iedereen kwijt, stond ik uiteindelijk bij een paar duitsers xd dat was qlimax 2010, en toen was ik juist wel met een grote groep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Och, het maakt me ook niks uit of ik 't nu alleen doe of met 20 anderen, ik heb er gewoon TE veel zin in, helemaal omdat na alle moeite die ik heb gedaan op The Qontinent om me in te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Weet je groep er van en maakt het niets voor ze uit, of zijn ze er juist een soort van op tegen? Dat laatste zou alleen een beetje minder voor de setting kunnen zijn omdat je je dan misschien gaat zorgen maken of ze er wat van kunnen zien. Voor de rest zie ik het probleem niet aangezien er op Q-Base zelf nog genoeg lotgenoten zullen zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Ik wou op Decibel ook eindelijk eens een hele nemen, zodat ik eens echt goed hard kon gaan, tot nu toe eigenlijk altijd netjes binnen de perken gehouden, met halfjes maar nooit echt de hele sterke effecten meegemaakt (Op de eerste keer na dan) zoals ik ze hier vaker hoor zoals hallucinaties e.d Helaas werd dat plan gedwarsboomd, dus maar op het eerst volgende indoorfeest eens proberen, binnen vind ik sowieso leuker dan buiten i guess :P

ik zou dan ipv een hele nemen, 2x een halve nemen, met kleine tussenpauze
dan knalt ie er minder hard in, maar ga je wel snoeihard :D
ik kan je wel helpen op qbase? doen we et samen hahaha

Dan doe ik ook wel mee, even iets langer samen spaceng dan op Dominator met Stefan :D

Moet ik dat zien als uitnodiging? :innocent: Ok, laatste vraag.......moet ik als ik mijn 2de halfje pak, moet ik het dan pakken als ik 'm voel opkomen, of als ik al aan het spacen bent? Het kan eventueel ook dat iemand naar me toe komt ofzo hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Moet ik dat zien als uitnodiging? :innocent: Ok, laatste vraag.......moet ik als ik mijn 2de halfje pak, moet ik het dan pakken als ik 'm voel opkomen, of als ik al aan het spacen bent? Het kan eventueel ook dat iemand naar me toe komt ofzo hehe.

Ik doe het altijd als ie afbouwt, ik houd er niet van om volledig de pan uit te gaan. Maar ieder zijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Fuzzylogic schreef:

Weet je groep er van en maakt het niets voor ze uit, of zijn ze er juist een soort van op tegen? Dat laatste zou alleen een beetje minder voor de setting kunnen zijn omdat je je dan misschien gaat zorgen maken of ze er wat van kunnen zien. Voor de rest zie ik het probleem niet aangezien er op Q-Base zelf nog genoeg lotgenoten zullen zijn. :P

Uhm mijn groep bestaat uit biscuit. :lol:

Ik vroeg het me alleen een beetje af omdat ik op Intents heb gesnoept en verder nog niet eigenlijk, dit is m'n tweede keer dus. Maar ik maak me er eigenlijk geen zorgen over, ik vermaak me sowieso wel, met of zonder lotgenoten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

Wie gaat er goed naar de klote op GZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Vrij weinig mensen, want de meeste mensen willen zich een feestje daadwerkelijk herinneren met een dergelijke lijn omlaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:06 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:

Vrij weinig mensen, want de meeste mensen willen zich een feestje daadwerkelijk herinneren met een dergelijke lijn omlaag.

:P
Oke das waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:

:P
Oke das waar

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Je hebt veel te vaak gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:

Je hebt veel te vaak gelijk

It feels so goooood.

Nee, pure egotripperij en het is een heerlijk fenomeen voor mijn zelfbeeld. Zelfvertrouwen neemt er ook wel door toe. Dit forum is daar ideaal voor. Je zelfbeeld opkrikken, zelfvertrouwen krijgen en een flink ego krijgen. Yep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:27 

hardcoresjors schreef:

Daar gaat het toch om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

Ehm, dat weet ik niet of je dat als een uitnodiging moet zien, Stefan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 06:58 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht wel een foto Sanderrrr! Dus ik sms wel ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 08:25 

Almighty schreef:
hardcoresjors schreef:

Daar gaat het toch om?

Inderdaad ja! Anders is het feest niks aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Almighty schreef:
hardcoresjors schreef:

Daar gaat het toch om?

Inderdaad ja! Anders is het feest niks aan...

Jullie snappen het volkomen! :thumbsup:
Vorige  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic