Ritsurt schreef:
Dat doe ik eigenlijk altijd. Dat gaat wel lekker en je voelt hem goed, met vaak de
2/3e halfje als hoogtepunt. Maar je gaat niet echt knetter hard. Ik heb vaak veel veel afwisselingen dat ik een periode space, dan heel moe wordt en dan opeens heel veel energie heb (niet perse in deze volgorde) Ik heb momenteel hele goede pillen, rode driehoekjes met een kruisje erop, weet niet exact de naam. Maar daar blijf ik echt verrassend scherp en helder van.

Vind dus hoe ik het nu doe wel lekker, en als het feest zijn laaste uurtje in is gegaan of is afgelopen ben ik ook wel afgekoeld en loop er nooit scheef bij of een dikke kater de volgende dag maar wil toch wel eens die ervaring hebben van gelijk een hele te nemen, om dan eens echt hard te gaan.
Dus je zit op 1/3 op je hoogtepunt?

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:
Ik wou op Decibel ook eindelijk eens een hele nemen, zodat ik eens echt goed hard kon gaan, tot nu toe eigenlijk altijd netjes binnen de perken gehouden, met halfjes maar nooit echt de hele sterke effecten meegemaakt (Op de eerste keer na dan) zoals ik ze hier vaker hoor zoals hallucinaties e.d Helaas werd dat plan gedwarsboomd, dus maar op het eerst volgende indoorfeest eens proberen, binnen vind ik sowieso leuker dan buiten i guess

ik zou dan ipv een hele nemen, 2x een halve nemen, met kleine tussenpauze
dan knalt ie er minder hard in, maar ga je wel snoeihard

ik kan je wel helpen op qbase? doen we et samen hahaha
Of in een thuissetting gewoon 2 hele nemen, met een kwartiertje tussenpauze. Ga je ook wel lekker. 350mg MDMA kristal snuiven van ongeveer 80% doet de truc ook wel.