Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

MDMA Kristal :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:21 

wie weet of pentedrone op mephedrone lijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:10 

Hardtraxxer

Succes ermee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

Heb thuis vaker XTC gehad, af en toe met vrienden in het weekend. Op Defqon dit jaar, deed ik het voor het eerst op een feest. Rode defqons had ik, eerst een halfje genomen.
Ik begon wat te voelen, maar was na een halfuur al weg. Daarna bijgepakt, maar het lukte niet meer. Ik begon me misselijk te voelen, heb later op de dag nog bijgepakt, maar helaas.
Op Dominator, had ik gele ferrari's, ook nou begon ik met een halfje, en nu ging het wel goed. Ik voelde 'm al opkomen maar vond het een te groot risico (i.v.m. mijn kleine lichaam) om meteen weer bij te pakken.
Ik heb op dominator in totaal 1,5 gele ferrari gehad en nog een hele blauwe nike. Ik was wel rond half 10 al gegaan, want ik ging iets te hard en ik wou suiker maar m'n muntjes waren op en die van m'n vrienden ook. Ik wil bij Q-base beginnen met een hele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Ik wou op Decibel ook eindelijk eens een hele nemen, zodat ik eens echt goed hard kon gaan, tot nu toe eigenlijk altijd netjes binnen de perken gehouden, met halfjes maar nooit echt de hele sterke effecten meegemaakt (Op de eerste keer na dan) zoals ik ze hier vaker hoor zoals hallucinaties e.d Helaas werd dat plan gedwarsboomd, dus maar op het eerst volgende indoorfeest eens proberen, binnen vind ik sowieso leuker dan buiten i guess :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Hmm...ok, en als ik nou met een halfje begin...ik voel 'm opkomen en ik pak dan nog een halfje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:50 

Hardtraxx Addict

Dat doe ik eigenlijk altijd. Dat gaat wel lekker en je voelt hem goed, met vaak de 2/3e halfje als hoogtepunt. Maar je gaat niet echt knetter hard. Ik heb vaak veel veel afwisselingen dat ik een periode space, dan heel moe wordt en dan opeens heel veel energie heb (niet perse in deze volgorde) Ik heb momenteel hele goede pillen, rode driehoekjes met een kruisje erop, weet niet exact de naam. Maar daar blijf ik echt verrassend scherp en helder van. :)

Vind dus hoe ik het nu doe wel lekker, en als het feest zijn laaste uurtje in is gegaan of is afgelopen ben ik ook wel afgekoeld en loop er nooit scheef bij of een dikke kater de volgende dag maar wil toch wel eens die ervaring hebben van gelijk een hele te nemen, om dan eens echt hard te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf gewoon halfje om halfje doen dan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:02 

Ritsurt schreef:
Ik wou op Decibel ook eindelijk eens een hele nemen, zodat ik eens echt goed hard kon gaan, tot nu toe eigenlijk altijd netjes binnen de perken gehouden, met halfjes maar nooit echt de hele sterke effecten meegemaakt (Op de eerste keer na dan) zoals ik ze hier vaker hoor zoals hallucinaties e.d Helaas werd dat plan gedwarsboomd, dus maar op het eerst volgende indoorfeest eens proberen, binnen vind ik sowieso leuker dan buiten i guess :P

ik zou dan ipv een hele nemen, 2x een halve nemen, met kleine tussenpauze
dan knalt ie er minder hard in, maar ga je wel snoeihard :D
ik kan je wel helpen op qbase? doen we et samen hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:05 

Hardtraxx Addict

Hey, dat is ook een goed plan :P .

En zoals het er nu naar uit ziet ga ik speed proberen op Q-Base, mocht het veranderen laat ik het je weten :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Dat doe ik eigenlijk altijd. Dat gaat wel lekker en je voelt hem goed, met vaak de 2/3e halfje als hoogtepunt. Maar je gaat niet echt knetter hard. Ik heb vaak veel veel afwisselingen dat ik een periode space, dan heel moe wordt en dan opeens heel veel energie heb (niet perse in deze volgorde) Ik heb momenteel hele goede pillen, rode driehoekjes met een kruisje erop, weet niet exact de naam. Maar daar blijf ik echt verrassend scherp en helder van. :)

Vind dus hoe ik het nu doe wel lekker, en als het feest zijn laaste uurtje in is gegaan of is afgelopen ben ik ook wel afgekoeld en loop er nooit scheef bij of een dikke kater de volgende dag maar wil toch wel eens die ervaring hebben van gelijk een hele te nemen, om dan eens echt hard te gaan.

Dus je zit op 1/3 op je hoogtepunt? xd

KSwoosh schreef:
Ritsurt schreef:

ik zou dan ipv een hele nemen, 2x een halve nemen, met kleine tussenpauze
dan knalt ie er minder hard in, maar ga je wel snoeihard :D
ik kan je wel helpen op qbase? doen we et samen hahaha

Of in een thuissetting gewoon 2 hele nemen, met een kwartiertje tussenpauze. Ga je ook wel lekker. 350mg MDMA kristal snuiven van ongeveer 80% doet de truc ook wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ritsurt schreef:

De eerste paar keer wel. Hangt natuurlijk ook helemaal af van welke pillen ik heb en hoe de situatie op dat moment is. Maar over het algemeen vreet ik er nooit 3 of 4 op ofzo. Sorry hoor :P

Ik probeer gewoon rustig op te bouwen, zie het vaak genoeg fout gaan :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:24 

Ritsurt schreef:
Hey, dat is ook een goed plan :P .

En zoals het er nu naar uit ziet ga ik speed proberen op Q-Base, mocht het veranderen laat ik het je weten :P !

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:32 

Donateur

Chukkels schreef:
Of in een thuissetting gewoon 2 hele nemen, met een kwartiertje tussenpauze. Ga je ook wel lekker. 350mg MDMA kristal snuiven van ongeveer 80% doet de truc ook wel. ^^

Bergschoenen en kabels meenemen om het matras te beklimmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

begin met 2 en pak elk uur 1 bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:12 

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Bergschoenen en kabels meenemen om het matras te beklimmen!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik werk altijd met kwartjes, werkt perfect ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

Ik vind kwartjes ook altijd wel fijn, en soms een halfje als ik een beetje een schop wil krijgen zeg maar :P

Laatste paar keer steeds begonnen met een kwartje, en op het moment dat ik hem een klein beetje voelde, gelijk een 2e kwartje erin. Als ik dan na een ruim uur ofzo nog een kwartje (of een halfje zoals op Loudness) pak, dan ga ik echt op topsnelheid, en die kick kan ik daarna meestal ook niet meer terugkrijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:21 

Donateur

Grendiner schreef:
Succes ermee :)

Thanks, ik wist niet dat caffeine zorgt voor een bruine kleur. Ik heb puur wit hier thuis liggen, dus denk niet dat het nodig is dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Is er een verschil als je meteen een hele pakt, of een halve en als je 'm voelt opkomen er nog een halve achteraan pakt. Zoja, wat is het verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:21 

Hardtraxxer

De eerste klap is dan niet zo heftig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:29 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ik koop altijd gewoon potje Droge Aceton bij de kruidvat, en filter mijn pep hiermee waardoor de overbodige tyvuszooi zoals caffeine verwijdert wordt :D , Uitstekende Pep blijft over :love:

Vertel eens meer, hoe filter je dat precies?? Gooi je er natte pep of droge pep in??
Please tell me more :whistle:

Dit

Hoofdcoach schreef:
Ook van gehoord ja, de pep gooi je in de aceton, daarna een koffiefilter boven een glas en je gooit t erin.
Wat in t filter blijft zitten is je pep en dat laat je dan weer drogen. Paar keer herhalen levert t beste resultaat op.

Filtert alleen cafeine dacht ik ;) dus andere zooi blijft er wel in

Zelf gooi ik de pep eerst in een glas, daar het Aceton bij (kost 1,75) en dan even goed roeren, daarna dat in een koffiefilter gooien boven een glas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:41 

Hardtraxxer

Iemand nog tips voor het drogen van pep ? Gewoon het zakje openleggen ? heb namelijk geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
De eerste klap is dan niet zo heftig.

Hmm...ik wil niet meteen hard gaan, maar ongeveer op het midden van 't feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 18:34 

Davy schreef:
Iemand nog tips voor het drogen van pep ? Gewoon het zakje openleggen ? heb namelijk geen idee

volgens mij iets van een uur onder een lamp, en dan wanneer het droog is zsm eronderuit halen omdat de kwaliteit anders afneemt
Vorige  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic