Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 03:13 

Hardtraxxer

Ik heb de keuze: 4fmp / ketamine / paddo's
wat zal ik het weekend doen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:

Alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:47 

Donateur

mark-feyenoord schreef:

Beginnen met Paddo's.. Vervolgens de ketamine snuiven om in een k-hole te komen met kleurtjes van de paddo's :D

En dan de 4-fa als afsluiting... Zodat je weer een beetje bij kennis komt met een lichte love feeling :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:00 

Donateur

Ik ben me toch gigantisch aan het dippen.... :cry: :cry:

DIPPEN VAN GELUK :D
Ik krijg de glimlach van afgelopen weekend maar niet van m'n gezicht af :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:01 

Donateur

Nee dat heb ik ook inderdaad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:02 

Sinds vannacht! Ik kon gewoon niet slapen omdat ik zulke kriebels in mijn buik had als ik aan aflg zaterdag dacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:25 

Donateur

Almighty schreef:
Sinds vannacht! Ik kon gewoon niet slapen omdat ik zulke kriebels in mijn buik had als ik aan aflg zaterdag dacht

Bijpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:30 

Doe ik al sinds zondag, ga nog steeds 260km/h
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Doe ik al sinds zondag, ga nog steeds 260km/h

Leuk gevoel is dat hé :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 00:24 

Donateur

Jefferd op Sjuul zn account :

Wat is het stil hier.... Kan niet hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:05 

Hardtraxx Addict

Op Qbase gaat het gebeuren. Pep, ben benieuwd. Hopelijk valt het me net zo goed als de xtc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Op Qbase gaat het gebeuren. Pep, ben benieuwd. Hopelijk valt het me net zo goed als de xtc :)

Ik heb t gisteren op mysteryland gedaan, erg leuke vervanger voor XTC, lekker helder :D niet getest maar na een aantal puntjes stond ik al zo strak als een garnaal, ogen wagenwijd open, tintelingen en energie voor 10. Ook erg kauwen en zenuwtrekjes met m'n keel/ogen. Stond echt te spacen. Die keren hiervoor dat ik pep gebruikte had ik dit totaal niet, alleen wat energie. Ook hoefde ik er niet van te schijten, wat ik eerst wel altijd had (versneden met cafeine = schijten?).

Uiteindelijk 5 puntjes op, om 20:30 de laatste maar heb nog niet kunnen slapen... Begin net pas moe te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:04 

Hardtraxx Addict

Hmm, ben benieuwd. Hoop gewoon om een dikke dosis energie en weinig vage bijeffecten. Gelukkig heb ik ook nooit rare trekjes van de x, dus laten we hopen dat het bij de pep ook zo blijft. Q-Base lijkt me wel echt een heel tof feest om een keer wat anders te gebruiken .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:55 

echt... ik heb vanochtend Adventure Time op Cartoon Network gekeken... wat the fuck is dat voor psychadelic cartoon xd
ik weet echt zeker dat als je dat met tripmiddelen heel groot op de muur gaat kijken, je dan helemaal gek wordt :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
echt... ik heb vanochtend Adventure Time op Cartoon Network gekeken... wat the fuck is dat voor psychadelic cartoon xd
ik weet echt zeker dat als je dat met tripmiddelen heel groot op de muur gaat kijken, je dan helemaal gek wordt :lol:

Op een random plek geklikt en 30 seconden gekeken. What. The. Fock. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 08:26 

JVDM schreef:
Op een random plek geklikt en 30 seconden gekeken. What. The. Fock. :surrender:

My point exactly :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:21 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
(versneden met cafeine = schijten?).
:P

Ik koop altijd gewoon potje Droge Aceton bij de kruidvat, en filter mijn pep hiermee waardoor de overbodige tyvuszooi zoals caffeine verwijdert wordt :D , Uitstekende Pep blijft over :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hoofdcoach schreef:
(versneden met cafeine = schijten?).
:P

Ik koop altijd gewoon potje Droge Aceton bij de kruidvat, en filter mijn pep hiermee waardoor de overbodige tyvuszooi zoals caffeine verwijdert wordt :D , Uitstekende Pep blijft over :love:

Scheikundig genie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:58 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Om 16.45 eerste halfje van een no.1 genomen. Na een half uurtje ging ik ff water halen vanuit de loudness, en onderweg begon ik duizelig te worden en beetje vaag, was echt een kutgevoel, toen eenmaal toen ik aan het wachten was bij het water toen klapte ie ineens in, godverdomme wat lekker was dat :P

Terug de Loudness in, com-pleet uit mijn plaat gegaan, toen had ik zin om te lopen. Maakte niet uit waarheen, gewoon lopen en beetje lullen tegen mensen lekker praten alles was lekker lekker. Bij de main aangekomen, doos op mijn hoofd gezet en de hele main uitgekamd. 1000 High-Fives gehad, heeel veel mensen gesproken, allemaal op de foto met mijn gegaan, met die doos op mijn kop. Sloeg helemaal nergens op, maar leuk dat ik het vond :P.

Toen begon ik wat in te kakken dus nog een kwartje erbij gedaan, na een half uurtje weer op volle toeren. Toen ik mijn groep weer gevonden had, gingen we ff rondlopen, vanaf de Loudness naar Euphoria (Wat een kuteind is). Onderweg nog ff lopen geilen bij 2 zoenende vrouwen, ik mocht erbij komen maar toch niet gedaan, had er niet zoveel zin in, ik wilde alleen maar praten :cry:. Toen knipperde ik met mijn ogen en toen waren we alweer bij HC4L, echt WTF man dat ging zo snel, geniaal.

Geen idee wie er draaide, ik vond het allemaal wel leuk, wéér tegen allemaal mensen aan lopen lullen, vroeg je om een vuurtje draait het er uiteindelijk op uit dat je een half uur over kleuren hebt lopen praten en weer wegloopt zonder vuur. Maar dat maakte allemaal niet meer uit. Terugweg richting Loudness werden mijn benen zwaar en het begon erg snel uit te werken.

Maaaaaarrrr gelukkig kwam ik een oude bekende tegen die met mij een halve rooie defqon wilde delen (Was volgens mij tijdens Degos en Redone), nouja prima. Hop halve achterover geslagen en na 30min gingen we weer.

Normaal ben ik niet zo Theracods, maar dit was i-de-aal, o o o wat was muziek toch mooi, en iedereen was aardig en leuk alles was vooral leuk ofzo. Toen kwam 'ie nog met zijn "Therror", ge-nieten, fuck de main, bij Loudness was het pas echt gaaf!

Leuk voor 2x (max) per jaar. Wil het speciaal houden ;)

Echt heerlijk om te lezen, doet me echt extreem erg aan mezelf denken als ik waus ben. Je moet de volgende keer dat je gaat snoepen eens op vrouwenjacht gaan, das pas mooi. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:25 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

Vertel eens meer, hoe filter je dat precies?? Gooi je er natte pep of droge pep in??
Please tell me more :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Kevin-Raw schreef:

Vertel eens meer, hoe filter je dat precies?? Gooi je er natte pep of droge pep in??
Please tell me more :whistle:

Ben ook wel benieuwd! Kevin zei het nog tegen me op Decibel dat hij dat deed ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Ook van gehoord ja, de pep gooi je in de aceton, daarna een koffiefilter boven een glas en je gooit t erin.
Wat in t filter blijft zitten is je pep en dat laat je dan weer drogen. Paar keer herhalen levert t beste resultaat op.

Filtert alleen cafeine dacht ik ;) dus andere zooi blijft er wel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ook van gehoord ja, de pep gooi je in de aceton, daarna een koffiefilter boven een glas en je gooit t erin.
Wat in t filter blijft zitten is je pep en dat laat je dan weer drogen. Paar keer herhalen levert t beste resultaat op.

Filtert alleen cafeine dacht ik ;) dus andere zooi blijft er wel in

Easy as that.

Beter gewoon pep kopen van een goed percentage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:53 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Maar er zit altijd bende doorheen. Ik heb hier 67% liggen, maar daar zit vast nog wel wat in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Maar er zit altijd bende doorheen. Ik heb hier 67% liggen, maar daar zit vast nog wel wat in :)

Ik heb geteste pep gehad waar geen cafeïne in zat.

Aceton haalt niet alle rotzooi eruit. Verre van zelfs. Met Aceton kan je ook MDMA Kristal bleken.
Vorige  1 ... 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic