Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:45 

Kettingzaag schreef:
Mensen ervaring/tips met 2cb? Ga het misschien op decibel eens proberen.. Is het goed te doen op een feest met een lichte dosering?

en, is et nog wat geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:09 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
-nvm

Ik had het stiekem al gelezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:12 

El Mare schreef:
Almighty schreef:
-nvm

Ik had het stiekem al gelezen ^^

:P Leuk he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

Vertel Almighty, droekz op? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:16 

Hoofdcoach schreef:
Vertel Almighty, droekz op? :cool:

Hedde hedde drugs op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:26 

1e keer ;)

Echt dingen beleefd.. Als Project 141 niet bluft en het report nog écht heeft, post maar :P

't was iig de blijste dag evahr
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:36 

Almighty schreef:
1e keer ;)

Echt dingen beleefd.. Als Project 141 niet bluft en het report nog écht heeft, post maar :P

't was iig de blijste dag evahr

Ja, het is leuk he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:36 

Om 16.45 eerste halfje van een no.1 genomen. Na een half uurtje ging ik ff water halen vanuit de loudness, en onderweg begon ik duizelig te worden en beetje vaag, was echt een kutgevoel, toen eenmaal toen ik aan het wachten was bij het water toen klapte ie ineens in, godverdomme wat lekker was dat :P

Terug de Loudness in, com-pleet uit mijn plaat gegaan, toen had ik zin om te lopen. Maakte niet uit waarheen, gewoon lopen en beetje lullen tegen mensen lekker praten alles was lekker lekker. Bij de main aangekomen, doos op mijn hoofd gezet en de hele main uitgekamd. 1000 High-Fives gehad, heeel veel mensen gesproken, allemaal op de foto met mijn gegaan, met die doos op mijn kop. Sloeg helemaal nergens op, maar leuk dat ik het vond :P.

Toen begon ik wat in te kakken dus nog een kwartje erbij gedaan, na een half uurtje weer op volle toeren. Toen ik mijn groep weer gevonden had, gingen we ff rondlopen, vanaf de Loudness naar Euphoria (Wat een kuteind is). Onderweg nog ff lopen geilen bij 2 zoenende vrouwen, ik mocht erbij komen maar toch niet gedaan, had er niet zoveel zin in, ik wilde alleen maar praten :cry:. Toen knipperde ik met mijn ogen en toen waren we alweer bij HC4L, echt WTF man dat ging zo snel, geniaal.

Geen idee wie er draaide, ik vond het allemaal wel leuk, wéér tegen allemaal mensen aan lopen lullen, vroeg je om een vuurtje draait het er uiteindelijk op uit dat je een half uur over kleuren hebt lopen praten en weer wegloopt zonder vuur. Maar dat maakte allemaal niet meer uit. Terugweg richting Loudness werden mijn benen zwaar en het begon erg snel uit te werken.

Maaaaaarrrr gelukkig kwam ik een oude bekende tegen die met mij een halve rooie defqon wilde delen (Was volgens mij tijdens Degos en Redone), nouja prima. Hop halve achterover geslagen en na 30min gingen we weer.

Normaal ben ik niet zo Theracods, maar dit was i-de-aal, o o o wat was muziek toch mooi, en iedereen was aardig en leuk alles was vooral leuk ofzo. Toen kwam 'ie nog met zijn "Therror", ge-nieten, fuck de main, bij Loudness was het pas echt gaaf!

Leuk voor 2x (max) per jaar. Wil het speciaal houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Klinkt zo herkenbaar voor de eerste keer x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:44 

Almighty schreef:
Topverhaal

Prachtig om te lezen, zoals El Mare zegt, erg herkenbaar, en oh zo mooi ;)

Ik heb trouwens gister wat meegemaakt met 4fmp, zoiets heb ik echt nog nooit gezien...
Een vriendin van me die voor het eerst 4fmp deed, die voelde de 4fmp opkomen, en ze moest gewoon huilen, zo fijn vond ze het!
Nu heeft ze al vaak zat gesnoept, dus ervaring genoeg, maar ik vond het echt zo mooi om te zien dat het bij haar wat losmaakte :)
Nu had ze ook wel een emotioneel wat zware paar weken achter de rug, dus zal dit wel een enorme ontlading zijn geweest voor haar. Maar oh zo mooi om te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Klinkt HEEL erg herkenbaar ja ;) Maar voor mij waren de 2e en 3e keer nog net zo speciaal... :P
Doe t maximaal 4x per jaar, zo blijft het idd nog wat speciaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Hahaha Rik, lekker jonge. Ik doe het ook zo'n 2 keer per jaar nu, primaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:30 

Project 141 schreef:
Je smsje naar mij bevatte ook wel wat spelfouten :P

Ik was toen nog prima nuchter hoor. Maar typen met een iphone is zo schraal, en ik ben gewoon te lui om telkens weer die honderden spelfouten te fixen :P
Ik dacht, die jongen snapt het vast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:30 

Smoesjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Idd, net zoals die bruine letters na Qountdown :P :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Verstandig Almighty :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Topverhaal

Prachtig om te lezen, zoals El Mare zegt, erg herkenbaar, en oh zo mooi ;)

Ik heb trouwens gister wat meegemaakt met 4fmp, zoiets heb ik echt nog nooit gezien...
Een vriendin van me die voor het eerst 4fmp deed, die voelde de 4fmp opkomen, en ze moest gewoon huilen, zo fijn vond ze het!
Nu heeft ze al vaak zat gesnoept, dus ervaring genoeg, maar ik vond het echt zo mooi om te zien dat het bij haar wat losmaakte :)
Nu had ze ook wel een emotioneel wat zware paar weken achter de rug, dus zal dit wel een enorme ontlading zijn geweest voor haar. Maar oh zo mooi om te zien ^^

4fmp is ook fijner vind ik al is het amaar voor die tintelingen je er van krijgt maar ik snap zeker wat je bedoelt man als ik anderen zo zie genieten dat geeft mij een beter gevoel dan wat voor drug dan ook. Dit zijn dan ook precies de momentjes waar je het voor doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:53 

Donateur

Had benzo fury geregelt om te proberen op Decibel, toch achteraf maar niet genomen. 2 vrienden van me waaronder een bekende van sommige (haatpiraat op pf) ofso aka Marien. Nou hij vond het de beste ervaring ooit, maar om op een feest te nemen toch wat minder, hij had veel visuele beelden. Waardoor los gaan niet volle bak kon. Ben dus ook blij dat ik het bij me grote vriend Pep heb gehouden.

Maybe de benzo fury voor qspace bewaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:05 

Hardtraxx Elite

pff, dacht echt dat ik dood ging zo heet vond ik het met snoepjes op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:31 

Hardtraxxer

Vrienden van me kregen het koud en gingen in de zon staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Zo gister nog even een heerlijke kleine ervaring gehad op Decibel. Pas om 6 uur een halve schijf gepakt ivm met de hitte overdag heb ik er verstandig aan gedaan om het zo lang mogelijk uit te stellen. Om 6 dus een halfje genomen die na een kleine 45 min heerlijk opkwam. Lekker helder, heerlijk gevoel, waaronder wat tintelingen en gewoon heerlijk gegaan met dat lekkere ondergaande zonnetje :loving: . Wou om 8 uur een hele er in gooien zodat ik echt kon gaan knallen maar toen ik bij de main een afschuwlijk ongeluk had gezien er verstandig aan gedaan niets meer te nemen, anders was ik helemaal af gaan draaien. Was ook in een klap nuchter..

Dus eigenlijk 12 uurtjes 2 a 3 uur heerlijke space gehad en de rest heerlijk lekker meegemaakt. Prima dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Vraag je aan mij of 't verstandig is, zeg ik nee en dan doe je het toch xd :lol:

Hardleers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Überhaupt nog vragen of het verstandig is .... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 08:22 

jRn schreef:

met 4fmp was het goed te doen :P bij die CO2 kanonnen op de main al helemaal!

Berenburg schreef:
Vrienden van me kregen het koud en gingen in de zon staan...

hahahaha geniaal xd

Ritsurt schreef:
maar toen ik bij de main een afschuwlijk ongeluk had gezien

wat was er gebeurd dan?
Vorige  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic