Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is toch stoer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugs is kewl :cool: Je word er ook enorm sexy van :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Drugs is kewl :cool: Je word er ook enorm sexy van :love:

Echt hoor, met drugs word je knapper :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien het zaterdag echt extreem heet word, wat is echt het maximale wat je aan water mag drinken per uur? Dat je bijvoorbeeld nooit meer dan 1 liter per uur aan lichaamsvocht verliest..­ Dan is dat ongeveer maximum wat je kan drinken? Toch? Onder het motto denk om uzelf en elkander
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 00:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind sowieso dat water drinken op een feest totaal overdreven wordt. Leer gewoon naar je lichaam luisteren, als je dorst hebt drink je wat (hoeft dus niet per see water te zijn, frisje op z'n tijd is ook goed). Je gaat toch niet een liter water in een uur drinken? Ik weet dat het heel heet wordt zaterdag dus zorg gewoon wat je voldoende vocht binnen krijgt maar je hoeft het toch niet te overdrijven. Deel wat flesjes water met vrienden en zorg dat je regelmatig een slokje ipv grote hoeveelheden water in een keer neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 08:13 
 

TiMOTHYb schreef:
Vind sowieso dat water drinken op een feest totaal overdreven wordt. Leer gewoon naar je lichaam luisteren, als je dorst hebt drink je wat (hoeft dus niet per see water te zijn, frisje op z'n tijd is ook goed). Je gaat toch niet een liter water in een uur drinken? Ik weet dat het heel heet wordt zaterdag dus zorg gewoon wat je voldoende vocht binnen krijgt maar je hoeft het toch niet te overdrijven. Deel wat flesjes water met vrienden en zorg dat je regelmatig een slokje ipv grote hoeveelheden water in een keer neemt.

dit dus, ik zou niet absurd meer drinken als je normaal doet op een feest, want zelfs dan drinken mensen al vaak teveel
merk je dat je het zwaar krijgt oid, of een droge mond, dan moet je natuurlijk wel drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik drink echt bar weinig op een feest :P
Maak maar 20/30 euro op, hou er niet van om met een beker of een flesje in me hand te staan als ik bij een stage sta, drink alleen wat als ik zit of als ik een ontiegelijk droge bek heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind 't ook maar vervelend om de hele tijd met zo'n kutflesje te lopen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook maar vervelend om de hele tijd met zo'n kutflesje te lopen idd.

Inderdaad xD Soms doe ik een feest met max 2 drankjes :lol: Drinken is sowieso kut als je wausie bent.. soms eens even een slokje is chill, maar daar blijft het ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het anders toch altijd wel fijn om water te drinken, niet te veel idd, maar ik heb zo'n hekel aan een droge bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook maar vervelend om de hele tijd met zo'n kutflesje te lopen idd.

Inderdaad xD Soms doe ik een feest met max 2 drankjes :lol: Drinken is sowieso kut als je wausie bent.. soms eens even een slokje is chill, maar daar blijft het ook bij.

De eerste 2 uur is alles lekker maar daarna gaat alles kut smaken omdat je bek naar de klote is haha.
Water is sowieso niet mijn favoriet. Ik heb liever iets waar prik in zit. Als ik al water haal dan het liefst vitaminewater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja eens, heb ook liever fanta dan water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:25 
 

TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook maar vervelend om de hele tijd met zo'n kutflesje te lopen idd.

Ik heb meestal een broek aan. Je weet wel, zon ding met van die zakken.
Daar kan prima een flesje met dopje in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon niet drinken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook maar vervelend om de hele tijd met zo'n kutflesje te lopen idd.

Ik heb meestal een broek aan. Je weet wel, zon ding met van die zakken.
Daar kan prima een flesje met dopje in.


Dat beweegt niet lekker :(


Inderdaad, dat is nog kutter dan het flesje in de hand houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik wauwsie ben betrap ik me er soms op dat ik al een hele lange tijd met een leeg flesje water in me hand sta te prutsen :P. Is al vaak gebeurt dat ik na een tijd zo'n flesje tegen de vlakte gooi en zeg wtf sta ik nou al zolang met een leeg flesje in me handen xd. Doe ik 2uur over 1flesje water ofzo als ik hard vdk ben. Gezellig toch wat in je handen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Als ik wauwsie ben betrap ik me er soms op dat ik al een hele lange tijd met een leeg flesje water in me hand sta te prutsen :P. Is al vaak gebeurt dat ik na een tijd zo'n flesje tegen de vlakte gooi en zeg wtf sta ik nou al zolang met een leeg flesje in me handen xd. Doe ik 2uur over 1flesje water ofzo als ik hard vdk ben. Gezellig toch wat in je handen :P


Wat ik vaak heb als ik waus ben is dat ik een slok wil nemen terwijl de dop er nog op zit xd maar idd ik vind het ook chill om iets in mn handen te hebben, heb ook vaak een waaier in mn handen om mee te kloten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha, ja dat is ook herkenbaar xd. Maar in het algemeen smakt water gewoon niet tijdens mijn spaces...

Zaterdag op The Qontinent trouwens een Grijze olifant gehad. Die ging best hard :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt sick mooi feestje. Goed om te zien dat ze van B2S ook maatregelen nemen om hun eigen partygangers te behoeden van oververhitting enzo :)

Las ik nou ook ergens dat ze water uit gingen delen? Iemand postte dat op FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn plannen voor zaterdag zijn opeens veranderd. Ik g maar eens de combi 4fa en methylone proberen. Ik dacht zelf aan een 150/160 mg 4fa, want dat neem ik normaal gesproken ook. Maar hoeveel methylone moet je hier na ongeveer bijpakken om lekker door te blijven gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

ikhad klein vraagje voor Decibel, is 2cb leuk voor het eind een beetje?? en dan hoeveel mg pp???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:27 
 

-nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:50 
 

-nvm
Vorige  1 ... 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic