Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 09:07 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Ritsurt schreef:
maar toen ik bij de main een afschuwlijk ongeluk had gezien

wat was er gebeurd dan?

Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen en het leek ook nog een illusie, omdat op de helft een zwart doek was gespannen wat leek op een plank of oppervlakte waar je op kon staan maar het was gewoon een doek waar hij doorheen viel, toen zag je pas dat het zo diep was

Was in een klap nuchter, dus toen ook geen hele meer bijgepakt anders heb je de kans dat je vol af gaat draaien of er hele tijd over gaat denken, niet zo zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:54 

Hardtraxx Newbie

Nog steeds aan bijkomen van een geweldige Decibel en After. Overdag lekker rustig aan gedaan ivm de hitte. Gelukkig deden de meeste mensen verstandig overdag. S'avonds toch maar begonnen met Blauwe defqons en daarmee doorgegaan op de after. Een dag, nacht & ochtend om nooit meer te vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:15 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:
pff, dacht echt dat ik dood ging zo heet vond ik het met snoepjes op..

Vraag je aan mij of 't verstandig is, zeg ik nee en dan doe je het toch xd :lol:

Hardleers? :P

Ja, maar ik heb dan ook niet om 3 uur gedropt maar om half 7, dus enigzins nog uitgesteld. Maar voor mij was het weer eventjes mooi, 3 maanden XTC pauze. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
4fmp

Waar regel je die kutzooi?
Nu word ik toch aardig benieuwd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:35 

Hardtraxxer

Google :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:11 

Afgelopen zaterdag op decibel 2 blauwe defqons tegelijk gedropt ging bommetje hard! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:41 

Was te zien ja, kon echt geen touw aan ons gesprek knopen :')

RIP mijn wangen, helemaal naar de typhus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:44 

Donateur

wesskeej schreef:
Afgelopen zaterdag op decibel 2 blauwe defqons tegelijk gedropt ging bommetje hard! :D

Dacht dat je nuchter was? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:22 

Donateur

Voortaan volgas drugs gebruiken in de zon.
Ik had het bijna koud in zo'n bloedhete tent. Heerlijk :D

Bier drinken was echt helemaal niks. Wat werd ik daar beroerd van zeg. Ben dus het halve feest helemaal nuchter geweest en daarna iets minder nuchter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:35 

Donateur

Ritsurt schreef:
Verhaaltje idioot klapt naar beneden...

Weet je wel hoe dat is afgelopen of niet?? Leefde die in ieder geval nog wel of brak die z'n rug (of iets anders, behalve z'n arm??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Ik heb genoten van je kortstondige aanwezigheid, dus die wangen zijn het wel even waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:21 

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

Ik heb genoten van je kortstondige aanwezigheid, dus die wangen zijn het wel even waard.

Ik was ook echt enorm blij om jou te zien gewoon, echt net-geen-boner
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:27 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Ritsurt schreef:
Verhaaltje idioot klapt naar beneden...

Weet je wel hoe dat is afgelopen of niet?? Leefde die in ieder geval nog wel of brak die z'n rug (of iets anders, behalve z'n arm??)

Ja hij leefde nog. Toen hij viel brak hij zijn schouderblad en z'n arm was helemaal gebroken en wss nog wel meer. Gelukkig had hij geen open botbreuk maar zat er niet ver vanaf. Later toen de hulpdiensten ter plaatsen waren hebben ze hem in een stretcher gelegd en platgespoten met morfine, hij moest nog lachen daardoor. Verder zullen we wel niet horen hoe dat afloopt maar denk wel dat hij nog heel wat operaties te gemoet gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

Ik was ook echt enorm blij om jou te zien gewoon, echt net-geen-boner

Dat vind ik fijn om te weten. Helaas was het een net-geen-boner geval sinds ik meestal voor die ekte boner ga.

Die groepsknuffel zat ook vol hartstocht. Wessel was echter wel een paar universa verder dan ons. Met jou kon ik nog een lopend gesprek voeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:35 

Knuffel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Knuffel? :$

Ekt woar.

We hebben zweet uitgewisseld met zijn allen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:42 

Wow, die is mij echt even ontschoten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En ik maar denken dat me alles nog bijgebleven is ... Kut :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:48 

Donateur

Dit weekend ook 2 mensen voor het eerst aan de keta gezien. Zo prachtig om te zien wat hun overkomt en hoe ze eigenlijk niet weten wat ze ermee aan moeten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:52 

Ik dacht trouwens serieus dat ik bad ging, voelde me echt kut tijdens het opkomen :P Was daar niet op voorbereid/voorgelicht. Scaaary
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dit weekend ook 2 mensen voor het eerst aan de keta gezien. Zo prachtig om te zien wat hun overkomt en hoe ze eigenlijk niet weten wat ze ermee aan moeten :worship:

Sukkel.

Beetje mensen aan de drugs helpen.
Almighty schreef:
Ik dacht trouwens serieus dat ik bad ging, voelde me echt kut tijdens het opkomen :P Was daar niet op voorbereid/voorgelicht. Scaaary

Haha, herkenbaar. Ik had tips gevraagd op een forum. Zij zeiden even te gaan zitten en dat je het dan gewend raakte. Dat hielp goed!

Maatje van mij ging de eerste keer knockie. Weer een ander maatje kotste zichzelf leeg. Nog een maat heeft sterretjes gezien en weer iemand anders kwam de hele dag niet meer in de buurt van plekken waar muziek was! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:57 

Ja eerst ging mijn maag rommelen, toen werd ik duizelig. Ik voelde het eigenlijk vanaf mijn tenen komen. Toen ik duizelig werd ben ik even gaan zitten, toen ging het wat beter, ging ik wat water halen en toen ging ik iets van 260km/h
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Trolololo... Nu weet je hoe ik me voelde op de after van H4L toen ik naar jou zat te kijken... Whahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:08 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Sukkel.

Beetje mensen aan de drugs helpen

Echt niet :cry:
Één van de twee gevallen kwam zaterdag nacht vanuit het niets blij aan mij verkondigen dat ze net keta had gepakt. Was ook echt de laatste van wie ik dat had verwacht eigenlijk.

Zo'n mooi gezicht, arme meid liep als een manke olifant over dat kampeerterrein en wist niet waar ze het zoeken moest. Heb echt onder m'n stoel gelegen van het lachen.

De andere niet nader te noemen persoon heb ik inderdaad op zeer vakkundige wijze ketavaag gemaakt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ja eerst ging mijn maag rommelen, toen werd ik duizelig. Ik voelde het eigenlijk vanaf mijn tenen komen. Toen ik duizelig werd ben ik even gaan zitten, toen ging het wat beter, ging ik wat water halen en toen ging ik iets van 260km/h

Haha ja volgens mij is ieders eerste keer zo, omdat het gevoel je vreemd is. Bovendien heb je een bepaalde spanning in je lijf omdat je weet dat er binnenkort iets gaat gebeuren. Bij mijn eerste keer was ik net een frikandel aan het eten, echt het ALLERslechtste moment voor een allereerste pil om dan in te slaan :P. Meteen de frikandel weg gemieterd en flink aan het lopen geslagen haha, memories memories :loving:.
Vorige  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic