Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah oké, ik zou 't niet zo plannen joh als ik jou was. Heb het zelf echt een geniaal idee gevonden om bijvoorbeeld met oud en nieuw te doen (op qountdown obv) en koniginnedag is me ook heel erg bevallen. Die ingevingen leveren vaak (jouw geval trouwens ook.. best spontaan toch) de beste ervaringen op, tenminste zo is dat bij mij altijd geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tegen die tijd heb je t al minstens 10 maal nog een keer gedaan joh.
Dit is slechts de dinsdagdip die aan t praten is.

:cool:

Dat zeggen m'n maten enzo dus ook maar ik heb een vrij sterke... Hoe zal ik t noemen.. Weerstand om hard drugs te gebruiken omdat ik het best verleidelijk en gevaarlijk vind. En die discipline kan ik wel opbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ah oké, ik zou 't niet zo plannen joh als ik jou was. Heb het zelf echt een geniaal idee gevonden om bijvoorbeeld met oud en nieuw te doen (op qountdown obv) en koniginnedag is me ook heel erg bevallen. Die ingevingen leveren vaak (jouw geval trouwens ook.. best spontaan toch) de beste ervaringen op, tenminste zo is dat bij mij altijd geweest.

Dit dus, ik plan het ook nooit. Dat maakt het als je doet toch nog weer wat specialer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Tegen die tijd heb je t al minstens 10 maal nog een keer gedaan joh.
Dit is slechts de dinsdagdip die aan t praten is.

:cool:

Dat zeggen m'n maten enzo dus ook maar ik heb een vrij sterke... Hoe zal ik t noemen.. Weerstand om hard drugs te gebruiken omdat ik het best verleidelijk en gevaarlijk vind. En die discipline kan ik wel opbrengen.

Met zo'n houding gaat dat ook helemaal goed komen. Nogmaals verwacht niet dat je pas de volgende Qontinent gaat gebruiken, maar met een discipline die voortkomt uit afkeer hoef je je weinig zorgen te maken.

Vroeger was ik het niet met je eens geweest dat het verleidelijk en gevaarlijk is. Maar juist door dat de ontkennen ga je de foute kant op... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Tegen die tijd heb je t al minstens 10 maal nog een keer gedaan joh.
Dit is slechts de dinsdagdip die aan t praten is.

:cool:

Dat zeggen m'n maten enzo dus ook maar ik heb een vrij sterke... Hoe zal ik t noemen.. Weerstand om hard drugs te gebruiken omdat ik het best verleidelijk en gevaarlijk vind. En die discipline kan ik wel opbrengen.

Ik herken je woorden.

Bij mij werkte dat averechts. Ik werd iets teveel geinteresseerd in andere shizzle. Ben niet bergafwaarts gegaan, maar wel een hoop geleerd.

Er komt een punt dat je elke grens overschrijdt die je jezelf stelt. Dat is niet erg, maar let erop dat je ervan leert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tegen die tijd heb je t al minstens 10 maal nog een keer gedaan joh.
Dit is slechts de dinsdagdip die aan t praten is.

:cool:

We slapen blijkbaar hoeveel bedden staan er nog aub :) xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Tegen die tijd heb je t al minstens 10 maal nog een keer gedaan joh.
Dit is slechts de dinsdagdip die aan t praten is.

:cool:

Dat zeggen m'n maten enzo dus ook maar ik heb een vrij sterke... Hoe zal ik t noemen.. Weerstand om hard drugs te gebruiken omdat ik het best verleidelijk en gevaarlijk vind. En die discipline kan ik wel opbrengen.

Ik herken je woorden.

Bij mij werkte dat averechts. Ik werd iets teveel geinteresseerd in andere shizzle. Ben niet bergafwaarts gegaan, maar wel een hoop geleerd.

Er komt een punt dat je elke grens overschrijdt die je jezelf stelt. Dat is niet erg, maar let erop dat je ervan leert.


Ik weet niet of ik het eens ben met dat laatste punt. Ik ben ook altijd erg streng voor mezelf geweest, het is inmiddels 2,5 jaar geleden dat ik xtc voor het eerst probeerde en sindsdien mezelf altijd een limiet van 2 pillen per feest opgesteld. De tweede keer dat ik gebruikte heb ik dit dan ook gedaan, waarna de daaropvolgende keren allemaal minder in gebruik waren. 1, anderhalf, maar nooit meer dan dat. Ook hou ik relatief lange stoptijden aan, zo'n 4 maanden per keer. Ik zie mezelf écht niet over deze grens heen gaan, des te meer omdat ik tegenwoordig de dagen na gebruik een soort van spijtgevoel over me heen krijg. Dan herinner ik me de muziek niet meer en dat vind ik dan zonde :P. Het gevoel wordt wel steeds een stukje minder per keer, maar die tolerantie accepteer ik tot dusver gewoon, heb nog nooit de neiging gehad om eroverheen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
Je kan ook bacardi cola drinken, dat is een mix van cola waar bacardi (puur 37,5% alcohol!) bij gedaan word, gemixt is het alcoholpercentage daarvan ongeveer 7%

Wát? :lol:

Makes sense.


uhm ja, dat is het percentage dat een goed gemixte Baco hoort te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:14 
 

Klopt trouwens wel, na 1x proberen komt er waarschijnlijk nog wel een 2de keer :D


Heb trouwens nog niet een keer gedipt...nu ook niet :D !




Grappig dat de moeder van een vriend op facebook postte: Daar is de dinsdag dip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
uhm ja, dat is het percentage dat een goed gemixte Baco hoort te zijn.

Voor zover ik weet veranderd er niets aan het alcohol percentage als je sterke drank met frisdrank mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
uhm ja, dat is het percentage dat een goed gemixte Baco hoort te zijn.

Voor zover ik weet veranderd er niets aan het alcohol percentage als je sterke drank met frisdrank mixt.

Dit moet wel een hele slechte troll zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:10 
 

TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
uhm ja, dat is het percentage dat een goed gemixte Baco hoort te zijn.

Voor zover ik weet veranderd er niets aan het alcohol percentage als je sterke drank met frisdrank mixt.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof er op een blikje baco 37,5 % alcohol staat :lol:
En anders zouden ze die blikjes ook niet gewoon in de supermarkt verkopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dusssss The Qontinent is afgelopen en ik heb nu eindelijk m'n pep die ik daar wou gaan gebruiken >.< Van plan om dit vrijdag dan maar samen met twee anderen te doen, 's middags in een park en 's avonds op de kermis/kroeg/club/bar whatever. Is het leuk om gewoon een middag op speed te spacen in een park met een muziekje erbij, of is het echt puur een partydrug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dusssss The Qontinent is afgelopen en ik heb nu eindelijk m'n pep die ik daar wou gaan gebruiken >.< Van plan om dit vrijdag dan maar samen met twee anderen te doen, 's middags in een park en 's avonds op de kermis/kroeg/club/bar whatever. Is het leuk om gewoon een middag op speed te spacen in een park met een muziekje erbij, of is het echt puur een partydrug?

spacen ga je niet echt doen, tenzij je super pep hebt :P
ik zou het eerder in de nacht bij iemand thuis doen en dan gamen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
uhm ja, dat is het percentage dat een goed gemixte Baco hoort te zijn.

Voor zover ik weet veranderd er niets aan het alcohol percentage als je sterke drank met frisdrank mixt.


Als je cement hebt is het 100% cement, gooi je er 50% cement uit en gooi je daar 50% water bij, dan heb je 50% cement en 50% water inéén .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Fuzzylogic schreef:
Dusssss The Qontinent is afgelopen en ik heb nu eindelijk m'n pep die ik daar wou gaan gebruiken >.< Van plan om dit vrijdag dan maar samen met twee anderen te doen, 's middags in een park en 's avonds op de kermis/kroeg/club/bar whatever. Is het leuk om gewoon een middag op speed te spacen in een park met een muziekje erbij, of is het echt puur een partydrug?

spacen ga je niet echt doen, tenzij je super pep hebt :P
ik zou het eerder in de nacht bij iemand thuis doen en dan gamen ofzo :P


Dezelfde die ik eigenlijk zou krijgen, 71%. Maar aangezien dat voor mij de laatste kans is deze vakantie doen we het maar gewoon dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Alsof er op een blikje baco 37,5 % alcohol staat :lol:
En anders zouden ze die blikjes ook niet gewoon in de supermarkt verkopen :P

Nee sorry dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat er in elke alcoholische consumptie evenveel alcohol zit mits het in een standaardglas geschonken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
Alsof er op een blikje baco 37,5 % alcohol staat :lol:
En anders zouden ze die blikjes ook niet gewoon in de supermarkt verkopen :P

Nee sorry dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat er in elke alcoholische consumptie evenveel alcohol zit mits het in een standaardglas geschonken wordt.

hahaha ja dat dacht ik al :P
maar waarom praat je zo netjes? :P
je bent niet aan het solliciteren ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:

Ik weet niet of ik het eens ben met dat laatste punt. Ik ben ook altijd erg streng voor mezelf geweest, het is inmiddels 2,5 jaar geleden dat ik xtc voor het eerst probeerde en sindsdien mezelf altijd een limiet van 2 pillen per feest opgesteld. De tweede keer dat ik gebruikte heb ik dit dan ook gedaan, waarna de daaropvolgende keren allemaal minder in gebruik waren. 1, anderhalf, maar nooit meer dan dat. Ook hou ik relatief lange stoptijden aan, zo'n 4 maanden per keer. Ik zie mezelf écht niet over deze grens heen gaan, des te meer omdat ik tegenwoordig de dagen na gebruik een soort van spijtgevoel over me heen krijg. Dan herinner ik me de muziek niet meer en dat vind ik dan zonde :P. Het gevoel wordt wel steeds een stukje minder per keer, maar die tolerantie accepteer ik tot dusver gewoon, heb nog nooit de neiging gehad om eroverheen te gaan.

Dat zijn nou niet echt duidelijke grenzen. Op dat over een limiet van twee pillen na. Het kan uiteraard zijn dat je jezelf nooit grenzen gesteld hebt. Dat maakt ook niet uit.

Het is meer een waarschuwing voor de mensen die wel grenzen stellen en waar uiteindelijk blijkt dat ze zichzelf teleurstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
Alsof er op een blikje baco 37,5 % alcohol staat :lol:
En anders zouden ze die blikjes ook niet gewoon in de supermarkt verkopen :P

Nee sorry dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat er in elke alcoholische consumptie evenveel alcohol zit mits het in een standaardglas geschonken wordt.

hahaha ja dat dacht ik al :P
maar waarom praat je zo netjes? :P
je bent niet aan het solliciteren ofzo :)


Dit noem ik eerlijk gezegd gewoon ABN, en niet expliciet 'netjes'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
hahaha ja dat dacht ik al :P
maar waarom praat je zo netjes? :P
je bent niet aan het solliciteren ofzo :)

Haha ja weet ik veel ik heb me dat ooit aangeleerd, net als dat jij je ooit aangeleerd hebt alle vormen van interpunctie te mijden. Ieder z'n ding toch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom praat de helft van Nederland als een geretardeerd persoon zonder opleiding?

Dat is een vraag waar ik liever antwoord op wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drugs
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic