wrote:Bij sommige mensen blijkt de schade al omonkeerbaar door het snuiven.
Doe het mate Fuzzylogic anders denk je wellicht dat het met snuiven in je maag terecht komt in eerste instantie.
Jaaa joh, heeft daar mee te maken!
wrote:Bij sommige mensen blijkt de schade al omonkeerbaar door het snuiven.
Doe het mate Fuzzylogic anders denk je wellicht dat het met snuiven in je maag terecht komt in eerste instantie.
Liefde gaat door de maag, net als drugswrote: waarom zou dat in hemels naam uitmaken?![]()
het komt toch gewoon in je maag
Zoiets als je neusbotje naar de tyfus & chronische verkoudheid?wrote:Bij sommige mensen blijkt de schade al omonkeerbaar door het snuiven.
Jezus wat dom.wrote: waarom zou dat in hemels naam uitmaken?![]()
best wel hewrote:Jezus wat dom.wrote: waarom zou dat in hemels naam uitmaken?![]()
Ik ga het sowieso met mate doen, ik stel net als bij MDMA de regel max. 1x per 2 maanden opwrote:
niet je beste dagwrote:best wel hewrote:Jezus wat dom.wrote: waarom zou dat in hemels naam uitmaken?![]()
Gister niet nee, maar daar is niks raars aanwrote: niet je beste dag
we houden nog steeds van jewrote:Gister niet nee, maar daar is niks raars aanwrote: niet je beste dag
wrote:we houden nog steeds van jewrote:Gister niet nee, maar daar is niks raars aanwrote: niet je beste dag
Pep in bommetjes is een schande voor de Pepallah.wrote:Ik ga het sowieso met mate doen, ik stel net als bij MDMA de regel max. 1x per 2 maanden opwrote:
Doe het mate Fuzzylogic anders denk je wellicht dat het met snuiven in je maag terecht komt in eerste instantie.En de volgende keer ga ik een bommetje proberen, kijken wat ik fijner vind.
En als het bommetje open klapt in je keel kun je gaan kotsenwrote:What the fuck is met mis met mensen die pep oraal nemen? Nadelen wegen niet tegen de voordelen op en je doet het nog verkeerd ook.
Wat zijn de nadelen dan?wrote:Pep in bommetjes is een schande voor de Pepallah.wrote:Ik ga het sowieso met mate doen, ik stel net als bij MDMA de regel max. 1x per 2 maanden opwrote:
Doe het mate Fuzzylogic anders denk je wellicht dat het met snuiven in je maag terecht komt in eerste instantie.En de volgende keer ga ik een bommetje proberen, kijken wat ik fijner vind.
What the fuck is met mis met mensen die pep oraal nemen? Nadelen wegen niet tegen de voordelen op en je doet het nog verkeerd ook.
Ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon keihard ga snuiven.wrote:En als het bommetje open klapt in je keel kun je gaan kotsenwrote:What the fuck is met mis met mensen die pep oraal nemen? Nadelen wegen niet tegen de voordelen op en je doet het nog verkeerd ook.
Moet je ut eens een keer gaan roken dan kan je pas lachenwrote:En als het bommetje open klapt in je keel kun je gaan kotsenwrote:What the fuck is met mis met mensen die pep oraal nemen? Nadelen wegen niet tegen de voordelen op en je doet het nog verkeerd ook.
WC of spiegel?wrote:
Ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon keihard ga snuiven.
Pep roken? neuhwrote:Moet je ut eens een keer gaan roken dan kan je pas lachenwrote:En als het bommetje open klapt in je keel kun je gaan kotsenwrote:What the fuck is met mis met mensen die pep oraal nemen? Nadelen wegen niet tegen de voordelen op en je doet het nog verkeerd ook.
Nee pepwrote:WC of spiegel?wrote:
nee,wrote:Nee pepwrote:WC of spiegel?wrote:
Ja snap ik was een grapjewrote:nee,wrote:Nee pepwrote: WC of spiegel?
ik bedoel waar? wat is je favo pleK?
Niet gratiswrote:We hoppen wel even langs! Je hebt toch 2 gram!
wrote:Niet gratiswrote:We hoppen wel even langs! Je hebt toch 2 gram!
Ik ga niet een plak geld neergooien voor iets waarvan ik een tiende deel zelf gebruik om vervolgens de rest gratis weg te gevenwrote:wrote:Niet gratiswrote:We hoppen wel even langs! Je hebt toch 2 gram!
Ga weg dan als je niet eens met je homies deelt
Pep is fucking goedkoop?wrote:
Ik ga niet een plak geld neergooien voor iets waarvan ik een tiende deel zelf gebruik om vervolgens de rest gratis weg te geven
Als ik meer connecties daarin zou hebben en ik niet per se per 2 gram zou hoeven kopen wel misschien jawrote:Pep is fucking goedkoop?wrote:
Ik ga niet een plak geld neergooien voor iets waarvan ik een tiende deel zelf gebruik om vervolgens de rest gratis weg te geven