Ik betaal het dubbele, op 71% getest. Ik weet ook dat het veel is maarja het is het enige waar ik aan kan komen en ik ga toch niet vaak gebruiken.wrote:Je betaald voor 2 gram volgens mij echt nog geen 10tje
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
En heb je dat zelf laten testen of is dat wat je dealer zegt?wrote:Ik betaal het dubbele, op 71% getest. Ik weet ook dat het veel is maarja het is het enige waar ik aan kan komen en ik ga toch niet vaak gebruiken.wrote:Je betaald voor 2 gram volgens mij echt nog geen 10tje
Hahah echt he.. Dealers zeggen zoveel. Zo was er laatst een "dealer" die mij een groene "pikachu-pil" wou verkopen. Er zou volgens de beste knul maar liefst 330mg aan mdma in zitten.
Ik heb die gast zo hard staan uitlachen.
Ik heb die gast zo hard staan uitlachen.
wrote:Ik betaal het dubbele, op 71% getest. Ik weet ook dat het veel is maarja het is het enige waar ik aan kan komen en ik ga toch niet vaak gebruiken.wrote:Je betaald voor 2 gram volgens mij echt nog geen 10tje
Ik betaal voor 70% pep gewoon 5 euro per gram hoor
Dat zegt mijn dealer, maar pillen die vrienden van hem hebben gehad die hebben ze wel laten testen en dat klopte precies met wat hij zei. Bij meerdere pillen. Hij laat het zelf wel testen. Is familie van een vriend van me en die weet dat hij het laat testen.wrote:En heb je dat zelf laten testen of is dat wat je dealer zegt?wrote:Ik betaal het dubbele, op 71% getest. Ik weet ook dat het veel is maarja het is het enige waar ik aan kan komen en ik ga toch niet vaak gebruiken.wrote:Je betaald voor 2 gram volgens mij echt nog geen 10tje
Lees boven jewrote:Never trust the dealer.
-
K
Maar je bent wel geript
Als je goed leest en nadenkt snap je dat ie niet lultwrote:Lees jij maar boven je.
Wist ik van tevoren al dat het heel duur was, maar als ik niet goedkoper aan kan komen dan moet het maarwrote:Maar je bent wel geript
Dan moet je tegen hem zeggen dat je geen buitenlander bent, pep = 5 euro, maakt niet uit wat voor kwaliteit, pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdmawrote:Wist ik van tevoren al dat het heel duur was, maar als ik niet goedkoper aan kan komen dan moet het maar
Misschien dat het op een feest wat duurder is, maar daar moeten mensen het mee naar binnen smokkelen, en buitenlanders kunnen ook wel 20 euro voor een pil betalen
-
G
geript worden is wat anderswrote:Maar je bent wel geript
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
5 euro voor een pil?wrote: pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdma
Misschien dat het op een feest wat duurder is, maar daar moeten mensen het mee naar binnen smokkelen, en buitenlanders kunnen ook wel 20 euro voor een pil betalen
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik betaal altijd rond de €2. €5,- buiten feesten om vind ik wel erg gortig worden..
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Die €5 per gram pep ongeacht de kwaliteit is dus echt dikke bullshit.wrote:Dan moet je tegen hem zeggen dat je geen buitenlander bent, pep = 5 euro, maakt niet uit wat voor kwaliteit, pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdmawrote:Wist ik van tevoren al dat het heel duur was, maar als ik niet goedkoper aan kan komen dan moet het maar
Ik betaal ook €5,- , iedereen die ik verder ken ook. En niet iedereen haalt bij dezelfde persoon.wrote:5 euro voor een pil?wrote: pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdma
Misschien dat het op een feest wat duurder is, maar daar moeten mensen het mee naar binnen smokkelen, en buitenlanders kunnen ook wel 20 euro voor een pil betalenweet niet waar jij ze vandaan haalt, maar ik betaal 1,50 max 2e per pil
QFT!wrote:Die €5 per gram pep ongeacht de kwaliteit is dus echt dikke bullshit.wrote:Dan moet je tegen hem zeggen dat je geen buitenlander bent, pep = 5 euro, maakt niet uit wat voor kwaliteit, pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdmawrote:Wist ik van tevoren al dat het heel duur was, maar als ik niet goedkoper aan kan komen dan moet het maar
tussen de 5 en 10 euro is een mooie prijs 
dan zou ik toch maar een keertje verder om je heen kijken,
Ik betaal voor de echte knallers, (denk aan gele triforces) 2,70 per stuk, worden het er 100 of meer dan daalt de prijs flink. Knallers als de rode defqons/blauwe defqons, richting de 2euro/2,50 p stuk. En dan middelmaatjes nu dan de Witte Bentleys in de vorm van een B, zelf in den haag laten testen (130mg) gaat de prijs zelfs onder de 2euro per stuk.
Dus je wordt met 5euro p pil flink opgelicht sjors
wrote:Ik betaal ook €5,- , iedereen die ik verder ken ook. En niet iedereen haalt bij dezelfde persoon.wrote:5 euro voor een pil?wrote: pillen = 5 euro maakt niet uit hoeveel mg mdma
Misschien dat het op een feest wat duurder is, maar daar moeten mensen het mee naar binnen smokkelen, en buitenlanders kunnen ook wel 20 euro voor een pil betalenweet niet waar jij ze vandaan haalt, maar ik betaal 1,50 max 2e per pil
Ik betaal voor de echte knallers, (denk aan gele triforces) 2,70 per stuk, worden het er 100 of meer dan daalt de prijs flink. Knallers als de rode defqons/blauwe defqons, richting de 2euro/2,50 p stuk. En dan middelmaatjes nu dan de Witte Bentleys in de vorm van een B, zelf in den haag laten testen (130mg) gaat de prijs zelfs onder de 2euro per stuk.
Dus je wordt met 5euro p pil flink opgelicht sjors
Als ik er 100 koop word het 2,60 per stuk
Flink opgelicht, rot op, ik ken niemand die er minder als 5 euro voor vraagt
En voor pep ken ik niemand die er meer als 5 euro voor vraagt
Flink opgelicht, rot op, ik ken niemand die er minder als 5 euro voor vraagt
Jij zit dan ook niet in dat ekte wereldje m0n.wrote:Als ik er 100 koop word het 2,60 per stuk![]()
Flink opgelicht, rot op, ik ken niemand die er minder als 5 euro voor vraagt![]()
Negen van de tien hier zijn zelf dealers mattie.
Denk je dat ik niet aan veel kan komen dan?wrote:Jij zit dan ook niet in dat ekte wereldje m0n.wrote:Als ik er 100 koop word het 2,60 per stuk![]()
Flink opgelicht, rot op, ik ken niemand die er minder als 5 euro voor vraagt![]()
Negen van de tien hier zijn zelf dealers mattie.
Je bent 14 man.
Jij kan je eigen reet nog niet eens afvegen.
Wat een ventjewrote:Je bent 14 man.
wrote:Je bent 14 man.
easy browrote:Je bent 14 man.
Sorry schat.wrote:easy browrote:Je bent 14 man.
Je weet dat ik altijd lief ben!