volgens mij ben je afgezet... die shit is echt zwaar versnedenwrote:En ik heb vandaag weer een lading coke gehaald bij de dealer
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dan kan je met 2 gram wel een aantal dagen wakker blijvenwrote:71% getest
Haha kon die gozer nog wat na z'n laatste?wrote:En een maat van me heeft zijn record verbroken met 9 witte speakers op Dominator.
M'n dealer gebruikt het zelf, hij zei dat ie op 'n feest dat 12 uur duurde 2 lijnen van 5 cm snoof.wrote:Dan kan je met 2 gram wel een aantal dagen wakker blijvenwrote:71% getest
Maar ik wil sleutelpunten doen, en het is m'n eerste keer, wat is dan aan te bevelen om het ongeveer 12 uur te voelen?
-
T
Wel opletten dat je niet teveel 2-CB snuiftwrote: 2C-B snuiven is niet heel fijn, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Over die dosering; eens met KSwoosh. Met 2C-B kan je beter iets teveel dan te weinig nemen.
Dat merk je toch zelf wel? Wil je dat we een schematje maken waarbij we zeggen hoeveel korrels je moet nemen, op welk tijdstip en welke coördinatiegraad?wrote:M'n dealer gebruikt het zelf, hij zei dat ie op 'n feest dat 12 uur duurde 2 lijnen van 5 cm snoof.wrote:Dan kan je met 2 gram wel een aantal dagen wakker blijvenwrote:71% getest
Maar ik wil sleutelpunten doen, en het is m'n eerste keer, wat is dan aan te bevelen om het ongeveer 12 uur te voelen?
Neem gewoon een puntje. Je weet dat het 6-8 uur werkt voordat je echt weer kan slapen. Gebruik het
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Vanavond blauwe defqons proberen met paar maten! ben benieuwd 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vanwaar al je vragen? Snats gewoon wat weg en je voelt het vanzelf wel. Ik heb laatst al je vragen beantwoord en die waren behoorlijk vergelijkbaar met dit.wrote:M'n dealer gebruikt het zelf, hij zei dat ie op 'n feest dat 12 uur duurde 2 lijnen van 5 cm snoof.wrote:Dan kan je met 2 gram wel een aantal dagen wakker blijvenwrote:71% getest
Ja oke ik vraag te veel
Ik snuif wel wat weg, merk het wel wanneer ik in slaap val
Ik snuif wel wat weg, merk het wel wanneer ik in slaap val
Ik heb het over het effect, niet het snuiven.wrote: 2C-B snuiven is niet heel fijn, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Over die dosering; eens met KSwoosh. Met 2C-B kan je beter iets teveel dan te weinig nemen.
wrote:En ik heb vandaag weer een lading coke gehaald bij de dealer

-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Het is bijna weer zover, 18 augustus weer aan de droekz, de perfecte afsluiter voor de vakantie
En wie kan mij een beetje concreet vertellen wat een aan te raden dosis is voor speed, wat ik beter wel en niet kan doen. Ben van plan op Q-Base me er eens aan te wagen.
To do's
Grammetje fixen van hoog percentage
Snuiven
Blijven snuiven
Bijpakken
Not to do's
Stoppen met snuiven
Gram uitdelen en uiteindelijk zelf niks over houden
Stoppen met bewegen
Het oraal nuttigen van pep
Snuiven
Blijven snuiven
Bijpakken
Not to do's
Stoppen met snuiven
Stoppen met bewegen
Goed verhaal, lekker kortwrote:To do's
Snuiven
Blijven snuiven
Bijpakken
Not to do's
Stoppen met snuiven
Stoppen met bewegen
Gooi gewoon wat in je neus en pak bij op gevoelwrote:M'n dealer gebruikt het zelf, hij zei dat ie op 'n feest dat 12 uur duurde 2 lijnen van 5 cm snoof.
Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?
-
B
Na 3 sleutelpunten heb je nog maar 1 neusgat over. Dus nee maakt niet uit.wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?
waarom zou dat in hemels naam uitmaken?wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?
het komt toch gewoon in je maag
Oke thanks, ja m'n dealer zegt dat ie zelf altijd 3 in z'n linker en dan 3 in z'n rechter doet 
-
B
wrote:waarom zou dat in hemels naam uitmaken?wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?![]()
het komt toch gewoon in je maag
je slikt het uiteindelijk doorwrote:wrote:waarom zou dat in hemels naam uitmaken?wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?![]()
het komt toch gewoon in je maag![]()
-
B
Het wordt in je bloed opgenomen via de slijmvliezen in je neus.
wtf slik je door dan? chemisch snot?wrote:Het wordt in je bloed opgenomen via de slijmvliezen in je neus.
en als je een bommetje dropt komt het ook in je maag
-
B
Dat logica.