Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik vind het jammer ja, maar balen? Nee, dat zeker niet. Scheelt me weer een dot geld. :)

Je baald dat je geen keta kan snuiven met mij op de after party -.-

Baald? Snuif nog wat, aub! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:23 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:27 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik vind het jammer ja, maar balen? Nee, dat zeker niet. Scheelt me weer een dot geld. :)

Je baald dat je geen keta kan snuiven met mij op de after party -.-

Baald? Snuif nog wat, aub! :kiss:

Graag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:22 

Donateur

Auto in richting Schiphol en naar Sos.. uhh Kos te vliegen :lol: :lol:
11 dagen drugsvrij, dat word even wennen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Kun je makkelijk xd
Fuuuuuuuu ik ruik de pep op mn kamer, terwijl die hier niet eens ligt, komt door de envelopjes die erbij zaten, die ruiken daarnaar :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 14:18 

Hardtraxxer

Oké. Op Dominator misschien 6-APB (Benzo Fury) proberen. Eerste keer dit goedje, wat is een aan te raden dosis? De vriend die 't voor me klaarmaakt vroeg hoeveel ik in de capsule wil hebben. Hij zei dat voor iemand van 87kg (ik dus) 150mg wel goed is. Hij had zelf (90kg) op Defqon.1 een prima effect op 150mg + 50mg redose.

Wat raden jullie me aan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 15:58 

Hardtraxx Addict

150mg prima dosis, en misschien 70 ofzo bijpakken, mocht het nodig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:31 

Donateur

Dominator het feest waar alles mag, dus ik zou met 300 beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 16:58 

Hardtraxx Addict

Hahaha fucking vet. Dan slaap je een maand niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:13 

Hardtraxxer

150mg ga ik dan in capsule doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 18:47 

Zou 175 in een capsule doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 19:56 

Hardtraxx Addict

Morgen maar eens 220mg 4fmp proberen op Dominatorr.
150mg gedaan op Loudness / 200mg op Harmony / 180mg op Defqon, laatste viel toch tegen.

Kwaliteit is wel minder dan ik gewend ben waarschijnlijk. 4fmp die ik tot nu toe gewend ben komt van een niet nader te noemen betrouwbare leverancier van dit forum. Erg fijn spul, maar op. Dus noodgedwongen op internet via een webshop maar 4fmp besteld (1g=€22,-). Ziet er geel uit, schijnt minder goed te zijn. Geen tijd om te testen (onverantwoord, I know :$ )

Dus we gaan het meemaken morgen, ben benieuwd :D
Morgen ook voor het eerst capsules pep proberen, normaal altijd nasaal maar was benieuwd of oraal me zou bevallen.
Heb 2x 160mg cap gemaakt (69% pep), en nog genoeg over om met mn sleutel zandkastelen te bouwen :whistle:

Nu nog daadwerkelijk zien vol te houden dat ik geen pil / mdma aanraak morgen, moet ik echt even vanaf blijven. Deze en vorige week weer een aantal herkenbare random dipmomentjes meegemaakt, voelt exact hetzelfde als vorig jaar eind zomer toen ik het in die tijd daarvoor toch écht wel te bont had gemaakt qua pillen/mdma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:05 

Hardtraxxer

Ik lees hier toch weer andere ervaringen met 6-apb: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f= ... b&start=30

Is 150mg niet veels te veel? Ik heb wel MDMA ervaring van meer dan 2 jaar met bijna elke maand wel een feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 20:19 

Hardtraxx Elite

6apb.. Met Multigroove geprobeerd. Capsule van 150 gemaakt plus nog 3 redoses van 50 mg.
Maatje van me deed ook mee. Die heeft ook 1 cap van 150 op, plus 2 redoses van 50mg genomen (ik had er 1 van de 3, hij de overige 2). Hebben er allebei niks van gemerkt. Thuis heeft mn maatje nog iets van 80mg gesnoven, ook niks van gevoeld...

Ik vond t bende dus. Ben zo goed als nuchter geweest t hele feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Ik lees hier toch weer andere ervaringen met 6-apb: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f= ... b&start=30

Is 150mg niet veels te veel? Ik heb wel MDMA ervaring van meer dan 2 jaar met bijna elke maand wel een feestje :P

Niet onder de 150mg beginnen. Of tenminste, dat werkte voor mij en een maat niet. Ik heb het gevoel dat bij 6APB een beetje omgekeerde tolerantie de standaard is. De eerste keer heb je behoorlijk wat nodig om wat te voelen. Het duurt ook lang met inwerken.. Ik zou aanraden trouwens om met 150mg te beginnen en dan bij te snuiven. Bijpakken met capsules kan echter ook, maar het effect is dan minder. Met snuivend bijpakken heb ik mij uitermate goed vermaakt op MoH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 22:07 

Hardtraxx Elite

Jij had idd de tijd van je leven op MoH. Terwijl ik op Multigroove er geen ruk van gevoeld heb... Vaag spul is t in elk geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Jij had idd de tijd van je leven op MoH. Terwijl ik op Multigroove er geen ruk van gevoeld heb... Vaag spul is t in elk geval..

Had ik ook. Eerste keer dat ik 6-APB nam begon ik met 120 met 30mg redose na half uur. Ook geen kut van gevoeld in een thuissetting. Daarna waren we het zat en gooiden we 2 halve speakers naar binnen in een half uur om weer een ruim half uur later een hele erbij te gooien. Toen ging het wel hard tekeer kan ik je verzekeren xd
Misschien is dat gewoon zo bij deze stof, dat je de eerste keer gewoon vies veel nodig hebt. Want de 2e keer op MoH en 3e keer op Multigroove ging ik wel lekker. En dat was echt een heldig gevoel! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:13 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met rode redbull pillen? Kan er namelijk niks over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:27 

Hardtraxx Elite

Redbull geeft je vleugels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:38 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Redbull geeft je vleugels!

nee dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:30 

Nemesyz schreef:
Dus we gaan het meemaken morgen, ben benieuwd :D

achteraf weinig verschil toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:27 

Hardtraxx Elite

Wat een geniale combi dit keer, 4FMP + Blauwe defqonnetjes.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Tikkels en kristallen zijn lekkaaaa (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 08:30 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk zo zo'n maandag in de zomer. Gewoon top fit, heerlijk geslapen, lekker gegeten... Kortom, kan niet beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 11:46 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Heerlijk zo zo'n maandag in de zomer. Gewoon top fit, heerlijk geslapen, lekker gegeten... Kortom, kan niet beter :D

Dat vindt ik nou ook! Heerlijk!
Vorige  1 ... 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic