Yupwrote:Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?
Gwrote:Wat zit er in die spuit btw?
Zou kunnenwrote:Was dat toevallig de pre voor BA2? Hadden jullie op vrijdag gedaan toch?
Yupwrote:Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?
Gwrote:Wat zit er in die spuit btw?
Zou kunnenwrote:Was dat toevallig de pre voor BA2? Hadden jullie op vrijdag gedaan toch?
Geen idee manwrote:Wanneer zie ik jou weer op een feest?wrote:Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?
Pandemonium rematch?wrote:Geen idee manwrote:Wanneer zie ik jou weer op een feest?wrote:Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?staat nog weinig op de planning
wrote:Zin in zaterdagggg
wrote:Ze komen hier allemaal vertellen hoeveel zin ze in drugs hebben![]()
![]()
wrote:wrote:Ze komen hier allemaal vertellen hoeveel zin ze in liefde hebben![]()
![]()
Inderdaad, ik blijf mooi tot Decibel cleanwrote:Stelletje junkies...
Jeff3rd valt wel meeewrote:Zegt Mr Opperjunkwrote:Stelletje junkies...
wrote:Zegt Mr Opperjunkwrote:Stelletje junkies...
Helemaal niet.... Ik ga lekker voor de muziek!!wrote:wrote:Zegt Mr Opperjunkwrote:Stelletje junkies...
Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook.
De vorige keer dat je dat zei, hield je het welgeteld 17 uur vol. Op hoeveel uur staat de teller nu?wrote:Inderdaad, ik blijf mooi tot Decibel cleanwrote:Stelletje junkies...
edit: van de droekz dan
En dat waren de langste 17 uur uit m'n levenwrote: De vorige keer dat je dat zei, hield je het welgeteld 17 uur vol. Op hoeveel uur staat de teller nu?
Wat kan jij heerlijk happeng, Jeffreywrote:wrote:Zegt Mr Opperjunkwrote:Stelletje junkies...
Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook.
Je baald gewoon dat je niet naar dominator kanwrote:wrote:Zegt Mr Opperjunkwrote:Stelletje junkies...
Je baald dat je geen keta kan snuiven met mij op de after partywrote:Ik vind het jammer ja, maar balen? Nee, dat zeker niet. Scheelt me weer een dot geld.