Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?


Yup xd

Chris Two schreef:
Wat zit er in die spuit btw?


G

El Mare schreef:
Was dat toevallig de pre voor BA2? Hadden jullie op vrijdag gedaan toch?


Zou kunnen :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:
Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?

Wanneer zie ik jou weer op een feest? :cry:


Geen idee man :( staat nog weinig op de planning xd
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:
Lijnafdruk staat nog steeds op tafel toch?

Wanneer zie ik jou weer op een feest? :cry:


Geen idee man :( staat nog weinig op de planning xd

Pandemonium rematch? :$
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 04:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in zaterdagggg
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 11:34 
 

jRn schreef:
Zin in zaterdagggg
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
jRn schreef:
Zin in zaterdagggg
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik m'n capsules 5-HTP leegmaken en er soortgelijk wit poeder instoppen en meenemen in het vliegtuig xd xd
Nee dat is een grapje, maar het zou makkelijk kunnen haha
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze komen hier allemaal vertellen hoeveel zin ze in Dominator hebben :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 13:36 
 

El Mare schreef:
Ze komen hier allemaal vertellen hoeveel zin ze in drugs hebben :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik wou dat alleen ff wat camoufleren xd
Mja, ik hoor ook bij deze groep hoor :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ze komen hier allemaal vertellen hoeveel zin ze in liefde hebben :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stelletje junkies...
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...

Inderdaad, ik blijf mooi tot Decibel clean :cool:
edit: van de droekz dan :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^


Jeff3rd valt wel meee
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^



Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook :D.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:58 
 

Jeff3rd schreef:
El Mare schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^



Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook :D.


Helemaal niet.... Ik ga lekker voor de muziek!!
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...

Inderdaad, ik blijf mooi tot Decibel clean :cool:
edit: van de droekz dan :D

De vorige keer dat je dat zei, hield je het welgeteld 17 uur vol. Op hoeveel uur staat de teller nu? :P
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De vorige keer dat je dat zei, hield je het welgeteld 17 uur vol. Op hoeveel uur staat de teller nu? :P

En dat waren de langste 17 uur uit m'n leven :lol: :lol:
Nee maar sowieso 11 dagen op vakantie en daarna houd ik ook gewoon de pauze aan tot Decibel, ik zweer ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
El Mare schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^



Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook :D.


Wat kan jij heerlijk happeng, Jeffrey :lol: :lol: :lol:
Mja zonder flauwekul, op Dominator zelf ga ik niet te gek doen, cap 4fmp van 150 mg en paar sleutelpuntjes pep. Op de after daarentegen, hmmmm :$
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:12 
 

Jeff3rd schreef:
El Mare schreef:
Jeff3rd schreef:
Stelletje junkies...


Zegt Mr Opperjunk ^^



Jullie willen alleen maar naar Dominator zodat jullie aan de droekz kunnen... Junkgedrag... Je kan net zo goed bij iemand thuis gewoon chillen en aan de droekz. Scheelt een dot geld, en is meestal nog veel gezelliger ook :D.

Je baald gewoon dat je niet naar dominator kan ^^
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het jammer ja, maar balen? Nee, dat zeker niet. Scheelt me weer een dot geld. :)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:18 
 

Jeff3rd schreef:
Ik vind het jammer ja, maar balen? Nee, dat zeker niet. Scheelt me weer een dot geld. :)

Je baald dat je geen keta kan snuiven met mij op de after party -.-
Bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, ook daar baal ik niet van. Voorlopig even klaar met alles. Eerstvolgende feestje word pas Decibel :).
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic