Pfoeh. Wat een weekend.
Dominator 180mg 4-fmp in een cap. Hiervoor alleen die buisjes Flux gehad, capsule beviel me goed en voelde 't na een kwartier al erin knallen. Toch zeker paar uurtjes flink van genoten en toen maar besloten halve blauwe defqon te droppen. Dit ging vele malen beter in elkaar over dan 't voorheen op Emporium deed. Erg relaxt. Bleef lekker gaan en nog bij genomen tot een (vind ik) nette hoeveelheid van anderhalf.
Toen de avond nog jong was ook zonder gepland te hebben een eerste keer mephedrone geprobeerd. Waar ik mijn beentjes af en toe al begon te voelen hernieuwde dat de rush voor een tijdje. Ik kon het gevoel moeilijk onderscheiden op dat moment van alle andere goedjes die hun werking deden, ik weet ook niet of de dosis genoeg was om een overweldigend effect op te wekken, maar merkte wel dat ik me even hernieuwd voelde. Trillende maar energieke benen trouwens ook.
Verder weer een aantal mensjes van hier gezien, ook aantal die ik nog niet eerder gemeet had! Ruubie en Nemesyz kan ik zo opnoemen.

Help me even als ik je vergeten ben

Zwarte Cross nog geweest op zondag. In het zonnetje reggea zitten luisteren. Met twee vrienden (die ook op dominator waren) een jonko gedeeld. Niet zo'n goed idee daar vol in het zonnetje, een van hen ging tegen de vlakte en de ander en ik waren net de wandelende Niagara watervallen. Ook wel weer om gelachen achteraf.
Kortom, zeer kleurrijk, gezellig en vooral een geslaagd weekend!