Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Jurheinen wrote:Haha, dat is natuurlijk ook weer per huis anders :P... Ik kon zo vercrackt thuis komen als ik wou, hun waren toch bij Oma op bezoek. Dus heb me nooit ingehouden, en zag ik er te erg uit. Kom je toch gewoon wat later thuis?
Dit.
En ik heb het toch al zo opgebouwd dat ze nooit erop rekenen dat ik zondag thuis ben of thuis eet.
Ik ben toch meestal weg :p
En als ik er een beetje moe uit zag enzo dachten ze dat ik teveel gezopen heb :thumbsup:
Gewoon zo snel mogelijk weg gaan zondag als je er niet uit zie
T
Vanavond even die zegeltjes weg brengen en de resultaten afwachten :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Heel snugger is het niet voor je 18e, zelfs voor je 20e te snoepen, omdat je hersenen, lichaam en persoonlijkheid nog teveel in ontwikkeling zijn.

Het voor jezelf goed praten, is dus makkelijk, maar het maakt de feiten er niet anders op.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Wie legt mij het vershcil uit tussen goede pep en 4-fmp?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
jRn wrote:Wie legt mij het vershcil uit tussen goede pep en 4-fmp?
Goede pep is constant rush en 4fa maar voor even.

Goede pep is meer energie dan 4fa. Goede pep is gewoon goede pep en dus beter.
A
Olijfboompje wrote:

Uitspraak v/d maand :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Anonymous wrote:
Olijfboompje wrote:

Uitspraak v/d maand :cool:
Pep verdient die uitspraak.
T
Zo test centrum geweest en zegeltje in geleverd...
Die kerel van het test centrum was helemaal blij omdat er een zegeltje werd gebracht...
Bij dat test centrum worden 1 a 2 keer per jaar zegeltjes ingeleverd door mannen tussen de 50 en 60 jaar xd
Volgende week vrijdag naar testcentrum bellen voor de uitslag :D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoe zit 't nou eigenlijk precies als je in Duitsland of België gepakt zou worden? Bij The Qontinent en Q-Base bijv.? Zullen zeker wel honden rondlopen omdat het in het buitenland is?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
FUZZYLOGiC wrote:Hoe zit 't nou eigenlijk precies als je in Duitsland of België gepakt zou worden? Bij The Qontinent en Q-Base bijv.? Zullen zeker wel honden rondlopen omdat het in het buitenland is?
Dat kan, maar dat kan ook in Nederland (kijk naar Intents waar iedereen verbaasd was dat daar ineens een echte drugshond was. Ik heb op Q-Base in de 4 keer dat ik er ben geweest geen honden bij de ingang gezien. Ik weet wel dat de regels wat strenger zijn, maar ik weet ook dat ze er corrupter zijn en dus makkelijk om te kopen/praten. Zo heeft iemand hier van HT ook ervaren ;)

Olijfboompje wrote: Goede pep is meer energie dan 4fa. Goede pep is gewoon goede pep en dus beter.
:worship: :worship: :worship:

Bedoel je hier nou ook mee dat goede 65% pep ook daarom beter is dan goede 60% pep?? Want dan ben ik het niet met je eens :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wat een heerlijk gevoel dat mijn neus nog steeds in perfecte staat is en mijn lichaam geen enkele hinder treft. Waarom had ik dit niet eerder uitgevonden? Damn, alle nadelen die er eerst waren zijn nu compleet weg. Het is nu perfect! :loving:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Waar heb jij t over Chris...

Trouwens.. Nederlandse Media... Om keihard uit te lachen :lol:
Afrojack aan partydrug door nieuwe vlam

van onze redactie

Foto: Brunopress
Lauren Pope twitterde een foto van haar en Afrojack en schreef dat ze de partydrug lachgas bij hem had geïntroduceerd. De Nederlandse dj en het Engelse glamour model, die ook als dj werkt, vermaken zich prima samen op Mallorca. Er circuleren inmiddels al aardig wat foto’s van de twee tortelduifjes.

Paris Hilton is momenteel ook in Spanje, maar lijkt definitief aan de kant gezet door Afrojack. Hoewel beiden ooit hebben bevestigd dat ze een relatie hebben wist RadarOnline eerder deze week te melden dat de twee uit elkaar gegroeid waren door Afrojacks drukke werkschema.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Waar heb jij t over Chris...
Over de oplossing waarmee je je neus eindelijk kan gebruiken waarvoor hij bedoeld is: als reukzintuig, namelijk. En niet als snuifbuis die daardoor naar de kloten gaat en dagen vol blijft zitten met allerlei korsten en troep. :P
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Oftewel, bommetjes?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote: Trouwens.. Nederlandse Media... Om keihard uit te lachen :lol:
Vind jij het om te lachen?? Ik vind het om te huilen...
Als Den Haag hier weer lucht van krijgt gaan ze straks zelfs verkoop van slagroompatronen aan banden leggen, omdat ze geen fuck ervan weten.... :/
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Firetrap wrote:Oftewel, bommetjes?
Nope, want van teveel bommetjes wordt je ook misselijk en dan alsnog moet de meph opgelost en opgenomen worden in je maag, wat dus weer schadelijk is voor je ingewanden. Nee, dit gaat om iets wat (volgens mij) het minst schadelijk is. En nee, het is niet pluggen. xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
It's a secret of Mr Chukkels :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
El Mare wrote:It's a secret of Mr Chukkels :(
Ja, straks zit iedereen eraan en is het niet meer onopvallend :$
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Vanavond paddo's, kan niet wachten! :woot:
B
Chukkels wrote:
Nope, want van teveel bommetjes wordt je ook misselijk en dan alsnog moet de meph opgelost en opgenomen worden in je maag, wat dus weer schadelijk is voor je ingewanden. Nee, dit gaat om iets wat (volgens mij) het minst schadelijk is. En nee, het is niet pluggen. xd
Spuiten? Onder je tong laten smelten (bah) ? Voorderest kan ik geen andere manieren bedenken eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Banaanslak wrote:
Chukkels wrote:
Spuiten? Onder je tong laten smelten (bah) ? Voorderest kan ik geen andere manieren bedenken eigenlijk.
En daarom weten zo weinig mensen hier ook van. En ik dus ook nu pas. Omdat je het eigenlijk gewoon niet zo 1, 2, 3, verzint. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Ik wist het al lekker wel :P

Alleen gewoon nog nooit geprobeerd. Meneer Chukkels echter wel en het blijkt zeer effectief. Ik ga eens flink mijn neus volpompen op Dominator ^^
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Chukkels wrote: En daarom weten zo weinig mensen hier ook van. En ik dus ook nu pas. Omdat je het eigenlijk gewoon niet zo 1, 2, 3, verzint. xd
Ik weet het al! Lekker inwerkend lichaamszalfje!
B
Olijfboompje wrote:Ik wist het al lekker wel :P

Alleen gewoon nog nooit geprobeerd. Meneer Chukkels echter wel en het blijkt zeer effectief.
In je urethra stoppen?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Olijfboompje wrote:Ik wist het al lekker wel :P

Alleen gewoon nog nooit geprobeerd. Meneer Chukkels echter wel en het blijkt zeer effectief. Ik ga eens flink mijn neus volpompen op Dominator ^^
Mag ik mee doen? :$
Zo, nee doe ik het toch, zo ja, ook.