Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Wat een junks ofniet, 16 jaar :/ :')

Lekker boeiend alsof je hersenen denken oh ik ben 16 en niet 18 ik ga nu meer cellen laten afsterven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:38 

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:

Lekker boeiend alsof je hersenen denken oh ik ben 16 en niet 18 ik ga nu meer cellen laten afsterven

Klopt, dat is laatst uit een onderzoek gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:

Klopt, dat is laatst uit een onderzoek gebleken.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:

Hersenen ondergaan inderdaad meer afbraak in een nog niet volgroeide status, en dat is het geval bij een 16-jarige :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:03 

Donateur

Jij gelooft niet dat drugs gebruiken (dus alcohol ook) op jonge leeftijd schadelijker is dan als je volwassen bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:27 

Hardtraxx Elite

Mijn eerste keer snoepen was ik ook bijna 17. Natuurlijk, het zal vast wat meer schade toebrengen dan als je 19/20 bent. Maar zo lang je jezelf in de hand kan houden en daarmee bedoel ik dus te zeggen eens per drie maanden en zorgt dat feesten niet onder je schoolresultaten lijden, mag het echt niet zo'n groot probleem zijn. Als je ziet dat mensen hier (geen offence verder) paar weken achter elkaar drugs gebruiken, kan je wel stellen dat dat minstens, misschien wel meer neurotoxiciteit meebrengt als eens in de 3 maanden op minderjarige leeftijd een pilletje slikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk, het is allemaal relatief, maar alertheid en bewustzijn op minderjarige leeftijd zijn daarom wel erg belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:31 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Tuurlijk, het is allemaal relatief, maar alertheid en bewustzijn op minderjarige leeftijd zijn daarom wel erg belangrijk.

Natuurlijk, en het is ook meer genuanceerd op een jongere leeftijd. Maar ik vind dat drugsgebruik sowieso alertheid en bewustzijn met zich meebrengt.

Ik probeer overigens mijn eigen gedrag niet goed te praten, maar ik dacht ik breng ook wat in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:

Hersenen ondergaan inderdaad meer afbraak in een nog niet volgroeide status, en dat is het geval bij een 16-jarige :whistle: .

En bij 18 jaar plots zeker niet xd hersenen groeien door tot 20-25 jaar dusja zoveel verschil zit er niet tussen 16 en 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk wel, maar in mindere mate, allemaal relatief. Er is niet voor niets een minimale leeftijd voor alcohol/soft-drugs, die is onder andere op basis hiervan opgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Tuurlijk wel, maar in mindere mate, allemaal relatief. Er is niet voor niets een minimale leeftijd voor alcohol/soft-drugs, die is onder andere op basis hiervan opgesteld.

Waarom is alcohol in sommige landen dan 18 of 21 jaar? Op basis waarvan hebben zij die opgesteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

tot 25? Volgens mij groeien mijn hersenen al jaren niet meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Wees blij kun je heerlijk drugs gebruiken zonder enige schade!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:55 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Firetrap schreef:

Waarom is alcohol in sommige landen dan 18 of 21 jaar? Op basis waarvan hebben zij die opgesteld?

Ik zei onder andere. Je hebt ook variabelen als bewustzijn, verstand, gezondheid e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:14 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Daarom willen ze de alcohol wetgeving nu ook naar 18 jaar gaan ophogen hier ;)
En inderdaad, op latere leeftijd drinken/gebruiken brengt relatief minder schade toe dan wanneer je 15/16 bent, lijkt me ook vrij logisch toch ? ^^

Overigens wijs ik hier absoluut niet met een vingertje naar iemand, ik begon zelf toen ik 15 was met droekz, dus aan mij geen voorbeeld nemen. Ik weet wel dat het zeker effect heeft gehad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Achja zolang ik mezelf in de hand kan houden maak ik me geen zorgen over mijn drugsgebruik, en dat kan ik wel :)

Dat denkt iedereen als hij begint!!! Voor je het verhuur je jezelf aan oude mannen om aan je shotje heroïne te komen! Stop nu het nog kan!!! Je bent nog zo jong!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Oudere mannen verhuren zich aan mij voor een pilletje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

[quote="Hoofdcoach]
Hersenen ondergaan inderdaad meer afbraak in een nog niet volgroeide status, en dat is het geval bij een 16-jarige :whistle: .[/quote]
En bij 18 jaar plots zeker niet xd hersenen groeien door tot 20-25 jaar dusja zoveel verschil zit er niet tussen 16 en 18[/quote]

Waarom denk je dat ik pa sop mn 26e ben gaan snoepen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:44 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Hoofdcoach schreef:

Daarom willen ze de alcohol wetgeving nu ook naar 18 jaar gaan ophogen hier ;)
En inderdaad, op latere leeftijd drinken/gebruiken brengt relatief minder schade toe dan wanneer je 15/16 bent, lijkt me ook vrij logisch toch ? ^^

Overigens wijs ik hier absoluut niet met een vingertje naar iemand, ik begon zelf toen ik 15 was met droekz, dus aan mij geen voorbeeld nemen. Ik weet wel dat het zeker effect heeft gehad :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:06 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Mijn eerste keer snoepen was ik ook bijna 17. Natuurlijk, het zal vast wat meer schade toebrengen dan als je 19/20 bent. Maar zo lang je jezelf in de hand kan houden en daarmee bedoel ik dus te zeggen eens per drie maanden en zorgt dat feesten niet onder je schoolresultaten lijden, mag het echt niet zo'n groot probleem zijn. Als je ziet dat mensen hier (geen offence verder) paar weken achter elkaar drugs gebruiken, kan je wel stellen dat dat minstens, misschien wel meer neurotoxiciteit meebrengt als eens in de 3 maanden op minderjarige leeftijd een pilletje slikken.

Helemaal mee eens, ik was zelf 16 toen ik voor het eerst had "gesnoept" en ik heb het daarna nog maar 2x gedaan(Ben nu 18 btw). Als je het zelf in de hand houd en niet iedere keer als je een feest hebt een pilletje neemt is er niks aan de hand toch? Een maat van mij die doet elk festival waar hij heengaat een pilletje nemen, dit vind ik onverstandig want dan moet je iedere keer meer nemen om hetzelfde gevoel op te brengen. Terwijl dat wel kan als je af en toe een keer snoept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:58 

Hardtraxx Addict

Sja het is altijd schadelijk dus wil je schade voorkomen kun je het beter helemaal niet doen, of je nou 16 of 26 bent.
Maar het is wel leuk :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:15 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:

Wees blij kun je heerlijk drugs gebruiken zonder enige schade!!!! :thumbsup:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:30 

hardstyle007 schreef:
jRn schreef:

Helemaal mee eens, ik was zelf 16 toen ik voor het eerst had "gesnoept" en ik heb het daarna nog maar 2x gedaan(Ben nu 18 btw). Als je het zelf in de hand houd en niet iedere keer als je een feest hebt een pilletje neemt is er niks aan de hand toch? Een maat van mij die doet elk festival waar hij heengaat een pilletje nemen, dit vind ik onverstandig want dan moet je iedere keer meer nemen om hetzelfde gevoel op te brengen. Terwijl dat wel kan als je af en toe een keer snoept.

Ik ben sowieso blij dak heb gebruikt terwijl ik nog bij m'n ouders woon, daardoor houd je je wel in om niet te vercrackt thuis te komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Haha, dat is natuurlijk ook weer per huis anders :P... Ik kon zo vercrackt thuis komen als ik wou, hun waren toch bij Oma op bezoek. Dus heb me nooit ingehouden, en zag ik er te erg uit. Kom je toch gewoon wat later thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:20 

Jurheinen schreef:
Haha, dat is natuurlijk ook weer per huis anders :P... Ik kon zo vercrackt thuis komen als ik wou, hun waren toch bij Oma op bezoek. Dus heb me nooit ingehouden, en zag ik er te erg uit. Kom je toch gewoon wat later thuis?

Jaa ik zeg ook niet dat ik er nooit erg heb uitgezien :innocent: Maar doordat ik meestal op zondag thuis moet eten(ontbijt/avond) zorg ik er wel voor dat mijn kaken niet meer hun eigen leven leiden :P

Is idd eigenlijk voor elk huis anders, maar voor mij is het sinds het begin(toen ik net 17 was) wel het tegenhoudende ding ;)
Vorige  1 ... 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic