Ik ga ook m'n neusholtes maar eens gebruiken als het meezit.

Thanks to lieve mensjes.
Thanks to lieve mensjes.
Resteert in je ogen of roken of onder je oksel ofzowrote:In je urethra stoppen?wrote:Ik wist het al lekker wel![]()
Alleen gewoon nog nooit geprobeerd. Meneer Chukkels echter wel en het blijkt zeer effectief.
Hoe ziet zoiets er in godsnaam uitwrote: een verborgen extra gat ergens in ze lichaam!
Via ze plasbuiswrote:Chris heeft een verborgen extra gat ergens in ze lichaam!
Moet ik jou nu nog steeds van alles over farmacokinetiek en farmacodynamiek uitleggen?wrote:Hebben jullie griep? Paracetamol lijkt mij gemakkelijker bij inname dan een zetpil, maar ieder zijn voorkeuren.
Niks mis mee schatje.wrote:Ja, jongens, het is echt zo...
Chukkels en ik gaan op Dominator inderdaad met een spuit en rectale inname werken..
Gelukkig..wrote:Niks mis mee schatje.wrote:Ja, jongens, het is echt zo...
Chukkels en ik gaan op Dominator inderdaad met een spuit en rectale inname werken..
Double dutch rubberwrote:We brengen het ook nog eens bij elkaar in. Zo komt het nog harder aan!
Nee, is lelijk.wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YP4OF35sTzI&feature=bf_next&list=ULrsc0DwXJiFY
misschien wel mooi om dit hier te plaatsen. die drugs inc. van National Geographic
Het Grote Hard & Software Topic!wrote:Wij hebben een ander Drugs Offtopic inmiddels, moet jij nu toch wel weten inmiddels?