Heerlijk die dinsdag.
pffff, niks te vlot..
Wel heerlijke zaterdag trouwens op dreamfields
pffff, niks te vlot..
Ik doe met je mee, sterker nog, voor mij word de 1e keer pas weer Decibelwrote:Dat is natuurlijk ook prima.
Maar goed, na 4 van de 5 afgelopen weken uit mn dak te zijn geweest komen er nu 6 drugsloze weken aan. Wordt een nieuw record sinds december/januari vorig jaar.
Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodowrote:Ik doe met je mee, sterker nog, voor mij word de 1e keer pas weer Decibelwrote:Dat is natuurlijk ook prima.
Maar goed, na 4 van de 5 afgelopen weken uit mn dak te zijn geweest komen er nu 6 drugsloze weken aan. Wordt een nieuw record sinds december/januari vorig jaar.
Logisch nadenken zit er niet echt in bij velen vandaag. Ook niet bij mij overigens.wrote:Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodowrote:Ik doe met je mee, sterker nog, voor mij word de 1e keer pas weer Decibelwrote:Dat is natuurlijk ook prima.
wrote: Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodo
Nog wat lichtelijke opstartproblemen hahawrote: Logisch nadenken zit er niet echt in bij velen vandaag. Ook niet bij mij overigens.
Wow. 6 drugsloze weken is een records in zo'n lange periode :p. Damn.wrote:Dat is natuurlijk ook prima.
Jazekerswrote:Is dit ´DE` broeder?wrote:Heerlijk die dinsdag.
pffff, niks te vlot..
Geen kauwgom. MagnesiuM.wrote:Heb een kaakoperatie gehad een week terug, maar wil met The Qontinent op de zondag wel wat proberen eigenlijk, iemand tips voor iets waarvan je kaak niet volledig gaat spacen?
Vraag het gewoon aan de arts de volgende x dat je bij het ziekenhuis komt (mits je ouders daar niet bijzijn dan). Mij lijkt het niet verstandig om te doen, weet niet hoe ernstig die operatie was??wrote:Nog nooit van gehoord die tip, heb dan ook pas 1x X gebruiktLaat staan andere harddrugs.
Dus ik zou gewoon kunnen x'en als ik van tevoren magnesium eet/slik/whatever hoe ik dat wil doen?
Ja true maar de eerste dag en de zaterdag ben ik ook al nuchter ik wil de zondag dan wel graag vanuit een ander perspectief belevenwrote:Wat is de aard van de operatie dan? Ik zou persoonlijk gewoon niks doen, genoeg andere manier om je te vermaken toch.
Dan zou ik het al helemaal niet doen.wrote:ben 16
Surewrote:Das nog altijd m'n eigen keuze![]()
Er zijn er ook die zich elk weekend helemaal lam zuipen
Vergelijk jezelf bij drugsgebruik nooit met anderen, het zijn jouw hersenen die daling een optater krijgen wegens druggebruik op zeer jonge leeftijd. Daarnaast is (veel) drinken op die leeftijd ook niet verstandig.wrote:Das nog altijd m'n eigen keuze![]()
Er zijn er ook die zich elk weekend helemaal lam zuipen
Dat denkt iedereen als hij begint!!! Voor je het verhuur je jezelf aan oude mannen om aan je shotje heroïne te komen! Stop nu het nog kan!!! Je bent nog zo jong!!!!wrote:Achja zolang ik mezelf in de hand kan houden maak ik me geen zorgen over mijn drugsgebruik, en dat kan ik wel