Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

9 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Heerlijk die dinsdag.

pffff, niks te vlot..

Wel heerlijke zaterdag trouwens op dreamfields
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Dat is natuurlijk ook prima.
Maar goed, na 4 van de 5 afgelopen weken uit mn dak te zijn geweest komen er nu 6 drugsloze weken aan. Wordt een nieuw record sinds december/januari vorig jaar.
Ik doe met je mee, sterker nog, voor mij word de 1e keer pas weer Decibel :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Black Sunrise wrote:
Maar goed, na 4 van de 5 afgelopen weken uit mn dak te zijn geweest komen er nu 6 drugsloze weken aan. Wordt een nieuw record sinds december/januari vorig jaar.
Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodo :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Black Sunrise wrote:
Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodo :P
Logisch nadenken zit er niet echt in bij velen vandaag. Ook niet bij mij overigens.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Hahaha goede plannen hier allemaal!! :cool:
P
Hardtraxxer
172 posts member since 2012
last seen Dec 2015
.
Last edited by peultjes on , edited 1 time in total.
Donateur
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote: Helemaal niet sterker, voor mij toch ook joh dodo :P
:huh: :huh: Is dat al over 6 weken?? Nou dan blijven we samen evenlang nuchter ^^ ^^

Chukkels wrote: Logisch nadenken zit er niet echt in bij velen vandaag. Ook niet bij mij overigens.
Nog wat lichtelijke opstartproblemen haha
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Wow. 6 drugsloze weken is een records in zo'n lange periode :p. Damn.
9 posts member since 2011
last seen Feb 2013
peultjes wrote:
Broeder wrote:Heerlijk die dinsdag.

pffff, niks te vlot..

Wel heerlijke zaterdag trouwens op dreamfields
Is dit ´DE` broeder?
Jazekers
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heb een kaakoperatie gehad een week terug, maar wil met The Qontinent op de zondag wel wat proberen eigenlijk, iemand tips voor iets waarvan je kaak niet volledig gaat spacen? :P
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
FUZZYLOGiC wrote:Heb een kaakoperatie gehad een week terug, maar wil met The Qontinent op de zondag wel wat proberen eigenlijk, iemand tips voor iets waarvan je kaak niet volledig gaat spacen? :P
Geen kauwgom. MagnesiuM.

Maar over 3 maanden..
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nog nooit van gehoord die tip, heb dan ook pas 1x X gebruikt :P Laat staan andere harddrugs.
Dus ik zou gewoon kunnen x'en als ik van tevoren magnesium eet/slik/whatever hoe ik dat wil doen?
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat is de aard van de operatie dan? Ik zou persoonlijk gewoon niks doen, genoeg andere manier om je te vermaken toch.
Donateur
last seen Oct 2014
FUZZYLOGiC wrote:Nog nooit van gehoord die tip, heb dan ook pas 1x X gebruikt :P Laat staan andere harddrugs.
Dus ik zou gewoon kunnen x'en als ik van tevoren magnesium eet/slik/whatever hoe ik dat wil doen?
Vraag het gewoon aan de arts de volgende x dat je bij het ziekenhuis komt (mits je ouders daar niet bijzijn dan). Mij lijkt het niet verstandig om te doen, weet niet hoe ernstig die operatie was?? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ik ga niks aan de arts vragen, ben 16 dus die mag het nog tegen mijn ouders zeggen haha :P
De operatie was niet niks maar ook niet heel zwaar ofzo, maar ben er mentaal alweer helemaal bovenop en ik sta te popelen om naar een feestje te gaan zogauw de zwelling van mijn kaken weg is.
Het enige waar ik me zorgen over maak zijn mijn kaken want die hebben ze gebroken en om dan meteen helemaal strak te staan lijkt me niet slim.
Dus ik zoek eigenlijk naar een drug waarvan je kaken niet super erg gaan schuiven.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Firetrap wrote:Wat is de aard van de operatie dan? Ik zou persoonlijk gewoon niks doen, genoeg andere manier om je te vermaken toch.
Ja true maar de eerste dag en de zaterdag ben ik ook al nuchter ik wil de zondag dan wel graag vanuit een ander perspectief beleven :P
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik geloof dat je van psychedelica niet gaat schuiven, maar of dat is wat je zoekt :P dat andere perspectief komt dan iig wel goed :lol:
Last edited by Firetrap on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
FUZZYLOGiC wrote:ben 16
Dan zou ik het al helemaal niet doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Das nog altijd m'n eigen keuze :)
Er zijn er ook die zich elk weekend helemaal lam zuipen ;)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
FUZZYLOGiC wrote:Das nog altijd m'n eigen keuze :)
Sure ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Oh happy days... Hoe het mogelijk is, al sla je me dood, maar ik heb plots weer zin in het leven! :yay:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
FUZZYLOGiC wrote:Das nog altijd m'n eigen keuze :)
Vergelijk jezelf bij drugsgebruik nooit met anderen, het zijn jouw hersenen die daling een optater krijgen wegens druggebruik op zeer jonge leeftijd. Daarnaast is (veel) drinken op die leeftijd ook niet verstandig.

Qontinent is pas over een maand toch? Als je dan normaal kunt eten kun je ook best je kaken op elkaar duwen de hele dag. Vertrouw je het niet, doe het dan niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Achja zolang ik mezelf in de hand kan houden maak ik me geen zorgen over mijn drugsgebruik, en dat kan ik wel :)

Jep The Qontinent is pas over een maand, maar net op die dag mag ik ook weer voor het eerst kauwen... Ik zie het tegen die tijd wel :P
B
FUZZYLOGiC wrote:Achja zolang ik mezelf in de hand kan houden maak ik me geen zorgen over mijn drugsgebruik, en dat kan ik wel :)
Dat denkt iedereen als hij begint!!! Voor je het verhuur je jezelf aan oude mannen om aan je shotje heroïne te komen! Stop nu het nog kan!!! Je bent nog zo jong!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:
K
Wat een junks ofniet, 16 jaar :/ :')