Maat van me was een weekend alleen thuis, dus ik kwam daar gisteren om gewoon lekker te zoepen, maar opeens kwam er van alles op tafel: MDMA, pep, coke en hasj. Nouja ik dacht why the hell not iedereen doet het dus ik ook maar, ik nam eerst een likje MDMA en daarna een puntje pep. Godver wat branden in me neus

Ik weet wel dat ik iig niet op voorhand al een bloedneus krijg nu, want uiteindelijk heb ik 6 keer bijgepakt en geen een keer kreeg ik een bloedneus, het deed behoorlijk pijn dat wel

Nouja daarbij nog flink wat biertjes op maar niet vol lopen zuipen ofzo (zouden we eigenlijk wel doen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.)
De eerste 3 nakkies voelde ik eigenlijk niet zoveel, het leek wel of die MDMA overheerste want ik was eerder in chill modus dan dat ik energie had. Maar na de 4e begon het wel steeds meer te worden. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer zitten, stond ik een beetje rondjes te lopen/springen etc. Voelde me ook superlekker hier. Daarna nog naar de kroeg geweest waar ik wel het gevoel had dat iedereen me/ons aanstaarde maar ik heb me daar niet veel anders gedragen dan normaal volgens mij, omdat ik van drank ook altijd al behoorlijk energie krijg.
Nouja het was leuk om een keertje meegemaakt te hebben (vooral dat snuiven zelf was grappig als je het met een paar man voor het eerst doet

), maar ik had er meer van verwacht. Misschien is het ook niet echt iets om thuis te gebruiken, binnenkort maar eens proberen op een feest denk ik.