Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Slimme tactiek BS, net doen alsof je het niet meende! xd

:kiss2:

Haha idd, deze is goed van toepassing xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 08:36 

Donateur

Jullie hebben me door :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:34 

Donateur

Sensation :love: :love: :love: Hele avond op de tribune gezeten, maar wat een geweldige nacht!!! De show daar <3

Ultieme space feest :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:48 

Hardtraxx Addict

Hele ferrari op gister na 3-4 maanden pauze. Dat heb ik geweten. xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:14 

Bierkoning

Maat van me was een weekend alleen thuis, dus ik kwam daar gisteren om gewoon lekker te zoepen, maar opeens kwam er van alles op tafel: MDMA, pep, coke en hasj. Nouja ik dacht why the hell not iedereen doet het dus ik ook maar, ik nam eerst een likje MDMA en daarna een puntje pep. Godver wat branden in me neus xd Ik weet wel dat ik iig niet op voorhand al een bloedneus krijg nu, want uiteindelijk heb ik 6 keer bijgepakt en geen een keer kreeg ik een bloedneus, het deed behoorlijk pijn dat wel :P Nouja daarbij nog flink wat biertjes op maar niet vol lopen zuipen ofzo (zouden we eigenlijk wel doen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.)

De eerste 3 nakkies voelde ik eigenlijk niet zoveel, het leek wel of die MDMA overheerste want ik was eerder in chill modus dan dat ik energie had. Maar na de 4e begon het wel steeds meer te worden. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer zitten, stond ik een beetje rondjes te lopen/springen etc. Voelde me ook superlekker hier. Daarna nog naar de kroeg geweest waar ik wel het gevoel had dat iedereen me/ons aanstaarde maar ik heb me daar niet veel anders gedragen dan normaal volgens mij, omdat ik van drank ook altijd al behoorlijk energie krijg.

Nouja het was leuk om een keertje meegemaakt te hebben (vooral dat snuiven zelf was grappig als je het met een paar man voor het eerst doet :P ), maar ik had er meer van verwacht. Misschien is het ook niet echt iets om thuis te gebruiken, binnenkort maar eens proberen op een feest denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:32 

Gisteren geen paddo's meer gedaan... Maar wel iets anderrs geregeld beter spul ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Mee eens, vind pep heel relaxed op een feest/uitgaan! Maar wanneer ik het thuis bij iemand gebruik heb ik onwijs de behoefte wat te gaan doen en das minder aangezien je niet echt gek kan gaan enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:35 

wesskeej schreef:
Gisteren geen paddo's meer gedaan... Maar wel iets anderrs geregeld beter spul ^^

Vertel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik ga wappie in het reuzenrad, zweeeven.

Hoe was het op Dreamfields? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Maat van me was een weekend alleen thuis, dus ik kwam daar gisteren om gewoon lekker te zoepen, maar opeens kwam er van alles op tafel: MDMA, pep, coke en hasj. Nouja ik dacht why the hell not iedereen doet het dus ik ook maar, ik nam eerst een likje MDMA en daarna een puntje pep. Godver wat branden in me neus xd Ik weet wel dat ik iig niet op voorhand al een bloedneus krijg nu, want uiteindelijk heb ik 6 keer bijgepakt en geen een keer kreeg ik een bloedneus, het deed behoorlijk pijn dat wel :P Nouja daarbij nog flink wat biertjes op maar niet vol lopen zuipen ofzo (zouden we eigenlijk wel doen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.)

De eerste 3 nakkies voelde ik eigenlijk niet zoveel, het leek wel of die MDMA overheerste want ik was eerder in chill modus dan dat ik energie had. Maar na de 4e begon het wel steeds meer te worden. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer zitten, stond ik een beetje rondjes te lopen/springen etc. Voelde me ook superlekker hier. Daarna nog naar de kroeg geweest waar ik wel het gevoel had dat iedereen me/ons aanstaarde maar ik heb me daar niet veel anders gedragen dan normaal volgens mij, omdat ik van drank ook altijd al behoorlijk energie krijg.

Nouja het was leuk om een keertje meegemaakt te hebben (vooral dat snuiven zelf was grappig als je het met een paar man voor het eerst doet :P ), maar ik had er meer van verwacht. Misschien is het ook niet echt iets om thuis te gebruiken, binnenkort maar eens proberen op een feest denk ik.

Haha klinkt als een geniale avond dus.
Die onverwachtse avonden zijn t beste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:46 

Dysphoria schreef:
wesskeej schreef:

Post naar een andere demensie! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Ik ga wappie in het reuzenrad, zweeeven.

Hoe was het op Dreamfields? :D

Vet man! Wel anderhalve pil kwijtgeraakt door een gat in mijn broek, kwam ik pas later achter :P uiteindelijk bij anderhalve gelaten, was achteraf precies goed genoeg. Niet heel vaag, wel nog energie op momenten, en herinner alles nog :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:54 

wesskeej schreef:
Dysphoria schreef:
wesskeej schreef:

Post naar een andere demensie! :cool:

Le LSD! :D

Wat voor zegels had je genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:59 

Dysphoria schreef:
Le LSD! :D

Wat voor zegels had je genomen?

Heb nog niet genomen maar heb nuu Hoffman's wacht de acid af voor het juiste moment! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:07 

Hoe sterk (ug) zijn die dingen dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Sensation :love: :love: :love: Hele avond op de tribune gezeten, maar wat een geweldige nacht!!! De show daar <3

Ultieme space feest :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:02 

Hardtraxx Elite

Pff, veeeelste veel alcohol op deze vakantie. En dan tijdens het toppunt van je dronkenheid weer eens lachgas doen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:39 

Donateur

That reminds me... ik moet mn slagroomspuit nog eens uitproberen voordat ik op vakantie ga :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:45 

Donateur

dawasiknie schreef:
That reminds me... ik moet mn slagroomspuit nog eens uitproberen voordat ik op vakantie ga :cool:

Need any volunteers?? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Pff, veeeelste veel alcohol op deze vakantie. En dan tijdens het toppunt van je dronkenheid weer eens lachgas doen. :worship:

Lachgas..de meest wazige shit die ik ken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:10 

Gister voor het eerst ( perongeluk) te hard gegaan.. :oh: had na mn tweede vergete dat ik die had genomen en dacht bij te moeten pakken :x was wel heftig maar ook wel 'vet' om een keertje mee te maken... Is overigens niet aan te raden( lees: best wel kut)

Vet was wel toen ik lag dat de wolken vervormde tot bomen en op gegeven moment in twee dansers splitste die ook echt ginge dansen :whistle:

Ik heb ook wel een vraagje, ik had 4 verschillende, maakt dat iets uit qua ervaring, of is het allemaal toch MDMA( en ik wist bij elke hoeveel mg erin zat ;) ) ..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:13 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:

Lachgas..de meest wazige shit die ik ken xd

Is echt veelste lekker dat spul!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:14 

Donateur

Anonymous schreef:
Ik heb ook wel een vraagje, ik had 4 verschillende, maakt dat iets uit qua ervaring, of is het allemaal toch MDMA( en ik wist bij elke hoeveel mg erin zat ;) ) ..?

Ja dat maakt zeker wel uit. Pillen mixen werkt vaak niet altijd even lekker met elkaar. Dat is mij tot nu toe elke keer overkomen. Of het echt zo is, moeten de experts maar beantwoorden, maar ik raad het je af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Anonymous schreef:

Ja dat maakt zeker wel uit. Pillen mixen werkt vaak niet altijd even lekker met elkaar. Dat is mij tot nu toe elke keer overkomen. Of het echt zo is, moeten de experts maar beantwoorden, maar ik raad het je af ^^

Zit tussen je oren. Als je goede pillen hebt is alles gewoon MDMA+bindmiddel zonder andere zooi ;) werkt dus gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:37 

Hardtraxx Newbie

Jeetje mina, blauwe defqons... Beste dingen die ik tot nu toe heb gebruikt.
Je heb even een heerlijke space (tintelen in hand o.a.) Maar daarna heb je echt niet normaal veel energie. Buiten de korte spaces door alleen maar volgas gehakt op Free Festival!
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic