Er zijn ook Blauwe Decibel's in de omloop. Deze hebben 180 - 200mg spreiding 
Iemand al ervaring mee??
Iemand al ervaring mee??
Amen! Ik wil nog niet zeggen de beste, maar wel de meest vage. Slaan behoorlijk snel in, vanwege het geringe bindmiddel, en dan ook nog eens een teringharde klap met een kwartier lang heftige hallucinaties tot gevolg. Na die 15 minuten kom je uit die rush en blijft het gewoon op een constant niveau, gewoon een heerlijke chillpil. Moeten alleen nog ff nagaan of de misselijkheid die we nu hebben komt door juist die pil, of door iets anders. Want die is nu heftiger dan ooit, terwijl de dosis lager was dan anders.wrote:Jeetje mina, blauwe defqons... Beste dingen die ik tot nu toe heb gebruikt.
Je heb even een heerlijke space (tintelen in hand o.a.) Maar daarna heb je echt niet normaal veel energie. Buiten de korte spaces door alleen maar volgas gehakt op Free Festival!
Die kreeg je gewoon zo ff?? Hij deelde ze uit als snoep?wrote:Nog een blauwe defqon gehad van een dude in de bus die er een stuk of 1000 bij had.
Hij liet er 1 vallen, mocht hem houden.wrote:Die kreeg je gewoon zo ff?? Hij deelde ze uit als snoep?wrote:Nog een blauwe defqon gehad van een dude in de bus die er een stuk of 1000 bij had.
Och, dat 'probleem' herken ik uit duizendenwrote:Heb er op DF nog twee gehad, mensen onder invloed zijn bijzonder vrijgevig.
Haha, is mij en mijn maten ook een keer op Qlimax gebeurd. Zakje scheurde kapot, wij als gekken de vloer afzoekenwrote:Vet man! Wel anderhalve pil kwijtgeraakt door een gat in mijn broek, kwam ik pas later achterwrote:Hoe was het op Dreamfields?wrote:Ik ga wappie in het reuzenrad, zweeeven.uiteindelijk bij anderhalve gelaten, was achteraf precies goed genoeg. Niet heel vaag, wel nog energie op momenten, en herinner alles nog
.
mooi, ik irriteer me echt aan kleine kut dingewrote:Opvlieger na opvlieger na opvlieger, tering irritant.
Maarja het is het waard na een fijn dagje gisteren op dreamfields
Geen ervaring mee, maar zien er wel goed uit. Als ik jou was kan je ook gewoon die Blauwe Defqons kopen. Die zijn allemaal getest rond 195,197 en zelfs 200.wrote:Er zijn ook Blauwe Decibel's in de omloop. Deze hebben 180 - 200mg spreiding
Iemand al ervaring mee??
wrote:Zojuist net 10 minuten aan t nadenken geweest hoe ik het woord "inmiddels" moest opschrijven
Ben er nog niet helemaal bij
Tsja, wat is tegenwoordig niet slecht. Zolang je met verstand gebruikt moet het kunnen zeg ik maar :-)wrote:Drugs r bad mkay
View on YouTubewrote:Drugs r bad mkay
Nou een lekker puntjewrote:wrote:Zojuist net 10 minuten aan t nadenken geweest hoe ik het woord "inmiddels" moest opschrijven
Ben er nog niet helemaal bij
Bijpakken!
Niet zo serieus, ik doe het zelf ook een keer of drie per jaar.wrote:Tsja, wat is tegenwoordig niet slecht. Zolang je met verstand gebruikt moet het kunnen zeg ik maar :-)wrote:Drugs r bad mkay
Je verstand gebruiken?wrote:Niet zo serieus, ik doe het zelf ook een keer of drie per jaar.wrote:Tsja, wat is tegenwoordig niet slecht. Zolang je met verstand gebruikt moet het kunnen zeg ik maar :-)wrote:Drugs r bad mkay