Free Festivalwrote:Dreamfields of Free fest of elders? Haha :-)
Sowieso 28 Juli los in Kdanz?
En nee ik baal echt dat er dan weer een nieuwe editie is, want ik zit dan in Kos
Ik moet ook al Dominator missen
Jij gaat er wel heen dus??
Free Festivalwrote:Dreamfields of Free fest of elders? Haha :-)
Ben ook op Free Festival, misschien zie ik je wel haha :-)wrote:Free Festivalwrote:Dreamfields of Free fest of elders? Haha :-)
En nee ik baal echt dat er dan weer een nieuwe editie is, want ik zit dan in Kos
Ik moet ook al Dominator missen![]()
![]()
![]()
Jij gaat er wel heen dus??
Misschien tot morgen danwrote: Ben ook op Free Festival, misschien zie ik je wel haha :-)
Uiteraard ben ik 28st op Penoze, blijft top feestje in buurt!
Komt goed :-) Spreek je wel aan als ik je zie haha :-)wrote:Misschien tot morgen danwrote: Ben ook op Free Festival, misschien zie ik je wel haha :-)
Uiteraard ben ik 28st op Penoze, blijft top feestje in buurt!
Ik heb na 1 nacht al dat ik stemmen hoor in de wc afzuiger of mensen in een flits zie zittenwrote:Na hoeveel dagen niet slapen krijg je hallicunaties vroeg ik me af? (niet echt drugs.. maar waar moet ik het anders vragen) Of veranderd het enigszins.
Bij 2 toch ook zeker wel?
(Ps, niet me waarschuwen, whatever. ik ga nu echt als ik de mogelijkheid heb om te slapen meteen slapen)
wrote:Ik, maar wel nuchterwrote:Morgen is het weer party time hoor :-) Wie nog meer morgen lekker los?
Dat was Electronic family al!wrote:Zaterdag naar het grootste space feest toeSensation
![]()
Dat gaat me toch een magische ervaring worden
wrote:wrote:Ik, maar niet nuchterwrote:Morgen is het weer party time hoor :-) Wie nog meer morgen lekker los?
S, R/S & R gewoon door elkaar, ultieme combiwrote:Ketamine S of R/S?
Inderdaad, wat een noob is die BS tochwrote:Klote waus, dan krijg je alsnog R/S!
wrote:Ik heb een cap van 165 mg 4fmp klaargemaakt, ben zeer benieuwd
wrote:Zo, mooi voor volgende week op Dreamfields een capsule van 135 mg 4fmp klaargemaakt
Veel te weinigwrote:Ik heb een cap van 165 mg 4fmp klaargemaakt, ben zeer benieuwd
No shit, sherlockswrote:Inderdaad, wat een noob is die BS tochwrote:Klote waus, dan krijg je alsnog R/S!
Partyhardywrote:Morgen is het weer party time hoor :-) Wie nog meer morgen lekker los?
wrote:Meh, best grappig die hallicunaties na 2 dagen niet slapen. niets echt schokkends. Maar meer wat extra effecten en vaagheden. Bijvoorbeeld boven de huizen een soort, witte rook leek het. En een soort lichtdingen in de lucht
En in ooghoeken af en toe dat je dacht wat te zien, en dat het dan weg loopt/zweeft whatever. Best lache allemaal
En nu ik dit dus typ is het ook gewoon anders dan normaal en zie je gewoon veranderingen van de realiteit in bijv je ooghoeken.
Niks voor echte junks volgens mij, maar als je niks te doen heb. Win
(eigelijk kon ik gewoon niet slapen.. Net als nu, rot hitte)
Slimme tactiek BS, net doen alsof je het niet meende!wrote:No shit, sherlockswrote:Inderdaad, wat een noob is die BS tochwrote:Klote waus, dan krijg je alsnog R/S!![]()
![]()