Lees hier vrijwel geen tripreports, ik zal voor de verandering de mijne eens plaatsen van m'n eerste keer x op Intents deze maand
Ik ben 16 jaar, 1,84 groot en 66,5 kg zwaar. M'n vrienden benoem ik even met hun voorletters.
Eenmaal binnengekomen, rond 12:15u, hebben we even een rondje over het terrein gelopen en zijn 4 andere vrienden tegen gekomen, toen zijn we bij hun gaan staan. Om 13:00u zijn B. en ik naar de wc gegaan en hebben we allebei ong. 2/3e van een pil gepakt. Ik wou eigenlijk met een halfje beginnen, maar ik beet de pil doormidden en 2/3e ervan belande in mijn mond dus heb het maar gewoon doorgeslikt met een slokje water. Wat een vreselijke smaak overigens. Toen zijn we weer teruggegaan naar ons groepje, waar zich inmiddels nog 4 andere vrienden hadden aangesloten, waarvan er 3 ook slikken en al meer ervaring hadden. Na ong. 45 minuten ben ik met eentje, M., een flesje water gaan halen. Ik vroeg wanneer ik wist dat ik hem voelde, hij zei dat het dan leek alsof ik een duwtje in m'n rug kreeg bij het lopen. En jawel, ik draaide me om bij de bar en ik liep ineens heel gemakkelijk, wel toevallig! Vlak daarna zag ik opeens de lasers in HD en kreeg een heel gelukkig gevoel door me heen. Ik en M. (die een uur daarvoor een halfje had gepakt) keken elkaar aan en vertelden elkaar hoe goede vrienden we wel niet waar, het voelde echt geweldig! Weer bij de groep stonden nog 2 anderen van onze groep ook al goed strak, zij hadden tegelijk met M. een hele pil genomen. Twee uur na inname voelde B. nog steeds niks, wat wel jammer was omdat ik nu niet optimaal kon genieten want ik vond het zo zielig voor hem dat hij dit gevoel nog niet meemaakte. Hij had een kwartje genomen, en M. vond toen dat hij beter het andere kwartje er ook maar bij kon nemen omdat ie nog steeds niks voelde. Hun dus samen naar de toiletten gegaan waar B. nog een kwartje pakte. Ze zijn toen nog even gaan zitten en waren na 20 minuutjes ong. weer terug, ik merkte gewoon aan B. dat hij hem nu wel goed voelde en we begon samen lekker te stampen. Na 15 minuten dansen ben ik naar de wc gegaan en heb daar de rest (1/3) van de pil genomen, deze sloeg echt meteen in als een bom en ik voelde me nóg geweldiger! Ik liep de wc's uit en zag overal mooie mensen. Het leek trouwens wel echt alsof iedereen me raar aankeek, terwijl ze gewoon om zich heen aan het kijken waren. Maar ik heb mezelf in een spiegel gezien en stond echt zwaar strak, aan mijn ogen/kaken kon je overduidelijk zien dat ik had geslikt. Als ik nuchter ben merk ik het alleen aan iemand als die geslikt heeft als diegene echt heel strak staat, maar nu kon ik gewoon echt aan mensen zien of ze wel of niet geslikt hadden. Dit was echt heel fijn, met mensen waarvan ik bijna zeker wist dat ze iets ophadden heb ik ook nog veel praatjes gemaakt voordat ik weer bij mijn eigen groep uitkwam. Toen ik weer bij de groep stond stonden iets verderop twee jongens met bellenblaaspistooltjes. Dat vond ik zó mooi, ik heb wel 10x tegen een nuchtere jongen van onze groep verteld hoe mooi die bellen wel niet waren en hoe hoog ze wel niet gingen. Toen ze ermee ophielden ben ik er heen gelopen en vroeg ik of ik ook even mocht. Het mocht gelukkig, ik was echt een klein kind op dat moment, ik vond het echt geweldig! Toen nog maar een flesje water gehaald. Ik heb echt de hele dag op de rand van de plastic flesjes lopen kauwen omdat ik dit zo lekker vond. Toen is M. een raketje voor me gaan halen en hij zei dat ik op het stokje moest gaan kauwen aangezien ik een stuk plastic afgebeten had. Ik wou weer bijpakken maar wist dat het geen goed moment was, dit zei ik tegen M. en heb mijn overige 4 pillen aan hem gegeven, waarvan hij er zelf eentje overkocht. We zaten toen in het gras en M. vertelde me dat ik mijn shirt uit moest doen. Ik deed wat hij zei en de zachte wind die er stond voelde echt goddelijk aan op mijn rug! Ik heb ook 10 minuten lang met de ene hand door het haar op mijn achterhoofd zitten wrijven en met de andere over mijn arm, want die was zo lekker zacht Een uur en drie kwartier na het innemen van de 1/3 pil voelde ik het iets afzwakken, ik zei dit tegen M. en hij beet een pil voor me door de helft. Zelf slikte hij de ene helft, ik nam de andere. Na ongeveer 20 minuten voelde ik het geweldige gevoel weer versterken. Ik ben nog even naar de bar gelopen, en ik was zéér blij dat ik mijn pillen bij M. had ingeleverd want ik zag opeens 10 meter verderop een paar drugshonden staan. Een jongen waarmee ik nog geen 10 minuten daarvoor heb staan praten was opgepakt, hij had me daarvoor verteld dat hij nog 80 pillen bij had om te verkopen, erg jammer voor hem... Maar dat is het risico wat je neemt als je gaat verkopen. Eenmaal teruggekomen bij de groep heb ik de mensen met pillen gewaarschuwd voor de honden en ben toen in mijn eentje weggelopen naar de hardcore tent, want ik had zin om lekker te hakken. Opeens zag ik een groepje meisjes zitten in het gras, ik ben er gewoon in kleermakerszit tussen gaan zitten. Ze vroegen of ik wat had gebruikt en of ik last had van mijn kaken, heb toen nog een heerlijke kaakmassage gekregen van een meisje Er kwamen nog 2 andere jongens bijzitten, de sfeer op dat moment was zo mooi omdat de meisjes en de 2 jongens ook geslikt hadden. Opeens vlogen er twee luchtballonen over, vooral toen het vuur aanging vond ik het zooooo mooi, ik was gewoon echt verliefd op die luchtballonnen leek het wel Heb toen nog een discussie gehad met één van die jongens waarom de ene kleiner was dan de andere, hij dacht dat het kwam omdat de kleinste een magneet had waardoor ie dichter bij de sterren kwam en ik dacht dat ze gewoon minder lucht in de kleinere hadden gelaten, echt geweldig zulke discussies als ik eraan terugdenk De andere jongen zei toen dat ik eens naar mijn geslachtsdeel moest kijken op de wc, gelijk naar de wc gerend en ik schrok gewoon toen ik zag hoe klein opeens, toen ik dit vol verbazing vertelde toen ik terugkwam begon iedereen te lachen, wat best aanstekelijk werkte en ik begon zelf ook mee te lachen.
Verder niet heel veel bijzonders gebeurd, heb nog 2 keer bijgepakt en heb om 20:30u mijn laatste halfje gepakt, de andere pil heb ik verkocht. Heb nog wel heerlijk lopen stampen en ook 10 minuten lang bij B. op zijn rug gezeten, tering wat een aanblik van bovenaf, als je 12.000 man ziet losgaan! Toen om 23:30u snel een frietje gaan halen wat een kwartiertje daarna begon de eindshow. Helaas kwam dit frietje er weer even snel uitvliegen als ie erin zat... Ben toen even vijf minuutjes misselijk geweest maar dat is ook het enigste minpunt van de trip! Ik heb overigens wel gehallucineerd, is dit normaal? Ik zag bijvoorbeeld allemaal mensen van mijn school lopen terwijl het volledig onbekenden waren, heb zo ook een paar mensen met een naam van een schoolgenoot aangesproken, wat me veel rare blikken heeft opgeleverd. Maar eigenlijk vond ik dat best wel grappig In de auto heb ik me best normaal kunnen gedragen, versprak me een paar keer en heb een paar keer wat wartaal uitgekraamd maar de beste man achter het stuur zei lachend tegen me dat ik de volgende keer maar een pilsje minder moest drinken. Ik heb trouwens van veel mensen gehoord dat ze erg slecht slapen de nacht nadat ze gebruikt hebben, maar ik supergoed geslapen! Heb in de auto zelfs nog een kwartiertje geslapen. Toen kwamen we rond 01:30 bij B. thuis aan, ik bleef bij hem slapen. Hij was alleen thuis en had nog een pil over dus we hebben allebei nog een halfje gepakt gelijk toen we binnen waren, we hebben toen een Planet Earth dvd gekeken van Discovery Channel, normaal gesproken doodsaai maar we vonden het echt fascinerend en helemaal geweldig nu! Uiteindelijk rond 04:00u gaan slapen en tot 12:00u vanochtend heel vast doorgeslapen!
Al met al, een ge-wel-dige eerste keer gehad! Misschien wel wat veel gepakt voor een eerste keer en het waren best zware pillen, maar alles is heel goed verlopen op het overgeef momentje na, maar als ik geen friet had gegeten was het ook niet gebeurd.