KSwoosh schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
verhaal met uitermate slechte interpunctie
die gaan we dus niet lezen.
Wat je eigenlijk wil zeggen is dat je de tekst zag, dacht: Oei, die is lang, en vervolgens er van afzag om mijn report te lezen. Maakt niet uit, niemand is daartoe verplicht

In navolging op mijn topic waar ik advies vroeg van hoe ik het het beste kon doen en alles, is het gisteren gebeurd..en vele vroegen al of ik mijn beleving wilde posten.
Dus bij deze!
Aangekomen op het schitterend feestje heb ik eerst even de boel wat gescout en alles. Na wat nuchter gestampt en gebeuk gingen mijn mede partygangers eraan. Na een tijdje dacht ik van ''ah joh, ik ook maar dan.'' Dusssssss
Volledig op een lege maag, ja, tenzij je een criossantje meetelt, beet ik een halve groene pil door. Het was een groene. Ik stond like ''wtf'', maar oke, het zullen wel niet voor lul groene canadezen heten. Erg plezierig en ik maar wachten. Ik dacht bij mij eigen, ik gaat maar even zitten op mijn gemakkie. Dat gebeurde en ik maar wachten en wachten. Eigenlijk denkend dat er niks aan de hand was.
Toch begon het zand wel erg lekker aan te voelen en die zon was heel lief voor mij, want hij scheen precies met zijn warmste straaltjes op mij. Ik zat naast een meiske en die werd het slachtoffer. Ik, uuhm ja, heb diegeen der arm heel de tijd lopen zoenen. Like lol

. Daarna begon ik te lullen als een malle, iets wat ik normaal al erg over mij heen had. Toch kwam er een punt dat ik van mijn reet af moest komen. Eerst een flesje water halen voor het meiske en weer terug op mijn gat. Erg fijn dat zand. Het gras voelde trouwens ook wel erg bizar lekker aan. Daarop volgend kwam er toch een tijd dat ik permanent van mijn reet af moest. Ik dus opstaan en het kwam ervan dat ik opeens bizar veel honger kreeg. Ik zag opeens fruit&sappen. Ik dacht sappen; Jummy!. Ik daarnaar toe. Ik zag fruit, aardbeien en begon bijna spotaan te huilen. Dat bordje fruit keek mij aan van; Ik ben je beste vriend! Ik een bakje gekocht en iedereen heel vriendelijk bedankt voor het mede mogelijk maken van fruit. Helemaal tevreden begin ik aan mijn aardbei en verdomd wat smaakt dat kreng goed zeg. Het ding helemaal uitgezogen. Het was zo lekker sappig. De rest van het fruit smaakte nog beter! Behalve een groot rood ding, die vond ik maar zuur. Ik had eerst trouwens ook de huid van een kiwi op. Die spuugde ik maar gelijk uit. Al tintelde de haartjes zo lekker.
Na deze kleine escapade op naar de hardcore! Hmmm, dat heeft wat kantjes gekost. Ten eerste liep ik met turbo in mijn reet. Mijn mede partygangers moesten mij achterna sprinten. Daarna zocht ik wat drinken. hmmm, drinken. Nee laat maar. Oooooh kijk die zon dan. Nee wacht even die muziek is veel fijner. aaaah mensen wat zijn jullie allemaal fijn. Jezus wat een wirwar in mijn hoofd. Ik wist niet meer wat ik wilde. Ik besloot maar te gaan plassen. Naar het toilet toe lopend ik plassen. Er kwam mij toch een een behoorlijke straal uit. Heerlijk fijn. Dus maar weer terug. Ik ga staan en nee ik stamp niet. Ik ga met mijn hoofd lopen draaien en huppelen. Potverdomme. Mensen keken mij aan of ik gek was. Mijn maatjes vonden het heel leuk. Ze vonden dat ik een bijzonder leuk pretbekkie had en hebben uiteraard een stel fotos genomen. Foto krijgen jullie zo te zien! Zo heb ik zo'n uur bij de hardcore gestaan. Op den duur ogen dicht en like no way. Ik viel in slaap. Slaat een of ander persoon mij opeens. Jeetje voelde best lekker. Was ik dus in slaap gevallen. Erg leuk, want de muziek klonkt alsof ereen engeltje zong. Hihi.

Onwerkelijk shit. Ik heb lopen gaan met die halve pil tot zo'n 9 uur en ik heb niks bijgepakt. Geen negetatieve effecten gehad zoals klapperkaakje of rare oogjes. Heerlijk. Een halfje kan ik dus nog wel een keertje doen ooit op een feest. Erg fijne beleving en weer een ervaring rijker. Helaas zorgde het wel voor een heuze moodswitch. Ik werd opeens enorm chagerijnig en wilde nog steeds alleen maar naar de zon kijken en het schitterend water en strand. Echt bizar. alles wat mij tegen hield kreeg een snauw. Heel irritant voor hun, maar het voelde erg fijn. Toen kreeg ik cola en nog een cola en nog een. Toen ging het stukken beter. Heb ik een ouderwets potje staan beuken als een malle.
Al met al een erg prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Verder wil ik jullie bedanken voor de nuttige adviezen, zoals het even zitten, en dingen die ik beter wel en niet kon doen. Sigaretten waren trouwens echt geweldig! Echt nogmaals hartelijk dank allemaal! Hierbij de beloofde foto!