Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:56 

Donateur

PNXRMX schreef:
Ritsurt schreef:
Opzich heb ik ook niet echt behoefte aan een love feeling, vooral op een dag als Defqon dat ik toch voornamelijk alleen maar Hardcore en rauwere hardstyle luister wil ik gewoon lekker energiek zijn en gewoon contineu kunnen rammen en dat mis ik soms bij de pillen gewoon.

Pep :)

dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:57 

jRn schreef:
Toch wel een dipje vannochtend. Nu nergens last meer van, gelukkig. :innocent:

tis alweer dinsdag ja :P ik had et niet eens in de gaten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Toch wel een dipje vannochtend. Nu nergens last meer van, gelukkig. :innocent:

tis alweer dinsdag ja :P ik had et niet eens in de gaten!

Lucky you dan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:21 

Hardtraxx Addict

Gister niet echt last van een dip, maar eerder van dat ik niks te doen had en mezelf ging vervelen en een beetje geprikkeld raakte. Speciaal vrije dag genomen, omdat er grote after plannen waren (die gingen allemaal niet door) dus was me vrije dag een beetje voor noppes.

Mijn opinie is dat je beter lekker kan gaan werken of naar school zodat je iets te doen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:38 

Hardtraxx Elite

Hooli schreef:
Gister niet echt last van een dip, maar eerder van dat ik niks te doen had en mezelf ging vervelen en een beetje geprikkeld raakte. Speciaal vrije dag genomen, omdat er grote after plannen waren (die gingen allemaal niet door) dus was me vrije dag een beetje voor noppes.

Mijn opinie is dat je beter lekker kan gaan werken of naar school zodat je iets te doen heb.
Nou, werken was niet zo'n succes hoor gister. Van 12 tot 9 als een zombie rondgelopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:54 

jRn schreef:
Hooli schreef:

Nou, werken was niet zo'n succes hoor gister. Van 12 tot 9 als een zombie rondgelopen..

nou, dan blijkt maar weer, meer nemen!
want ik had prima kunnen werken vandaag en gister, van 7 tot 6 hehe :D
oh en op tijd naar bed scheelt een hele hoop, icm goed eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:03 

Donateur

Ik ben goed ziek geworden, rara hoe zou dat komen >.<

Ben trouwens liever een dagje vrij. Ik raak enorm geprikkeld bij het minste of geringste in zo'n 3-daagse periode na gebruik en dat pakt erg vervelend uit voor een hoop mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:40 

dawasiknie schreef:

Ben trouwens liever een dagje vrij. Ik raak enorm geprikkeld bij het minste of geringste in zo'n 3-daagse periode na gebruik en dat pakt erg vervelend uit voor een hoop mensen.

is dat incl goede nachtrust en geen after? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Gewoon niet gebruiken he!

Zie je wel!
Ons eerste plannetje was VEUL betahhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:50 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Dit.

Had vandaag ook een beetje dipje volgens mij, eigenlijk nog nooit gehad maar was vandaag snel geirriteerd en had vooral veel heimwee na Defqon, weer naar school, vroeg opstaan, in de trein blabalbla :P ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Als je bezig blijft gaat de tijd altijd sneller voorbij natuurlijk, als je een hele dag thuis zit te niksen zul je sneller een dip tussen je oren te krijgen, dit is ook mijn ervaring. :P

Zelf heb ik vrijwel nergens last van gehad. Alleen de come-down van pep die vanaf de parkeerplaats op Defqon begon was vreselijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:06 

93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Als je bezig blijft gaat de tijd altijd sneller voorbij natuurlijk, als je een hele dag thuis zit te niksen zul je sneller een dip tussen je oren te krijgen, dit is ook mijn ervaring. :P

Zelf heb ik vrijwel nergens last van gehad. Alleen de come-down van pep die vanaf de parkeerplaats op Defqon begon was vreselijk. :P

Dippen zit tussen je oren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:08 

Donateur

Ja vrijwel alle gevolgen van het wegwerken van wat MDMA zitten tussen je oren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:11 

Donateur

wesskeej schreef:

Je hersenen ook, toeval?? :huh:

Helemaal geen last gehad van een dip of wat dan ook. Gister en vandaag topfit, nog fitter dan ik het weekend inging zelfs :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja vrijwel alle gevolgen van het wegwerken van wat MDMA zitten tussen je oren. :P

Nekken zit niet tussen je oren hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

De biologische benadering van de hersenen denkt daar anders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:34 

Donateur

El Mare schreef:
TiMOTHYb schreef:

Nekken zit niet tussen je oren hoor :P

Jij kotst uit je navel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Nee, uit mn bakkes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:39 

Donateur

Oor1 Bakkes Oor2

!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Nee hoor ik voel me de dagen erna toch minder fit dan normaal en mijn concentratie is ook niet alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:56 

Hardtraxx Addict

Volgende week weer eens wat x nemen op Dreamfields. Laatste keer was op loudness in april (half speakertje) en daarvoor op hardbass. Daarnaast eigenlijk constant nuchter geweest op een paar bezopen avondjes na. Heb er wel weer zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 09:02 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Op zo'n niveau kan ik niet meepraten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:25 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Olijfboompje schreef:

Op zo'n niveau kan ik niet meepraten :P

Het komt er simpelweg op neer dat de hormoonbalans verstoord is na gebruik waardoor dit invloed heeft op de hersenacitiviteit, neurotransmitters enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

Hormoonbalans? :huh:

Als je mij dat kan uitleggen, dan ben je officieel een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Niet alles zo letterlijk nemen, ik heb maar even dit woord gebruikt omdat ik anders een heel verhaal moest typen :P
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic